Loading...
dk

Ny software update tilgængelig | Tesla Forum

lysmanden
lysmanden Apr 29 '15
Troede bare at version .153 gav top fart på 250 og acc på 3,3 til p85d
Hvad er så forskellen på sen nye .188?
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '15

Jeg ved det reelt ikke. Sprang direkte fra version .124 som jeg fik slut marts til nu denne .188

P85DK
P85DK Apr 29 '15

@lysmanden, de 3,3 er først kommet med .188

Min er installeret, men synes stadig ikke den er tilbage i gammel form som Jesper beskriver det. Afventer at høre hvad Tesla finder ud af, de er i øjeblikket i gang med at gennemgå data fra bilen, med præcise angivelser af hvornår der er accelereret igennem.

NOELON
NOELON Apr 29 '15

Nogen der har fået .188 til de gamle modeller?. Har lige fået min P85+ opdateret med den, men ikke prøvet den endnu.

Kiefer
Kiefer Apr 29 '15

Vil det sige, at der nu køres med to forskellige nummereringer?

Min hedder v101.36.2...

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Apr 29 '15
Hookmaker
Hookmaker Apr 29 '15

Ditto her (på min S85) - og ingen yderligere opdateringer seden da (1 mdr.) 

Jespernielsen
Jespernielsen Apr 29 '15
@lysmanden, ja. Sagde til dem de skulle kontakte dig. Det er et kabel der sidder og gnider op af ratstammen. Skynd dig at få det lavet.
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '15

At få lavet hvad...?

Nommensen
Nommensen Apr 29 '15
Jeg har også 188 fik den for et par dage siden (har P85 fra nov 14) - tror det afhænger af med og uden det nye hw.
ias
ias Apr 29 '15

Fik installeret .188 updaten igår på min 85D.

Der står at funktionen med skift imellem normal og sport mode er fjernet igen, men acceleration fra 0-100 på 4.6 sekunder er tilgængelig hele tiden - ligesom til at starte med...

Lidt ærgeligt de ikke går i yderligere detaljer med hvad de ændrer på minor releases.

Forummets indlæg er redigeret af ias Apr 29 '15
NOELON
NOELON Apr 29 '15

Jeg har lige været ude at teste min gamle P85+ fra Sept. 13 uden den nye HW, men med den nye .188 SW. Der er ingen normal/sport/insane funktion, men jeg synbes den er blevet klart mere responsiv på speederen. Jeg synes også den er blevet en anelse hurtigere, men svært at teste på vejene ved sommerhuset. Men den er klart underlegen ift. P85D - ikke minst når der ligger lidt grus på vejen og Traction må gribe ind.

Forummets indlæg er redigeret af NOELON Apr 29 '15
Kristian70k
Kristian70k Apr 29 '15

synes også min P85 er lidt mere kvik

Andersen
Andersen Apr 29 '15

Fik nu også .188  (S85 Autopilot). Kan ikke se nogle ændringer, men fornemmer, at bilen er en smule mere adræt/kvik (eller er det ønsketænkning ?).  Andre der har fået .188 på en S85, som oplever nogen form for ændringer ?

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '15

@Andersen har det lidt på samme måde, men tror kun at det er tophastigheden og et par små andre bugfixes som er blevet ændret denne opdatering hos os med S85.

Andersen
Andersen Apr 29 '15

@Gustavsfar1 - stod der noget om tophastighed ? eller har du afprøvet det ?  - jeg har ikke set noget...

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '15

Nej men har speedometeret ikke ændret udseende således at det nu går højere op i vist hastighed?

Andersen
Andersen Apr 29 '15

Ikke, jeg har bemærket - 240 + et par streger (260) - det burde række - sådan mener jeg altid speedometeret har set ud?

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 29 '15

Du har muligvis ret. Læste det bare på det norske forum et sted. Er nu heller ikke selv helt sikker på det. Der er nok ikke andet for end at vi må ud og efterprøve det her i St. Bededagsferien :-)

Kristian70k
Kristian70k May 28 '15

Hej er der nogen der har fået denne? virker den forbedret?

- May 23, 2015 (2.4.236)

- Changes to maps to indicate when a supercharger is in/out of range and additional routing options. - Blind spot warning has been improved to reduce alerts
- Automatic Emergency Braking has been further improved to reduce the impact of an unavoidable frontal collision
- Traffic-aware Cruise Control is now more responsive at higher speeds.
Klaus_
Klaus_ May 28 '15
TACC opdatering vil jeg se frem til. Synes godt den kunne være lidt hurtigere til st reagere på motorvejen.
Sider: « 1 2 3 4 5 6 »