Jeg vil også godt takke for sublim vejledning og selskab i dag. Hyggeligt at hilse på jer alle. Dbh. Thomas
Også herfra en tak - til alle deltagere, til Cvitting for lokalerne, og til FrederikC, for assistance mens jeg rendte rundt og hjalp de andre.
Resultatet - Dashboard i børstet titanium:
Da jeg kom hjem, klarede jeg lige at pakke de små stykker plastik bagved dørhåndtagene indvendigt ind ligeledes.
Ken: Er det efter skiftet til amerikansk dashboard at den viser du kun kører 126 mens du tager billeder? ;-)
Og som resten, også tak for en hyggelig dag herfra!
/Martin
Også tak herfra, det var en rigtig god dag. Var lidt nervøs i starten over hvordan andre rev og flåede i deres biler, men så fantastiske resultater rundt omkring.
Min ambition var nok for simpel, målet var at få lys i bagagerummet. Det var faktisk hurtigt lavet med gode råd fra flere. Næste gang har jeg mod på mere!
/Michael
Dejligt at se at I har haft en produktiv og lærerig dag - jeg glæder mig meget til Kirstinehøj d. 13/6! :-)
@Ken: Det ser rigtig godt ud!! Er det 3M Wrap Film Series 1080 du har brugt?
@FLK: ja 1080 brushed titanium. Har i dag forsøgt mig med at foliere toppen af centerkonsollen, men kan ikke få folien til at sidde ordentligt fast. Men centerkonsollen er ikke særligt besværlig at skille, så forsøger en anden dag, med at fjerne den beklædning der sidder i forvejen, og spartle den ud, så der kommer en jævn og klistrebar overflade.
@Ken: Okay - jeg glæder mig til at se resultatet d. 13/6 :-) Skulle der iøvrigt bruges andet end mmcx connector til montering af kamera? Jeg tænker på stik til 12V tilslutning, sikring osv. Jeg vil nødig møde op på Kirstinehøj og mangle halvdelen til monteringen ;-)