Personligt ville jeg ikke undvære luftundervogn, men smag og behag, dobbeltlader ville jeg 100% sikkert tilkøbe hvis jeg skulle lave min bestilling om i dag, brugte mit Type2 kabel i lørdags ved Citti i Flensburg, det går bare SÅ meget langsommere med kun 16A end 32A...
Lædersæder, hvis du har små bærn der skal med i bilen, vil jeg anbefale at tage dem med også, det er nemmere at fjerne snavs fra lædersæderne end stofsæder... Hvis ingen små børn, så ville jeg følge Larsens råd, og tage stofsæder og dobbeltlader.
/Martin
hvis man nu kun havde twin og undervogn og vælge i mellem.. hvad ville i vælge
Man kan sådan set godt leve uden begge, de er bare begge nice to have, men skulle jeg vælge, ville det nok blive undervognen der blev valgt til.
/Martin
Jeg har fravalgt luft, men tilvalgt dobbeltlader.
Dobbeltlader har hele tiden været på min liste, men luften droppede jeg et par dage før bestilling.
Syntes ikke at den var nødvendig, og jeg kan godt lide en god fast undervogn som jeg kender højden på.
Er der nogen der ved hvordan situationen er idag - kan se det sidste indlæg er fra august 2014... Jeg kan ikke umiddelbart se man kan vælge dobbeltlader... Er det blevet standard?
Og hvad med ladestikkene der følger med nu.... Er Chademo blevet en del af "pakken"?
Nej, ingen af delen er standard. Dobbeltladeren, så vidt jeg ved, bestiller man ved Tesla bagefter - skal nok gøres indenfor de 14 dage man har, før ordren bekræftes, hvis man vil være sikker på at få den med. Jeg husker ikke prisen, men kan det passe det er i omegnen af 15.000 kr ekstra? Den kan dog også monteres efter bilen er ankommet, men så er prisen højere.
Chademo adapteren mener jeg koster i omegnen af 5000 kr, men husker heller ikke den nøjagtige pris her.
Chademo adaptor koster 3400 kr sidst jeg spurgte hos Tesla. Om den bliver brugt? Det er nok mere tvivlsomt. For mit eget vedkommende (S60) er chademo absolut sidste ladeudvej så planlægger jeg hellere turen efter SuperChargers eller destination opladning.