Loading...
dk

Fælleskøb af Blackvue DR650gw-2ch | Tesla Forum

Singh
Singh May 18 '15

Det skader ikke at prøve - Er rabatten ikke væsentlig nok(300 kr+) til besværet, så tænker jeg folk selv får lov. 

Jeg er igang med at kontakte forskellige forhandlere. 

Werge
Werge May 18 '15
Jeg er også interesseret
Raymond
Raymond May 19 '15

Jer er også interesseret.

Klaus_
Klaus_ May 20 '15

Jeg har valgt at bestille selv, så jeg melder mig fra fælleskøbet. Håber selvfølgelig stadig I kan få en god pris :)

Noget leveringstid tror jeg desværre må forventes. Jeg havde først bestilt hos ActivFoto som havde det på lager, men som ringede dagen efter og sagde der var 1 måned leveringstid. Så bestilte jeg hos Proshop, som stod til at få det på lager i dag, men nu er de også udskudt med 1 måned. Det ser ud til de stadig er på lager ved Amazon.de, så der har jeg placeret min ordre i stedet.

Singh
Singh May 25 '15

Jeg forventer at høre tilbage fra de sidste i løbet af imorgen - Opdaterer derefter.

rms
rms May 26 '15

Jeg er også interesseret.

Singh
Singh May 26 '15

Jeg har opdateret første post med dem der har udtryk interesse. Jeg har desværre ikke hørt fra alle idag, men syntes indtil videre der er kommet en ok pris på det. Jeg afventer lige de sidste 2-3 forhandlere får lov til at svare, men vi er som udgangspunkt +200 kr. i rabat ift. det billigste man kan finde på pricerunner.

JL
JL May 26 '15
Singh: hvad med leveringstidspunkt? Jeg er også interesseret.
Singh
Singh May 26 '15

JL - Der er støvsuget lidt bredt og vidt lige nu, men jeg forhører mig om leverancer hurtigst muligt.

Bianco
Bianco May 26 '15
Jeg vil gerne være med også.
Singh
Singh May 27 '15

Den bedste pris jeg har kunne få er på 2450 kr. for 16 gb modellen, men der udestår stadig nogle forhandlere, der skulle tjekke i baglandet.

Jeg kontakter de personer der har vist interesse for at spørge om de er interesseret i kameraet til denne pris. 

Comeback
Comeback May 27 '15

kan jeg nå det er jeg også med :)

Singh
Singh May 28 '15

Jeg ville bestille nogle stykker imorgen. så vi er sikre på de når frem til træffet - Har kontaktet alle pr. PM.

Er der nogen der springer fra må i meget gerne tage fat i mig asap.

Jeg regner med at man skal ligge 10% i reservation indenfor 14 dage efter jeg fysisk har fået dem - Ellers hører meget gerne på gode råd til hvordan jeg kan undgå at brænde inde med 3 stks. fordi folk pludselig holder op med at svare fordi de har ombestemt sig :) 

Forummets indlæg er redigeret af Singh May 28 '15
Singh
Singh May 29 '15

Jeg har bestilt 7 stykker tidligere idag og kontakter de forskellige, så snart jeg har fået bekræftet leveringen. De skulle gerne lande hos forhandleren tirsdag/onsdag, og dermed hos mig torsdag. 

Jeg har opdateret OP med dem der har bekræftet deres køb. 

Tesloid
Tesloid May 30 '15
Jeg vil gerne aftage et, hvis du har flere i overskud. Bekræftet osv
Singh
Singh May 30 '15

Jeg bestiller en ekstra sending mandag eller tirsdag - Så dem der når med inden da, skal nok få det til samme pris :)

Følgende har noteret interesse:

Gruppe 1 - Køb foretaget 29/05/2015

Torben_E - Bekræftet køb
MOL- Bekræftet køb
rms - Bekræftet køb
Raymond - Bekræftet køb
Bianco - Bekræftet køb
Comeback - Bekræftet køb
Singh - Bekræftet køb

Gruppe 2 - Bestilling foretages 02/06/2015

Tesloid - Bekræftet købsønske
TeamMortensen - Bekræftet købsønske
MontecristoDk - Bekræftet købsønske
Werge - Bekræftet købsønske

Fravalgt køb:

JL - Ønsker ikke kamera 
RasmusSkaarup - Ønsker ikke kamera 

OP er også opdateret

Forummets indlæg er redigeret af Singh May 30 '15
Werge
Werge May 30 '15
Singh, jeg er stadig frisk. Er i Sverige og kan ikke svare på PM fra min iPhone, derfor svar denne vej.
tusla
tusla May 31 '15

@Singh: Jeg vil også gerne købe et, hvis muligt gerne med 32 eller 64Gb (ellers må jeg jo købe et større memory kort selv).

Singh
Singh May 31 '15

Bebsk og Tusla - Skriver jer med på listen til bestilling imorgen. 

@Tusla, du må købe et memory kort selv, da versionen vi får er 16 gb. Men det kan ogås bedre betale sig :)

FrederikC
FrederikC Jun 4 '15

Når de at komme hjem til træffet d. 13 ?

Sider: « 1 2 3 4 »
Dette emne er sticky