Loading...
dk

Fælleskøb af Blackvue DR650gw-2ch | Tesla Forum

Singh
Singh Jun 5 '15

FrederikC - Forhandleren har forsikret mig om at alle skulle nå at være der inden 13/6. 

Købt 05/06/2015(Beklager, haft travlt med min nye Tesla)

Gruppe 2 - Bestilling foretages 04/06/2015

Tesloid - Bekræftet købsønske
TeamMortensen - Bekræftet købsønske
MontecristoDk - Bekræftet købsønske
Werge - Bekræftet købsønske
Bebsk - Bekræftet købsønske
Tusla - Bekræftet købsønske

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jun 5 '15
FrederikC
FrederikC Jun 11 '15

Hvordan ser det ud Singh mht. levering Singh?

Jeg er ikke selv på listen men har en aftale vedr. montering med RMS som afhænger lidf af leveringen.

FLK
FLK Jun 11 '15

FrederikC: Hvis ikke de når at komme, så lægger jeg gerne bil til. Købte kameraet før fælleskøb kom på tale, så er klar til montering på lørdag :-)

FrederikC
FrederikC Jun 11 '15

FLK: ok :) Det ser vi på :)

Singh
Singh Jun 11 '15

Hej alle,

Alle 13 kamera er ankommet hos forhandleren og jeg tager forbi og henter dem imorgen.

Så de er med på lørdag - Sørg gerne for at have lige kontanter med eller overfør via mobile pay 

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jun 11 '15
Singh
Singh Jun 12 '15

Så er alle kamera hentet

Vigtig information! Jeg har lige fået en datter igår aftes, så jeg regner ikke med at komme til træffet før kl. 12.00-13.00. I kan dog hente kameraerne idag eller imorgen tidlig ca. 5 minutter fra Kristinehøj

Send en sms på FJERNET hvis i ønsker at afhente idag / imorgen inden kl. 13.00, så får i adressen.

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jan 1 '16
tusla
tusla Jun 12 '15

@Singh: Stort tillykke med datteren.

Bianco
Bianco Jun 12 '15

@Singh: Stort tillykke :-)

Er der nogen som kan hente, og påtage sig ansvaret for hele kassen?

Så slipper Singh for at rende til døren 13 gange...

Niels
Niels Jun 12 '15
måske et dumt spørgsmål...men da man i kbh ikke kan have en billig gps til 799 sidende i forruden (uden at miste en siderude), hvad gør man så med et dashcam til 2500 kr.
jeg kunne forestille mig at det kunne være et problem hvis det er synligt.

har nogen fundet et sted at montere så det er minimalt synligt ude fra ? ( skjult installation)

eller har banditterne slet ikke opdaget at disse dimser faktisk koster det samme som en ipad.
Forummets indlæg er redigeret af Niels Jun 12 '15
FrederikC
FrederikC Jun 12 '15
Tror ik de gider, ledninger mv er ikke til at tage med. Er næppe noget værd uden resten.
FLK
FLK Jun 12 '15

Er der nogen der kan sørge for loddekolber+tin, strikkepinde, tape osv. til montering af kameraerne i morgen?

Singh
Singh Jun 12 '15
  1. Kvittering: Jeg sender en kopi af kvitteringen til jer som kan benyttes ved reklamation. Der er 2 års reklamationsret og de er købt hos KameraHuset i København.
  2. Afhentning: Comeback henter kameraerne fra mig og tager dem med imorgen tidlig - Så i kan tage fat i ham og få kamera og give betalingen hvis det er kontant. Ellers overfører i blot via mobilepay
    (Bemærk! I kan kun overføre 2000kr. pr. dag, så sørg for delvis betaling idag hvis det er via mobile pay.)
  3. KenSeitzberg tager loddetid + stik med til de første 10 stk. Hvis der er brug for tape eller andet er Thansen, JemogFix mv. lige ved siden af. 

Betalingsliste: 

Torben_E - Betaling ok - Mobilepay
Bianco - Betaling ok - Mobilepay
Tusla - Betaling Ok - Mobilepay
Comeback - Delvist betalt(450 kr. udestår) - Mobilepay

Tesloid - Betaling udestår
TeamMortensen - Betaling udestår
MontecristoDk - Betaling udestår
Werge - Betaling udestår
Bebsk - Betaling udestår
MOL - Betaling udestår
rms - Betaling udestår
Raymond - Betaling udestår

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jun 12 '15
Comeback
Comeback Jun 12 '15

Jeg har hentet dem og har dem med, husk at mobilepay Singh  eller have cash med :)

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Jan 2 '16
FrederikC
FrederikC Jun 13 '15
Citat fra FLK

Er der nogen der kan sørge for loddekolber+tin, strikkepinde, tape osv. til montering af kameraerne i morgen?

Det skal kunne lade sig gøre at montere det uden at klippe ledningen - det er ihvertfald mit mål. 

KS
KS Jun 13 '15
Jeg har loddekolbe, loddetin, crimptang og stik med til dem der klipper.
FLK
FLK Jun 13 '15

Kort update vedr montering af kamera. Hvis man sætter det helt oppe i kanten af ruden er der fint GPS signal - den fangede signalet så snart jeg kom ud på Kirstinehøj og holdt det hjem uden problemer.

Tak for en hyggelig dag - fedt også at møde jer udenfor forum'et. Og en særlig tak for hjælpen til Comeback, FrederikC og Ken - og til rms og SQLCPH for sparring dagen igennem :-)

Werge
Werge Jun 14 '15

Jeg havde desværre ikke mulighed for ar deltage i dag, så håber der bliver mulighed igen en anden gang for at få lidt hjælp.

Singh, tillykke med den lille ny - husk at vise lige så stor interesse som for bilen, det betaler sig i det lange løb.....Jeg begynder at sende penge til dig nu og resten i morgen.

Lborch
Lborch Jun 14 '15
Er der nogle billeder af resultaterne?
lysmanden
lysmanden Jun 14 '15

Singh. stort tillykke med datteren. Håber at fruen og datteren har det skønt?? Vi glæder os til at se et billede af hende..... i hendes første tur i Teslaen :-)

lysmanden
lysmanden Jun 14 '15

Singh. stort tillykke med datteren. Håber at fruen og datteren har det skønt?? Vi glæder os til at se et billede af hende..... i hendes første tur i Teslaen :-)

Sider: « 1 2 3 4 »
Dette emne er sticky