Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

Lau
Lau Apr 22 '15

Fantastisk Frederik! Jeg har også været på udkig efter ligende fælge. Det ryger lige på ønskelisten.

FrederikC
FrederikC Apr 22 '15
Citat fra lau

Fantastisk Frederik! Jeg har også været på udkig efter ligende fælge. Det ryger lige på ønskelisten.

De ligner i min verden turbine i en 19" udgave. 

Lau
Lau Apr 22 '15

Jeps, og kan fåes i mat sort som jeg tror vil passe ganske fint til orange :-)

Hejgaard
Hejgaard Apr 22 '15

Tak for svar - det hjalp!  ;)

JL
JL Apr 22 '15
@Teammortensen: På Tesla Motors Club. Der er en gut, som både har lavet et til forenden og et til bagenden. Det forreste er klart nemmest at montere. Hvis du Googler: Tesla lighted t så dukker der en masse links op, herunder Youtube videoer der viser installationen.

/Jacob
AxelEmil
AxelEmil Apr 23 '15

Mixi  : jeg kunne godt tænke mig at bestille et sæt lædermåtter til D'en hos dig (trunk + frunk). Hvilke farver fås de i ?

Genild
Genild Apr 23 '15
R2-D2 har sgutte brug for en ansigtsløftning - den er ung, frisk og fyrig :-)
JL
JL Apr 27 '15

Det er dyrt at holde liv i denne her tråd, men jeg giver ikke op.... :-) Mit senest indkøb - et solskærm til bagruden til når hunden en sjælden gang får lov til at køre Tesla :-D

Nommensen
Nommensen Apr 27 '15
Hej JL,

min vovse vil også gerne have en sådan - hvor har du købt og hvad koster den?
Hun er nemlig altid med i bilen og halser pga varmen.
Per
JL
JL Apr 27 '15

Hej Per,

Den er købt hos Tesla (Amager) og koster 690,-.

http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/rear-liftgate-sunshade

Det er ikke ligefrem et røverkøb, men til gengæld skulle den passe perfekt til bagruden. Den krøller lidt i starten, men det skulle rette sig ud (har jeg læst på Tesla Motors Club forum):

Forummets indlæg er redigeret af JL Apr 27 '15
Kristian70k
Kristian70k Apr 27 '15

Hej har i dag købt den opdatereret indstignings panel.. eller hvad man kan kalde det.. min er all black.. men de nyeste biler kommer med et flot model s skrevet i alu.. håber sku det passer til min model.. det mente de men det var ikke garanteret.. og de skifter det ikke for mig :) he he lidt spøjst

JL
JL Apr 27 '15
@Kristian: Det lyder interessant. Det må du gerne skrive mere om når du finder ud af om de passer.

/Jacob
RobertJ
RobertJ Apr 27 '15
Så der købt Alloygators til de nye Rims.
RobertJ
RobertJ Apr 27 '15
Og resultatet:
Klaus_
Klaus_ Apr 27 '15

Jeg har næsten også lige fået mine, jeg købte dog fra Rimblades i England. Gad vide hvilke der er bedst, vi må se hvis der falder først af, Alloygators eller Rimblades :)

Citat fra Kelas Så der købt Alloygators til de nye Rims.
MontecristoDk
MontecristoDk Apr 27 '15

De ting man kan finde på den amerikanske Tesla shop, kan man også få dem hos Tesla i DK? Og er der en tommefingerregel for hvilken kurs Tesla bruger for at finde frem til de danske priser?

Jeg er selv ude efter nogle solide måtter til om vinteren, gerne nogle der tager sjap og våde støvler, både fra børnene på bagsædet og på foran forsæderne. Er Teslas gode?

Jeg har også tænkt på solskærm bil bagruden (tak for inspirationen JL) og tilsvarende til panoramataget. Og så måske en hattehylde.

På forhånd tak :)  

SQLCPH
SQLCPH Apr 27 '15

@MontecristoDK. Jeg har købt teslas orginale vintermåtter og jeg er rigtig glad for dem. De er af hård plast med høje kanter så de holder vand og mudder væk fra resten af bilen :-) Nemme at tage ud og rengøre da de bare kan spules. Koster såvidt jeg husker omkring 4000 kr for et helt sæt inkl. 1 og 2. række, frunk og trunk. Men så får du også tesla logo med på dem ;-)

/Søren

MontecristoDk
MontecristoDk Apr 27 '15

@SQLCPH. Tak... ikke billigt, men hvis de fungerer godt og holder mere end bare en sæson, vil jeg overveje det. Tak for hurtigt svar.

RobertJ
RobertJ Apr 27 '15
Citat fra Klaus_

Jeg har næsten også lige fået mine, jeg købte dog fra Rimblades i England. Gad vide hvilke der er bedst, vi må se hvis der falder først af, Alloygators eller Rimblades :)

Citat fra Kelas Så der købt Alloygators til de nye Rims

Klaus, vi må mødes og sammenligne en dag!

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Apr 27 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »