Loading...
dk

Hvad har du købt til din Tesla i dag? | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Apr 27 '15
Citat fra Genild

Søren: Øv at det lige er den modeldims du har til overs - jeg mangler nemlig en "gæster på bagsædet kan ikke holde poterne indenfor deres sædeområde og aktiverer derfor midterselealarmen til stor frustration for føren der derfor mister fokus på powerconsumption dims", hvor købte du dine dimser, for de har måske også den anden model samme sted?

Jeg håber i øvrigt at fruen snart har fødselsdag, så hun kan få sin gave og manden restituere sin fokus :-)

@Genild: Har du brug for et par af disse? Jeg fik købt dobbelt op (total 60 kr leveret fra Kina). 

Empty
Empty Apr 27 '15

Jeg vil også være med, fælgene blev godt nok købt i lørdags. Der er mere på vej i posten......

NCL
NCL Apr 28 '15
Sqlcph, jeg vil godt købe 2 seleforlængere, hvis du stadig har dem i overskud
JL
JL Apr 28 '15

@MontecristoDK: Selv tak :-) Og ja, de fleste af de ting du finder på den amerikanske Tesla Shop har de også i DK, desværre gælder de ikke den væghængte lader. Stort set alt andet har de og de ting jeg har købt har de også haft på lager. Jeg har bl.a. købt:

- Lappekit/kompressor

- Net til frunk

- Solskærm til bagrude

- Sorte låsebolte

- Sorte plastikkapper til hjulboltene (til min grå turbine fælge)

- Måttesæt til trunk

Mht. pris i DK/kurs er de meget rimelige, f.eks. står solskærme til bagruden til 90$ og jeg betalte 690 DKK i går. 

/Jacob

TvBH
TvBH Apr 28 '15
@SQLCPH : Søren, jeg vil rigtig gerne købe din selelås-dummy. :-)
JL
JL Apr 28 '15

@Empty: Det ser godt ud - har du set denne her røde TMS på TMC? Den er også rigtig fin :-). Alt chrome er erstattet af carbon eller sort wrap. Har overvejet det til min perlemorshvide :-)

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/11875-Model-S-Photo-Gallery/page47

Lad os også se hvad du får med posten :-)

Empty
Empty Apr 28 '15

@JL: jeg har planer om børstet sort alu på al chromen og den sorte del af fronten, så det kun er Tesla logo'et der er chrome.

Der kommer billeder af hvad postmand Per (ikke gad udbringe så jeg selv må hente det på det lokale postudleverings sted) har til LeeLoo imorgen.

Så mangler jeg bare toning af ruderne og tid til at montere mit "lille" lyd set-up.

Empty
Empty Apr 29 '15

Så fik jeg hentet pakken, så må jeg se hvor nemt det er at få tøsen lidt tættere på jorden.

KS
KS Apr 29 '15

@Tom: Husk at få den sporet bagefter. Er sikker på af DAS gider hjælpe - er ikk' sikker på at Tesla er meget for det..

Empty
Empty Apr 29 '15

Jeps, den skal helt sikkert spores når jeg har fundet den rette højde og det bliver enten DAS eller Ivar i Farum der får æren af den opgave.

JL
JL May 7 '15

Ok, det er også lidt til mig selv :-) Nu venter jeg så bare på at denne her app bliver gjort tilgængelig i App store!!!

https://youtu.be/j-Sqki-J8ZM

Forummets indlæg er redigeret af JL May 7 '15
Kiefer
Kiefer May 7 '15

JL: Også eneste årsag til at, jeg kunne finde på at købe uret fra æblefabrikanten. Men så længe der ikke er en officiel APP fra Tesla, er det jo lidt a'la VisibleTesla hvor man nogen gange lever lidt på lånt tid i forhold til hvad Tesla en gang imellem finder på med deres servere.

Ikke et ondt om VisibleTesla, det er et super fedt program!

/Martin

brianmassesson
brianmassesson May 7 '15

Fed app. Det er garanteret også billigere at købe et Apple Watch end en ny nøgle til sin Tesla. Koster en nøgle ikke ca. 5000,-
Men cool app...

Gustavsfar
Gustavsfar May 7 '15

Nej mener det er 900 for en ny nøgle men ok...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 7 '15
brianmassesson
brianmassesson May 7 '15

@Empty. Har lige fået sporet min hos Ivar i Farum. Han bandede godt nok en del og gad slet ikke rode med det bagerste - Det var ikke til at komme til og der var meget i vejen. Men SkanX i Rødovre var mere frisk på det. Han sagde godt nok at der ikke var så meget plads, men noget mere positiv end Ivar Jensen... Så det ender vel med at jeg må en tur forbi SkanX selv for at få lavet det færdigt :-(
Blot til info...

brianmassesson
brianmassesson May 7 '15

@Gustavsfar1 : I gamle dage dvs. 2013 sagde de 5k, men håber du har ret :-)
Jeg fik dog byttet mine u/b da knapperne begyndte at falde af

Kiefer
Kiefer May 7 '15

Brian: Jeg har også fået at vide en ny nøgle koster 900,- Det var i forbindelse med, at jeg fik kørt min nøgle over...

Mine knapper faldt også af, men den går nok ikke at få byttet på garanti ;-)

/Martin

brianmassesson
brianmassesson May 7 '15

@Kiefer nej den er vel ved at være gået med garantien. Men dengang jeg modtog min bil lavede de åbenbart nøglen på et anden måde end i dag. Dvs. knapperne på frunk, tag og trunk røg af efter kort tid. Men hvis en ny nøgle 'kun' koster kr. 900,- så går det vel. Det er hvad du sparer på en uge i brændstof ;-) Mindst...

brianmassesson
brianmassesson May 7 '15

12 liter Mat Gunmetal DIP... Monteres fredag i næste uge...

Jordvarmekongen
Jordvarmekongen May 9 '15

Jeg har i denne uge modtaget og monteret mine nye fine læder måtter til trunk & frunk, fra Michael (all4cars.dk).... de har en perfekt pasform, jeg blev ellers lidt nervøs da jeg hørte der var forskel på P85D frunk alt efter produktionsdato. Det er sgu noget nemmere bare at tørre dem af når barnevognen har været inde med mudder på hjul.Hvis der er nogle der ønsker billeder kan jeg smide nogle op :-).

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »