Loading...
dk

Kondens i baglygter | Tesla Forum

Teammortensen
Teammortensen Apr 12 '15

Hej
Er der nogle der er kommet kondensproblemet i baglygterne til livs, enten ved egen hjælp eller fra servicecenter?
Jeg er pæn stolt af min fantastiske Tesla, men gang på gang rammer de et ømt punkt, når de kommenterer mine kondensproblemer.
Jeg både fuger og borer gerne i lygtehuset indefra, hvis det er det der skal til...

Pft. Thomas 

Kiefer
Kiefer Apr 12 '15

Jeg fik mine kondensproblemer løst ved service i Drammen i Norge i sensommeren sidste år. Og troede egentlig at det havde løst problemet da jeg ikke har haft kondens i baglygten siden. Men nu er det kommet igen, jeg tror ganske simpelt den lim som listen er sat fast med ikke holder ordentligt fast og derefter bliver utæt.

Husk på det kun er et kosmetisk problem, det har ingen effekt på selve lygten.

/Martin

Klaus_
Klaus_ Apr 12 '15

Stadig ikke OK på sådan en dyr bil, at man skal gå og kigge på det. Jeg ville også være træt af det hvis det var mig, så er spændt på at se hvordan min er, om 1,5 mdr.

Citat fra Kiefer

Husk på det kun er et kosmetisk problem, det har ingen effekt på selve lygten.

FrederikC
FrederikC Apr 12 '15
Jeg forsøger mig med at skifte pakningen, nu må vi se om det hjælper. Det bedste fix er at fjerne det gennemsigtige glas, men det er lidt voldsomt syntes jeg.
Comeback
Comeback Sep 7 '15

Tesla har nu 100% løst problemet :) efter bare 2 år, listen skiftes til et uden glas i :) alle nye Model S leveret fra denne uge har dem monteret, og de ser faktisk godt ud, jeg får min udskiftet, næste gang den er inde til et eller andet. :) 

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Sep 7 '15
Junior
Junior Sep 7 '15

Er der nogen der har et billede af den nye liste så :-) ?

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 7 '15

JL
JL Sep 7 '15
Jeg er ikke så vild med den nye - bogstaverne er også mere fremtrædende. Min gamle var tæt indtil Tesla skiftede den uden at spørge mig :-(
Niels
Niels Sep 7 '15
øh...uden glas...er der ikke h.h.v. bak lys og tåge lys i den. hvor er disse så efter skiftet til en uden glas ?
eller husker jeg forkert ( ser ikke så tit min tesla bagfra mens der bakkes. )
Forummets indlæg er redigeret af Niels Sep 7 '15
Kiefer
Kiefer Sep 7 '15

Niels: Nej det er kun en liste med et par glas i, selve lygten er inde bag i den "rigtige" lygte.

/Martin