Hej Morten, er det opladning.nu eller hvad er det for en stander der er gratis i vejle? skulle i dag lade ved clever til 5,5 kr pr kWh.. puha en oplevelse :) (hvor står den henne)?
Bryggen, Vejle. Ved ikke lige hvor mange amp
Hej Morten, er det opladning.nu eller hvad er det for en stander der er gratis i vejle? skulle i dag lade ved clever til 5,5 kr pr kWh.. puha en oplevelse :) (hvor står den henne)?
Bryggen, Vejle. Ved ikke lige hvor mange amp
Der er vist også en 2x22 kW ladestander ved Superbrugsen i Gråsten (gratis). Medbring Type 2 kabel.
Virkede desværre heller ikke, da jeg var der.
Haløj
Ved ikke om i har mulighed for selv at ligge POI ind i jeres navigation, men på denne side kan man selv lave POI hvorefter de kan bruges til alle navigationer også mobil.
http://poi.gpsforalle.dk/index.php?mf=vw&gid=22&cid=1574#name_cat_22_1574
Har jo "kun" en E-Golf, men denne har jeg lavet og sat op så alle kan hente den, CCS stik.
Har efterfølgende lagt den ind i navigation i bilen, og det virker perfekt.
CC
I Trefors forsyningsområde (Billund, Vejle, Kolding & Fredericia Kommuner) er der opsat en række gratisladere - find dem på www.opladning.nu
Man skal dog blot huske på, at de fleste af disse standere er med det blå 1-fase CEE 16A stik. så de passer ikke sådan lige til Teslas lader eller til et type 2 stik.
/Martin
Ja, selve hjemsiden bærer lidt præg af at denne er skabt FØR man har fået lavet alle detaljerne, jeg kunne nemlig heller ikke finde disse væsentlige praktiske gris informationer, som stikforbindelse og ladeniveau.
Noget andet som tyder på en tidsforskydning er omtalen af elbilen, der her opgives til en distance på op til 140km - ikke engang jeg har kunne nå op på over 600W/km i gennemsnit når jeg kører.
Men skønt at se at nogen rent faktisk gør noget aktivt for at fremme elbilsdriften - hvor vi ifølge dagens radioavis som private kun udgør 30% af elbilsdriften i Danmark (70% købes af kommuner og regioner).
var i dag i Lyngby storcenter, og der var der i parkeringshuset (Magasin siden 2 ladestandere med kabler (som dog ikke passer til en Tesla :( ) , Q-park giver gratis strøm til elbiler, stod der, ved ikke om man kan få en adapter ?
kan tage et billede næste gang.
Var forleden til Gudenåkonference på Skanderborg Park. Spurgte i receptionen om mulighed for opladning på kraftstik og 2 minutter efter guidede pedellen mig frem til kraftstik kun 6-8 m fra P-plads ved værkstedet.. Fin service og uden beregning.
Rønne: Østkrafts ladestander (22 kWh - Type 2) - det er gratis hvis man har et kort. Dette kan fås gratis ved henvendelse til Østkrafts kundeservice på havnen. Navn, adresse og telefonnr skal opgives.
Adressen til opladning er Snellemark 41, meget tæt på Rønne Torv.
Skulle I bevæge jer så langt østpå, så I næsten ikke kan komme længere, så stopper I bare på Sprøjtevejen og suger strøm. Og så er der kaffe i ventetiden :-) Rødt CEE 16 A
Var i weekenden hos Nordic Park, Græsted (bistrup) Tidl. sommerland i nordsjælland.
De har 3 benet stik der holder 16A fordelt på hele parkeringspladsen. Og i hele parkområdet bag på vejbelysningspælene, for den sagsskyld,
Kører i lidt længere end Nordic Park til Rågeleje, så har jeg Røde Cee på henholdvis 32A og 16A. Skriv en PM hvis I vil have Adressen.
Kører i lidt længere end Nordic Park til Rågeleje, så har jeg Røde Cee på henholdvis 32A og 16A. Skriv en PM hvis I vil have Adressen.
@TSLA: Er det korrekt forstået, at vi ikke kan udnytte Rød CEE på 32A, men kun kan "tappe" 16A fra et sådant stik? Adapter fra rød CEE 32A til Type 2, som kan overføre 32A fås vel ikke?
@Hilbert: Hvis du har dual charges kan du udnytte det, ellers ikke.
Dual Chargers fås som eftermontering nu om dage, men er ret pebret for hvor sjældent man bruger det.