Loading...
dk

Tesla nær Kolding | Tesla Forum

Kramer
Kramer Apr 26 '15

Hej Forum,

Findes der en TMS ejer nær kolding, gerne med de ekstra børne sæder, som kunne have tid til et besøg? Ville gerne se børnesæderne i praksis(Århus har dem ikke i deres biler).

Ligeledes, hvis muligt, prøve at smide en emmaljunga Barnevogn ned i bagagerummet - er usikker på om den kan være der uden hjulene skal pilles af.

Også ellers høre din historie om din TMS - altid en god historie. Har fanget et par historier ved superchargerne i Århus, dejligt community.

Har tid allerede i dag søndag, hvis nogen skulle byde ind.

God dag

Kiefer
Kiefer Apr 26 '15

Kramer: ellers tag en smut forbi Vejle til Tesla Jylland træffet, så kan du vist mere eller mindre se hele porteføljen...

/Martin

RobertJ
RobertJ Apr 26 '15
Hej Kramer, Emmaljunga kombi vognen passer ok med liften eller klapvognen. (Ved siden af hinanden i trunk) Big star vognen er for stor. Der findes en række gode klapvognen der passer i frunk, f.eksempel baby jogger city elite og city mini, britax Bob osv. - K
Kramer
Kramer Apr 26 '15

Ahhh vejle træffet var en god ide. Det vil jeg kigge ud til.

Tænkte nok Big Star var for stor - en skam, det kan ikke være mange cm der gør det. Elsker at jeg kan smide stel og kasse ind med hjul på i min A6'er.Men hvad, så må hjulene komme af.

muller
muller Apr 26 '15

Se evt. billeder i gammel tråd: http://teslaforum.dk/forum/topic/b%C3%B8rn-i-model-s som dukker op hvis du søger på emmaljunga i forum.

tusla
tusla Apr 26 '15

Kramer: Tesla står indtil 7. maj foran Bilka i Aalborg. Der har jeg set en Model S med 7 sæder.

Men det er jo lidt langt fra Kolding

Kramer
Kramer Apr 27 '15

Tak for jeres input. Synes ikke jeg fandt noget på emmaljunga, men tak for linket. Dejligt at se der er plads til de tre unger også. Så må jeg vende mig tila t tage hjulene af stellet - så tit kører vi heller ikke rundt med den.

Angående sæde 6+7 - er stadig interesseret hvis nogen vil vise dem frem. Jer der har dem, er i tilfredse med de 25k kr de kostede eller får i dem ikke brugt?

muller
muller Apr 28 '15

Jeg har de ekstra sæder og bruger dem hver dag. Jeg har kun de tre barnestole på bagsæden monteret når vi skal på så meget ferie, at der skal klapvogn og bagage om bagi. Nu kostede de vist også kun 12k dengang vi købte, men jeg ville købe dem igen til den nye pris. Bemærk dog at børnene vokser ud af dem ved en højde på 135cm. Vores datter på 7 er ved at nærme sig denne højde.

muller
muller Apr 28 '15

@Kramer: Vedr. søgefunktion i forum: