Fantastisk Frederik! Jeg har også været på udkig efter ligende fælge. Det ryger lige på ønskelisten.
Fantastisk Frederik! Jeg har også været på udkig efter ligende fælge. Det ryger lige på ønskelisten.
De ligner i min verden turbine i en 19" udgave.
Mixi : jeg kunne godt tænke mig at bestille et sæt lædermåtter til D'en hos dig (trunk + frunk). Hvilke farver fås de i ?
Hej Per,
Den er købt hos Tesla (Amager) og koster 690,-.
http://shop.teslamotors.com/collections/model-s/products/rear-liftgate-sunshade
Det er ikke ligefrem et røverkøb, men til gengæld skulle den passe perfekt til bagruden. Den krøller lidt i starten, men det skulle rette sig ud (har jeg læst på Tesla Motors Club forum):
Hej har i dag købt den opdatereret indstignings panel.. eller hvad man kan kalde det.. min er all black.. men de nyeste biler kommer med et flot model s skrevet i alu.. håber sku det passer til min model.. det mente de men det var ikke garanteret.. og de skifter det ikke for mig :) he he lidt spøjst
Jeg har næsten også lige fået mine, jeg købte dog fra Rimblades i England. Gad vide hvilke der er bedst, vi må se hvis der falder først af, Alloygators eller Rimblades :)
Så der købt Alloygators til de nye Rims.
De ting man kan finde på den amerikanske Tesla shop, kan man også få dem hos Tesla i DK? Og er der en tommefingerregel for hvilken kurs Tesla bruger for at finde frem til de danske priser?
Jeg er selv ude efter nogle solide måtter til om vinteren, gerne nogle der tager sjap og våde støvler, både fra børnene på bagsædet og på foran forsæderne. Er Teslas gode?
Jeg har også tænkt på solskærm bil bagruden (tak for inspirationen JL) og tilsvarende til panoramataget. Og så måske en hattehylde.
På forhånd tak :)
@MontecristoDK. Jeg har købt teslas orginale vintermåtter og jeg er rigtig glad for dem. De er af hård plast med høje kanter så de holder vand og mudder væk fra resten af bilen :-) Nemme at tage ud og rengøre da de bare kan spules. Koster såvidt jeg husker omkring 4000 kr for et helt sæt inkl. 1 og 2. række, frunk og trunk. Men så får du også tesla logo med på dem ;-)
/Søren
@SQLCPH. Tak... ikke billigt, men hvis de fungerer godt og holder mere end bare en sæson, vil jeg overveje det. Tak for hurtigt svar.
Jeg har næsten også lige fået mine, jeg købte dog fra Rimblades i England. Gad vide hvilke der er bedst, vi må se hvis der falder først af, Alloygators eller Rimblades :)
Så der købt Alloygators til de nye Rims
Klaus, vi må mødes og sammenligne en dag!