Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

JL
JL Apr 16 '15

Synes vi mangler en tråd med emnet: Hvad har du købt til din Tesla i dag? Så kan man få lidt inspiration, når man er ved at løbe tør for gode ideer :-)

Jeg starter gerne... I dag blev det til en Metro Vac Sidekick - det var Hookmaker der var så flink at gøre mig opmærksom på storebroderen og til sidst kunne jeg ikke leve uden. Jeg valgte dog Sidekick modellen efter at have læst en del reviews på nettet (+ den koster 1/3 + jeg tænkte 1,3 HK måtte være nok til at tørre Tesla'en :-)). 

Jeg købte den her sammen med lidt andet gear til at pleje Tesla'en:

http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog/metro-vac-blaster-sidekick-cat5.html

Forummets indlæg er redigeret af JL Apr 16 '15
Hookmaker
Hookmaker Apr 16 '15

Fåååårrrk, har du fået sådan én - yummi yummi!!! Den går jeg også efter, efter at have hørt at Detailingbilpleje godt kan "nøjes" med den...;-)

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Apr 16 '15
Mixi
Mixi Apr 16 '15

god ide med sådan et link, jeg har lige købt læder bagagerumsmåtte, det spiller 

Forummets indlæg er redigeret af Mixi Apr 16 '15
FrederikC
FrederikC Apr 16 '15

Købt er måske så meget sagt, fik min foliemand til at skære dem af nogle folierester jeg havde.

Hvis det har interesse kan jeg nok godt få ham til at lave flere - mod betaling selvfølgelig.

SQLCPH
SQLCPH Apr 16 '15

Jeg bestilte i går sådan et par stykker. Fruen sidder på bagsædet ved siden af knægten der sidder i autostol. Hver gang hun tager selen af og læner sig over til knægteb så bimler alarmen og jeg mister overblikket over wh/km i op til hele 2 min. Så nu får hun denne... :-)

http://www.ebay.com/itm/2PCS-Universal-Car-Safety-Adjustable-Seat-Belt-Clip-Extender-Extension-Black-/140948400208?ssPageName=ADME:X:EAC:GB:3160

Maho
Maho Apr 16 '15
Ha ha Søren, du er grineren!!! Og se så og få de brune nummerplade holdere på menuen :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 16 '15
Købte et par flasker af denne Autoglym rapid detailerspray. Skulle eftersigende være rigtig god.
SQLCPH
SQLCPH Apr 16 '15
Citat fra Maho Ha ha Søren, du er grineren!!! Og se så og få de brune nummerplade holdere på menuen :-)

Mhhh... matchende nrpladeholder, fløjelssko og rygsæk -  det er ikke en dum idé Martin ;-)

Jeg får én "fruen aktiverer sædealarmen og det gør manden træt indtil manden køber en dims" tilovers så hvis du vil af med bimleriet sig til :-)

JL
JL Apr 16 '15
@Hookmaker: Bestilte i dag og den er allerede afsendt :-). Vidste ikke at Detailbilpleje brugte den samme. Så er jeg endnu mere sikker på mit valg :-). Købte den med en ekstra slange på 80 cm. Vaskede Tesla for første gang i går (pga. OptiCoat) og synes der sad meget vand i baglygter og især bag nummerpladen, som jeg ikke kunne få ud. Er spændt på at prøve Sidekick'en :-)
MrCoffee
MrCoffee Apr 16 '15
Mixi, hvor var det du handlede måtter ?
Kiefer
Kiefer Apr 16 '15

Vi købte også seleforlængerne kort efter vi havde fået bilen, det er bare SÅ meget nemmere med børnestolene bagi, at der er seleforlængere.

Derudover har jeg fået et par måtter foran med custom Tesla logo syet i, de skal gerne kunne efterfølge de gamle der fulgte med som ikke er specielt pæne efter en vinter hvor bilen har været parkeret på en mark med ler og mudder...

Så er der også købt 21" turbinefælge til sommerbrug :-)

/Martin

Mixi
Mixi Apr 17 '15

Hej MrCoffee 

Jeg har en del produktion i Kina og har derfor fået dem lavet der, hvis du ønsker det kan jeg godt få et sæt med hjem til dig. du kan få dem i Sort og Beige til "trunk & frunk"  :0)

NCL
NCL Apr 17 '15
Mixi, hvad er prisen? Jeg kunne godt være interesseret også :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 17 '15
Kunne godt bruge et sort sæt til trunk og Frunk hvis det kan lade sig gøre?
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 17 '15
Mixi
Mixi Apr 17 '15

jeg kan lave et sæt til trunk & frunk til 795 kr  og kun trunk for 595 kr

findes både til (alm og D model)

Bentzilmer
Bentzilmer Apr 17 '15
@mixi: Flotte måtter. Hvis du kan få flere hjem, kunne jeg også være interesseret. Hvad er prisen?
NCL
NCL Apr 17 '15
Mixi, så vil jeg gerne bestille et trunk+frunk sæt i sort til en almindelig S85.
Klaus_
Klaus_ Apr 17 '15

@mixi, jeg vil også gerne bestille sort måtte til trunk+frunk til almindelig 85 :-)   

Bentzilmer
Bentzilmer Apr 17 '15
Så vil jeg også gerne bestille et sæt trunk+frunk i sort til S85.
Hvor skal de afhentes? Tager du mobilepay?
JesperM
JesperM Apr 17 '15

Mixi, hvis muligt ville jeg meget gerne være med på et sæt trunk + frunk til 85D

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »