Jeg ved det reelt ikke. Sprang direkte fra version .124 som jeg fik slut marts til nu denne .188
@lysmanden, de 3,3 er først kommet med .188
Min er installeret, men synes stadig ikke den er tilbage i gammel form som Jesper beskriver det. Afventer at høre hvad Tesla finder ud af, de er i øjeblikket i gang med at gennemgå data fra bilen, med præcise angivelser af hvornår der er accelereret igennem.
Nogen der har fået .188 til de gamle modeller?. Har lige fået min P85+ opdateret med den, men ikke prøvet den endnu.
Vil det sige, at der nu køres med to forskellige nummereringer?
Min hedder v101.36.2...
/Martin
Fik installeret .188 updaten igår på min 85D.
Der står at funktionen med skift imellem normal og sport mode er fjernet igen, men acceleration fra 0-100 på 4.6 sekunder er tilgængelig hele tiden - ligesom til at starte med...
Lidt ærgeligt de ikke går i yderligere detaljer med hvad de ændrer på minor releases.
Jeg har lige været ude at teste min gamle P85+ fra Sept. 13 uden den nye HW, men med den nye .188 SW. Der er ingen normal/sport/insane funktion, men jeg synbes den er blevet klart mere responsiv på speederen. Jeg synes også den er blevet en anelse hurtigere, men svært at teste på vejene ved sommerhuset. Men den er klart underlegen ift. P85D - ikke minst når der ligger lidt grus på vejen og Traction må gribe ind.
Fik nu også .188 (S85 Autopilot). Kan ikke se nogle ændringer, men fornemmer, at bilen er en smule mere adræt/kvik (eller er det ønsketænkning ?). Andre der har fået .188 på en S85, som oplever nogen form for ændringer ?
@Andersen har det lidt på samme måde, men tror kun at det er tophastigheden og et par små andre bugfixes som er blevet ændret denne opdatering hos os med S85.
@Gustavsfar1 - stod der noget om tophastighed ? eller har du afprøvet det ? - jeg har ikke set noget...
Nej men har speedometeret ikke ændret udseende således at det nu går højere op i vist hastighed?
Ikke, jeg har bemærket - 240 + et par streger (260) - det burde række - sådan mener jeg altid speedometeret har set ud?
Du har muligvis ret. Læste det bare på det norske forum et sted. Er nu heller ikke selv helt sikker på det. Der er nok ikke andet for end at vi må ud og efterprøve det her i St. Bededagsferien :-)
Hej er der nogen der har fået denne? virker den forbedret?
- May 23, 2015 (2.4.236)
- Changes to maps to indicate when a supercharger is in/out of range and additional routing options. - Blind spot warning has been improved to reduce alerts