Loading...
dk

Ny 70D og nye specs på 85D, 428 heste | Tesla Forum

Andersen
Andersen Apr 9 '15

Som Gustavsfar1 skriver: vil det være interessant at vide, om en S85 opgivet til 385 hk yder 385 hk, nu da en S85 idag åbenbart kun yder 367 hk. og topfart måles til 200 km/t og ikke 225 km/t. Hvis nogen undersøger dette, må de gerne skrive svaret her. Ærgerligt at betale forsikringspræmie ud fra for høj antal hk og samtidigt må Tesla jo have en hvis forpligtelse til at levere den vare, de har solgt.

Klaus_
Klaus_ Apr 9 '15

tusla,

Her er nogle skærmbilleder som jeg har hentet via archive.org.  

Forummets indlæg er redigeret af Klaus_ Apr 9 '15
tusla
tusla Apr 9 '15

Klaus: Tak for hjælpen. Den side kendte jeg ikke. Desværre ser det ud til at forum ikke kan lide png filer. Jeg kan i hvert fald ikke se dem. Jeg prøver at kigge på archive.org

/Ture

Forummets indlæg er redigeret af tusla Apr 9 '15
Klaus_
Klaus_ Apr 9 '15

Har lige opdateret mit indlæg med JPG filer i stedet :)

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 9 '15

Tak Klaus, Det er i hvert fald rart at have i baghånden hvis der skulle opstå tvivl om bestilte specs.

Kramer
Kramer Apr 9 '15

Med de nye pakker, vil en elktrisk bagklap koste 40.000kr, hvilket var med i den "gamle" tech-pakke. Jeg ved der er andre ting i den nye pakke(interiør pakke), men er reelt kun bagklappen jeg ville have. Virker voldsomt med 40k for den feature - ærgerligt dette ikke blot ligger som standard.

Nogen der har valgt den "gamle" interiør pakke og kan bekræfte at de andre plusser(bedre materialer etc) faktisk kan være de 40k kr værd?

SQLCPH
SQLCPH Apr 9 '15

@Kramer: de 40.200 inkluderer også alcantara himmel (uanset om du vælger sort 12.100 eller beige 6.000) og så selvfølgelig "forbedringer" hvad det så er. Sjovt nok sætter logikken ikke lædersæder på automatisk selvom der står at det også kræves for at få interiørpakken...?

Men ja 40.200 + er en dyr baklap og har ligesom curvelight meget lidt med interøret at gøre... forstår ikke helt den bundle?

Jeg ville også være i tvivl om det var 40.200 værd...! Men jeg kan ikke ændre min bestilling post delivery ;-)

/Søren

SQLCPH
SQLCPH Apr 11 '15

Spændende med prissænkningen. De er hurtige til at aflæse kritikken på teslamotorclub. Nu er læder også optional for at få interør pakken. Den mørkeblå farve er også væk så der kun er den nye deep blue...

Nye farvenavne: Den mørkegrå hedder nu midnight silver og så er der den hvide som har fået det dansk klingende navn perlemorshvid :-) Den røde hedder rød ;-)

En helt ny måde at sammensætte sin bil på :-)

Singh
Singh Apr 11 '15

Det ser ikke ud til dual lader er med nogen steder mere - Er den overhovedet kommet tilbage?

Jeg fik også en mail 9/4 med levering slut maj, jeg kan dog ikke helt gennemskue hvad den nye sammesætning egentlig betyder af ændringer - Det ser faktisk ud til at tingene er blevet billigere end da prisstigningerne kom på. 

Comeback
Comeback Apr 11 '15
Så er det slut med hvid og et par andre farver
Claus8930
Claus8930 Apr 11 '15

@Comeback

De er nok tilbage i morgen. Det virker lidt som om de slet ikke har styr på deres farver, ekstraudstyrspakker, beskrivelse af bilernes ydelser og priser i tiden :P

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 11 '15

Nu står der blot 367 hk ved 85 S. Mon jeg så mister 18 hk når jeg får opdateringen...? Det er godt nok gynger og karuseller men i bund og grund hamrende ulovligt det de har gang i. hmm!

Comeback
Comeback Apr 11 '15

Der står stadig 385 HK på S85

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 11 '15

Kommer vist an på hvor man kigger henne. Under design studio står der 367 hk.

Kiefer
Kiefer Apr 11 '15

Er det bare mig eller er udvalget af farver blevet indskrænket en hel del, den sølvgrå er væk nu.

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 11 '15

Ja det ser sådan ud. Jeg mener at Elon også har tweetet det med farveændringer tidligere i dag.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 11 '15

www.https://twitter.com/elonmusk

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 11 '15
SQLCPH
SQLCPH Apr 11 '15

De 3 farver kan bestilles "off menu" i de næste par måneder... Og option prices was too high, konstaterer Elon :-)

Klaus_
Klaus_ Apr 11 '15

Underligt de ikke har drøftet priserne på options inden de gik live med dem. Det er jo ikke en helt ubetydelig reducering. 

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 11 '15

Ja ærligt talt. Havde jeg haft valget mellem S85, 70D eller 85D med autopilothardware dengang jeg bestilte i efteråret, var valget nok faldt på en af de sidstnævnte og kunne så ovenikøbet have sparet lidt grunker...

Sider: « 1 2 3 4 »