Loading...
dk

Afgiftsfritagelse | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Jul 30 '15

@Andersh - det har det HELT klart. Janteloven er væltet direkte nedover Teslaen i længderetningen så stammen næsten har kløvet bilen i 2....;-)

Men hvad, man har mest lyst til at sige "F... it", endelig kom jeg med på en af de der ordninger der blev bremset efter kort tid, det er aldrig lykkedes mig endnu og dem er det danske system jo ellers så fuld af. 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Jul 30 '15
Kiefer
Kiefer Jul 30 '15

Tesla burde allerede nu komme ud med nogle priser på deres Model 3 og rækkeviddeangivelser, til det danske marked. De mener jo den kommer på markedet i 2017 (Elons udtalelse på seneste conf. call). Så skal du se hr. og fru Danmark komme op af stolene og få bestilt el-biler, hvis de kan få en Audi A4 til 300.000 og samtidig ikke koster noget at køre rundt i. 

Men indtil videre er FDM og de blå i folketinget nok mest i lommerne på oliebranchen.

/Martin

Hilbert
Hilbert Aug 2 '15

Synes lige at jeg ville vise disse fornuftige råd fra "Det økologiske Råd".  Håber at Karsten Lauritzen m.fl. lytter til disse:

http://www.ecocouncil.dk/documents/pressemeddelelser/1773-150710-frem-elbiler-via-intelligente-afgifter

Branchen kan ikke vente på Finanslov 2015 og afgiftsreform!

T3SLA
T3SLA Aug 2 '15

Skal vi ikke lige stop op og tænke over titlen: Afgiftsfritagelse, og så se på kvitteringen: 25% i skat ... hmm så ikke helt kridtfingerfri. Mon det groteske afgift cirkus, som kan trackes tilbage til dollar skatten ifm. 2. verdenskrig, kommer til at slutte?

Det er jo tankevækkende at danskerne som ifg. os selv er så super dygtige og effektive har brug for at brænde så mange penge af til ... ja til hvad?

Sider: « 1 2 3 4 5