Loading...
dk

Evannex Center Konsol | Tesla Forum

Damhoej
Damhoej Jun 1 '15

Jeg er også med til en god pris.

Singh
Singh Jun 1 '15

Jeg følger Klaus_ her - Er med på en lytter, dvs. "måske". Alt efter pris og leveringstid.

Henrik1968
Henrik1968 Jun 2 '15

Jeg er også med på 1 styk (carbon/brunt læder) - selvfølgelig afhængig af endelig pris mv

MrCoffee
MrCoffee Jun 2 '15
+1. Her. Pianolak og beige læder. Peter
thvestergaard
thvestergaard Jun 3 '15
+1 pianolak og sort kunstlæder/stof hvis det findes...
thvestergaard
thvestergaard Jun 3 '15
-1 .. Jeg må hellere lige vente til 29 juni og se om jeg synes jeg mangler den. Så måske senere.
Zakki
Zakki Jun 3 '15

Vedr. valgfri decor overflader i model S, har jeg i dag fået garanti fra TESLA kbh. for at Carbon er ægte

kulfiber lakeret mat, Obeche er ægte træfiner lakeret enten blank el mat.

Altså ingen folie-film-wrap---fake!

Skeel
Skeel Jun 4 '15
Glad for at få bekræftet ægtheden af dekor listerne, var godt nok overrasket over de modsatte udsagn herinde fra. Jeg venter på en god fragtpris fra Evannex og regner snarest med at poste deres svar herinde!
FrederikC
FrederikC Jun 4 '15

Så er spørgsmålet så hvad er ægte kulfiber? For panelet er i plastik. Hvis de har gjort noget i kulfiber, så ligger der et tyndt (meget tyndt) lag kulfiber også et par lag matlak uden på.

Ken og jeg kiggede på dem forleden på kirstinehøj, og jeg har fortsat mine tvivl på at det er ægte kulfiber.

Skeel
Skeel Jun 5 '15

Okay, jeg har nu skrevet frem og tilbage med Evannex. Desværre er de ret firkantede hvad angår forsendelse. Jeg forsøgte at få dem til at lave en samlet forsendelse, så vi er flere til at få prisen ned. Det vil de ikke være med til og ønsker vi alle hver især bestiller og betaler direkte på deres hjemme side. Så her er deres tilbud:

~~DISCOUNT CODE PROCESS

1. Have those interested fill out the contact form (link below) and include: "Special Tesla Denmark Discount" in the message area of the contact form:
http://evannex.com/pages/contact-us

2. We'll email a private, confidential discount code for each "Special Tesla Denmark Discount" request that comes in.

3. Each Tesla Denmark owner can then place their order for their specific CCI and apply their private discount code, they can place their order here:
http://evannex.com/products/center-console-insert-cci

Uanset hvor mange vi vælger at købe, fra 1 til 15-20 stykker så tilbyder de denne rabat kode, der fratrækker $50US fra prisen. Til gengæld er leveringstiden er en uge fra bestilling.

Skeel
Skeel Jun 5 '15

Pris eksempel på Evannex med den tilbudte rabat:

Piano Black/Sort læder:   $469
Rabat                               $ -50
Forsendelse                     $148
Samlet                              $566

Told (12%)                       $67,92
I alt                                   $633,92

Moms (25%)                     $158,48
Totalt i DK                       $792,40 ~ 5.223,34 DKK

Singh
Singh Jun 5 '15

Hvorfor ikke fragte til f.eks. shopusa og få dem til at sende samlet?

Skeel
Skeel Jun 5 '15

ikke en dum idé - værd at undersøge, nogle der har en konto hos shopusa og kan undersøge detaljerne?

KimT
KimT Jun 6 '15

Det behøver du ikke en konto til - det kan du se her : http://www.shopusa.com/shopusa/denmark

Fragten til ShopUSA er jo nok ikke $148, så den skal vel reduceres inden i taster totalbeløbet ind hos ShopUSA for at få en pris.

Skeel
Skeel Jun 7 '15

Okay venner, her er regnestykket på shopusa (gratis) igen med sort/sort læder:

Standard pris:  $469
Rabat:              -$50
Shipping til shopusa: $15,25
Samlet: $434,25

Pris leveret i DK (shopusa klarer alt, beregning under "reservedele biler og MC"): 4.637 DKK

Hvis man er ny kunde hos shopusa får man en rabat på 100DKK på den første ordre, således ender slut prisen på 4.537,-

Hvis man vil have ægte carbon fiber, så ender prisen med samme forhold på DKK 7.625,-

Til sammenligning koster den udsolgte konsol fra Tesla: $600 = 3955,08 x 12% told x 25% moms = 5.537 kr.

Forummets indlæg er redigeret af Skeel Jun 7 '15
Hank
Hank Jun 7 '15
Jeg har bestilt original hos Tesla i Kastrup, til 4.600 kr incl. moms og montering.
mkiaer
mkiaer Jun 10 '15

Nu fik jeg desværre bestilt min Evannex Center Konsol inden det gode initiativ til fællesindkøb blev bragt op og har også netop i dag hentet pakken inde i firmaet. Jeg har bestilt sort læder, carbon + ekstra kop holder. Hvis det har interesse kan jeg sagtens tage nogle billeder og beskrive førstehåndsindtryk m.m. Nu mangler jeg blot at modtage 1 stk. bil fra Tesla.

Forummets indlæg er redigeret af mkiaer Jun 10 '15
Graadig
Graadig Jun 10 '15
Ja tak
Skriv lige om kvalitet er i orden
mkiaer
mkiaer Jun 10 '15

Førstehåndsindtrykket er at konsollen virker solid og syningerne er lige og pænt lavet. Det var den del jeg var mest spændt på og her er jeg faktisk ret tilfreds. Selve carbon belægningen virker meget solid og tyk. Den del af konsollen som er plastik (kop-holder + "hylde" til mobil - er solidt plastik. Lågen glider nemt frem og tilbage, men ikke på en eksklusiv måde som det man ser i mange af de dyre tyske og svenske biler. Den ekstra kop-holder passer ned i det meget store opbevaringsrum, men her kommer jeg til at lege lidt med noget dobbelt-klæbende tape eller fint velcro, så den ikke hopper op hver gang man tager sin kaffekop eller dåse sodavand. Hvis man skal sige noget generelt, så er det at den virker solid, men der er ikke kælet for de små detaljer, ej heller omkring samlinger m.m.. Noget jeg nok ville forvente i forhold til prisen. Indtil videre har jeg dog kun en reel negativ ting at sige om konsollen og det er den samlede pris. Pga. dollar kurs, shipping, told og moms lander jeg på lige under kr. 8.500,-. Det er for tidligt at afgøre om den er pengene værd i forhold til prisen, bl.a. også fordi jeg endnu ikke har haft mine hænder på den originale Tesla CCI. Jeg vil først kunne komme med en samlet konklusion når jeg har fået den installeret i min bil.

Forummets indlæg er redigeret af mkiaer Jun 10 '15
LennartG
LennartG Jul 5 '15
Jeg er med på en sort piano med sort læder
Sider: « 1 2 3 »