Loading...
dk

Pusledag i Vejle | Tesla Forum

Genild
Genild May 16 '15
Hejsan og mange tak for en vældig hyggelig dag, jeg kedede mig slet ikke så meget som jeg havde frygtet :-)

Det var hyggeligt at få sat mennesker bag forummets brugere og spændende at se alle varianterne over temaet: Tesla S.

Til sidst en særlig tak til dem der gjorde dagen mulig og ikke mindst Claus for god husly under seancen.

De bedste hilsner Lars
kajakaj
kajakaj May 16 '15
Tak for en hyggelig dag, råd og vejledning Og en god stemning. Rigtig gode lokaler som Claus endnu en gang stillede til rådighed. Tak til Ken Claus m.fl at i beredvilligt tager turen herover.
Busimiss
Busimiss May 16 '15
Jeg siger også tak for i dag (selvom det blev lidt kort). Det var hyggeligt at møde Jer. Især tak til Comeback for hjælpen med lyset i trunken.
Kristian70k
Kristian70k May 16 '15
Fed dag.. Fik ikke fikset det kamera.. Det må blive en anden dag.. Men isolering, det virker.. Kan anbefales.. Cvittting vi skal lige have en snak om den skumme mand i Vejle.. Gerne lidt kontakt info
Teammortensen
Teammortensen May 16 '15

Jeg vil også godt takke for sublim vejledning og selskab i dag. Hyggeligt at hilse på jer alle. Dbh. Thomas

KS
KS May 16 '15

Også herfra en tak - til alle deltagere, til Cvitting for lokalerne, og til FrederikC, for assistance mens jeg rendte rundt og hjalp de andre.

Resultatet - Dashboard i børstet titanium:

'

Da jeg kom hjem, klarede jeg lige at pakke de små stykker plastik bagved dørhåndtagene indvendigt ind ligeledes.

Forummets indlæg er redigeret af KS May 16 '15
Kiefer
Kiefer May 16 '15

Ken: Er det efter skiftet til amerikansk dashboard at den viser du kun kører 126 mens du tager billeder? ;-)

Og som resten, også tak for en hyggelig dag herfra!

/Martin

JL
JL May 16 '15
@Ken: Det ser dælme godt ud!!!
SimonHN
SimonHN May 17 '15
Ser ud til i har hygget jer. :) rigtig flot med børstet titanium.

Arbejdet langt ud på natten. Så valgte at springe fra denne omgang.
stormer
stormer May 17 '15
Jeg siger også tak for en god dag.
Tak til Claus for at stå for det praktiske. Det var dejligt at vi alle kunne holde indendørs.
En særlig tak til Comeback for stor hjælp og for at åbne sin lille butik med gode ting
Lauer
Lauer May 17 '15

Også tak herfra, det var en rigtig god dag. Var lidt nervøs i starten over hvordan andre rev og flåede i deres biler, men så fantastiske resultater rundt omkring.

Min ambition var nok for simpel, målet var at få lys i bagagerummet. Det var faktisk hurtigt lavet med gode råd fra flere. Næste gang har jeg mod på mere!

/Michael

FLK
FLK May 17 '15

Dejligt at se at I har haft en produktiv og lærerig dag - jeg glæder mig meget til Kirstinehøj d. 13/6! :-)

@Ken: Det ser rigtig godt ud!! Er det 3M Wrap Film Series 1080 du har brugt?

KS
KS May 17 '15

@FLK: ja 1080 brushed titanium. Har i dag forsøgt mig med at foliere toppen af centerkonsollen, men kan ikke få folien til at sidde ordentligt fast. Men centerkonsollen er ikke særligt besværlig at skille, så forsøger en anden dag, med at fjerne den beklædning der sidder i forvejen, og spartle den ud, så der kommer en jævn og klistrebar overflade.

FLK
FLK May 17 '15

@Ken: Okay - jeg glæder mig til at se resultatet d. 13/6 :-) Skulle der iøvrigt bruges andet end mmcx connector til montering af kamera? Jeg tænker på stik til 12V tilslutning, sikring osv. Jeg vil nødig møde op på Kirstinehøj og mangle halvdelen til monteringen ;-)

TwoChops
TwoChops May 17 '15
Også tak for en hyggelig dag herfra. Glad for at det (lidt imod min frygt) lykkedes mig med kyndig vejledning såvel som praktisk hjælp og lån af diverse småværktøj at få monteret mit dashcam.
/Jeppe.
Kristian70k
Kristian70k May 17 '15

hvad skulle du bruge ud over det der var i kassen Jeppe?

KS
KS May 17 '15

Kun et stik man klipper af.