Loading...
dk

Fælleskøb af Blackvue DR650gw-2ch | Tesla Forum

Singh
Singh May 14 '15

Hej alle,

Jeg syntes efterhånden der er en del der vil købe et Dashcam, så jeg ville prøve at se om vi måske kunne købe en bunke af dem og måske spare nogle penge.

I kan læse om kameraet her: http://www.blackvue.com/en/contents/sub1.asp?idx=26 

Tilkendegiv jeres interesse i tråden. Er der nok personer der er interesseret, så prøver jeg at forhøre mig hos forskellige forhandlere for at se om vi ikke kan få en god pris. 

Jeg tænker kameraet kunne tages med til minitræf 13/6.

Følgende har noteret interesse:

Gruppe 1 - Køb foretaget 29/05/2015

Torben_E - Bekræftet køb
MOL- Bekræftet køb
rms - Bekræftet køb
Raymond - Bekræftet køb
Bianco - Bekræftet køb
Comeback - Bekræftet køb
Singh - Bekræftet køb

Gruppe 2 - Bestilling foretages 02/06/2015

Tesloid - Bekræftet købsønske
TeamMortensen - Bekræftet købsønske
MontecristoDk - Bekræftet købsønske
Werge - Bekræftet købsønske

Fravalgt køb:

JL - Ønsker ikke kamera 
RasmusSkaarup - Ønsker ikke kamera 

Så er alle kamera hentet

Vigtig information! Jeg har lige fået en datter igår aftes, så jeg regner ikke med at komme til træffet før kl. 12.00-13.00. I kan dog hente kameraerne idag eller imorgen tidlig ca. 5 minutter fra Kristinehøj

Send en sms på FJERNET hvis i ønsker at afhente idag / imorgen inden kl. 13.00, så får i adressen.

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jan 1 '16
Klaus_
Klaus_ May 14 '15

Jeg er interesseret, hvis rabatten er tilstrækkelig til bøvlet - ellers er det nemmere selv at gå ind og bestille og få det leveret til døren :)

(jeg kan dog ikke hente 13/6, da det er på den forkerte side af Storebælt, desværre)

Skaarup
Skaarup May 14 '15
Count me in
Torben_E
Torben_E May 14 '15

Jeg er også med på et kamera. 

KS
KS May 14 '15

Jeg har - men er med på at lave en go' vejledning til Gør-Det-Selv folket.

mmcx connectorer købes hos DMTOnline.dk:

Partno. 7464V    MCX male R/A crimp for RG316
(Jeg har til Vejle/Kirstinehøj et par håndfulde)

Der kan hurtigt bruges 2 stk, da det er noget skidt at få loddet på - især hvis man har alt for store hænder/fingre - for der er MEGET lidt plads at lodde på, og stikket bliver meget varmt, av.

MOL
MOL May 15 '15

Er ligeledes med på et fælleskøb til arrangementet d. 13/6 - håber min bil når at komme - Tesla har netop udsat leveringen igen, igen til. Nu sat til starten af juni (hvad det så betyder).. Martin

Comeback
Comeback May 15 '15

Er der nogle der kender til montering på TMS uden glastag ???

MontecristoDk
MontecristoDk May 15 '15
Jeg er også interesseret.
KS
KS May 16 '15

@Comeback: Det er stort set det samme på en uden glastag - ledningen er bare sværere at få kørt rundt over headlineren. Den  må køres ud til døren - ned langs siden og herfra samme vej.

Mixi
Mixi May 17 '15

Jeg skal til at bestille en BlackVue 650GW-2CH med 16gb kort hejm til mig selv, har fundet det til 2800 kr, hvis der er nogle der også vil have med kan jeg godt bestille med. 

FrederikC
FrederikC May 17 '15
Mixi tanken er at samle sammen til et fælleskøb og på den måde få billigst mulige pris.
Mixi
Mixi May 17 '15

ja netop det var også det jeg tænkte 

Klaus_
Klaus_ May 17 '15

mixi, hvis 2800 kr er den bedste pris du har fundet i udlandet, kan det nok ikke svare sig. Den kan fåes til 2649 kr herhjemme:
http://www.pricerunner.dk/...rch=650gw&sort=4

Jeg tvivler desværre lidt på at vi er nok interesserede, til at vi kan få en passende mængderabat, til at det kan svare sig med fælleskøb. 

Mixi
Mixi May 17 '15

ok jeg havde ikke set der så snupper jeg også en der :0)

DeaconWP
DeaconWP May 17 '15

Det link fra Klaus_ kan være uden et 16 Gb kort. Det tager de så 249 kroner for. (Kamerahuset)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP May 17 '15
SQLCPH
SQLCPH May 17 '15
Jeg købte der hos happiie til 2600 kr med 16GB. Købte også et 64 GB kort til 358kr så der må være nok. Plus 25 kr for fragt. Kom dagen efter.

Så vidt jeg kan se er prisen god nok og måske svær at forhandle meget ned. Venter på at finde tid til at installere det :-)

/Søren

Kristian70k
Kristian70k May 17 '15

hvilket SD kort købte du? er der ikke noget med at det skal have en vis hastighed for at virke sammen med HD udstyr?

SQLCPH
SQLCPH May 17 '15
Hej Kristian. Denne her: SanDisk MicroSDXC Extreme U3 C10 - 64GB
MicroSDXC flash kort ( microSDHC til SD adapter inkluderet ), UHS Class 3 / Class 10 400x, Datahastighed: 60 MBps (læs) / 45 MBps (skriv), 64 GB - Særlig udviklet til mobiltelefoner & SanDisk Memory Zone App for Android

Kiefer
Kiefer May 17 '15

Husk på at de fleste online IT forhandlere ofte sælger deres varer med et DB på mellen 0 og 2%, så der er ikke meget at forhandle om, og slet ikke på disse forbrugerprodukter. Der er det nok mere om man vil have alt bøvlet med en samlet bestilling fra mange for, at spare måske et par % på prisen.

Jeg tror ikke vi kan komme ret mange kroner under prisen hos f.eks. happii, dertil er den mængde vi snakker om ganske enkelt for lille. 

/Martin

Sider: 1 2 3 4 »
Dette emne er sticky