Ja - tak. Fantastisk fleksibilitet. Håber din familie bærer over med at vi tager din tid.
Ja - tak. Fantastisk fleksibilitet. Håber din familie bærer over med at vi tager din tid.
Kaj: Hvornår skal du hente bilen igen?
Min hustru skal til Odense og aflevere bilen torsdag den 24.4 til en omgang opticoat. Det er vist ikke endeligt aftalt hvornår i weekenden vi henter bilen igen, så hvis du skal med retur fra Odense, siger du bare til.
Eller alternativt, jeg kører med dig til Odense og vi tager min retur? :-)
/Martin
Hej Martin. Vi kører til Odense fredag formiddag d. 25. - skal aflevere bilen kl. 12. Du er velkommen til at køre med. Vi kan hente dig i Søften. Vi bliver i Odense og henter bilen igen kl. 10 søndag.
@kajakaj: Så må jeg nok hellere melde pas, vi afleverer bilen allerede torsdag og skal hente den på et tidspunkt i løbet af weekenden, alt efter hvad vi får aftalt med Morten.
/Martin
Det var da et tilbud der vil noget :)
Så er det min tur til en gang opticoat hos Morten i Odense i starten af maj.
Kører retur efter endt behandling til Nordsjælland mandag 5. Maj sent eftermiddag.
Morten har plads i kalenderen til at tage endnu en bil ind efter han er færdig med min, så hvis der er en Sjællænder, der vil stille sin bil hos Morten 5 maj, giver jeg gerne et lift retur til Sjælland.
@Morten. vi har jo en aftale d. 13-14 med et par Roadstere, Måske vi kunne flytte den så jeg kunne tage imod dette flotte tilbud fra Michael?
@kajakaj: Det vil da passe mig helt fint hvis I gider tage bilen med retur om søndagen og Morten mener den er klar til at køre hjem på det tidspunkt. Det vil spare mig for både togbillet og en flere timers tur til og fra Odense.
/Martin
@Michael & Pedro: Har aftalt med Morten i Odense, at jeg kører min Roadster over d. 5 Maj. Og så ville jeg jo rigtig gerne indløse tilbuddet fra Michael om at komme med tilbage til Sjælland, hvis det kan lade sig gøre.
Hej Michael, Det er perfekt. Vi kan sagtens køre sammen derover. Lyngby er fint for mig. Kommer fra Østerbro eller Rågeleje. Min mobil er 31410560, men er pt udenlandsk på ferie og hjemme igen d. 30.
@TSLA: Jeg har skrevet til Morten for at høre om han har en tid umiddelbart efter din, så kunne vi måske kombinere levering af min bil og afhentning af din, medmindre du selvfølgeligt har andre planer for afhentning.
@Pedro: Det lyder rigtig godt. Jeg har aftalt med Morten at den første kommer over d. 5 og derefter bytter jeg d. 7.så enhver tid efter d. 7-8. vil være fin. Men måske vi lige kan koordinere når jeg er hjemme d. 30.
@detailingbilpleje :
Hvad koster såd'n en opticoatbehandling af min P85 - hvornår har du tid - og hvor lang tid skal jeg undvære den ?
VH DerHansi
Hej DerHansi.
Fra uge 21 og frem er der tider igen - der kan forekomme afbud, så måske før men alt er optaget indtil uge 21. Du siger bare til, så finder vi en dato til opticoating af din P85
/morten
@detailingbilpleje :
Hvad koster såd'n en opticoatbehandling af min P85 - hvornår har du tid - og hvor lang tid skal jeg undvære den ?
VH DerHansi