Loading...
dk

DAB+ uden stor lydpakke | Tesla Forum

larsenjan
larsenjan May 12 '15
DAB+ er blevet standard fra ca 1 marts i alle Model S uanset valgt lydpakke. Er der nogen der har modtaget Teslas uden stor lydpakke, der har DAB+ som standard?
Gustavsfar
Gustavsfar May 13 '15

Du mener vel produceret efter 1. marts eller hvordan?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 13 '15
Klaus_
Klaus_ May 13 '15

Jeg bestilte i midten af marts og der var DAB+ en del af den udvidede lydpakke, så jeg bliver da kun positivt overrasket hvis jeg får leveret en bil med DAB+ i standardpakken.

larsenjan
larsenjan May 14 '15
Min 85D er bestilt i januar, og produceret mid april. Er bestilt uden stor lyd pakke, og er spændet på om jeg måske har fået DAB+ med
Renedyhr
Renedyhr May 14 '15
Hvad er DAB+?
gw
gw May 14 '15
@rasmusSkaarup hahahahaha. Super link, har jeg ikke set før.
Skaarup
Skaarup May 14 '15
Den er lidt flabet, men meget sjov :-)
JL
JL May 14 '15
Jeg synes den er GENIAL og havde heller ikke set før :-)
Renedyhr
Renedyhr May 15 '15
Tak ;-)
larsenjan
larsenjan May 24 '15
Stadig ingen der har fået leveret biler produceret efter 1 marts uden stor lydpakker, der kan fortælle om DAB+ er med som standard ?
Klaus_
Klaus_ May 24 '15
Min 85 blev produceret i slutningen af marts, har lige fået den, og der er ikke noget der tyder på DAB eller DAB+ i den.
Mugge
Mugge Jul 27 '15
Er der nogen der har nyt omkring manglende DAB+
griffel
griffel Jul 27 '15
Kan man ikke høre de samme kanaler via TuneIn?
Sithfury
Sithfury Jul 27 '15

min er produceret efter 1. Marts, men alm lydpakke, og har ikke DAB.

Jeg bruger dog bare Tunein istedet som andre nævner

Lborch
Lborch Jul 27 '15
Min er bestilt 3/5, uden stor lydpakke.
Der er alm DAB... Men ikke DAB+
BlackPanther
BlackPanther Jul 27 '15
Jeg forventer selvfølgelig at der er DAB+ i radioen når jeg får min Tesla til september. Da jeg bestilte den, og også nu, står der DAB+ under standardudstyr ved bestilling ;-)
Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Jul 27 '15
krumling
krumling Jul 27 '15

@MrTesla

Hvornår bestilte du? (kan ikke finde dig på det hemmelige excel-ark) ..jeg kan nemlig ikke huske om det stod under standardudstyr da jeg bestilte (ultimo Juni). 

I øvrigt, er der en måde at checke hvad der er indeholdt i ens bestilling? ..er der en speciel user manual der magisk ændrer indhold alt efter sin helt personlige konfiguration? ..for lige nu er der under MyTesla en manual der har alt for meget med (set i forhold til min konfiguration).

/Kenneth 

Kiefer
Kiefer Jul 27 '15

Er DAB dækningen i DK blevet bedre?

Sidst jeg prøvede en sådan var det reelt noget være skrammel med dækningen på turen fra København til Århus. hvis det stadig er det samme, vil jeg næsten også tro at Tunein er bedre, da 3G dækningen på strækningen er rimelig.

/Martin

BlackPanther
BlackPanther Jul 27 '15

@krumling
Den 29. jun. lavede jeg ordren og er så sikker man nu kan være på at det stod DAB+ var med. Når jeg kigger i dag og vil lave en ny ordre, står der også at det er standardudstyr.
Og nej det står ingen steder :-( Så nej jeg har ikke noget sort på hvidt om det....

Sider: 1 2 »