Loading...
dk

Detailing af Model S | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 1 '14

Desværre - der er heldigvis en del firmaer der tilbyder dette. Medlem "boski" herinde fra tilbyder det via hans firma trimline

FrederikC
FrederikC May 1 '14

okay, havde ellers været fedt at kunne slå 2 fluer med et smæk.

Kan du give et estimat omkring hvor lang tid i forvejen man skal booke tid til opticoat? og hvor mange dage snakker vi om du skal have bilen?

Haeften
Haeften May 1 '14
Og jeg overvejer bestemt også opticoat. Lyder som et fedt produkt.
Der går bare lidt rigeligt 110 procent perfekt over the top nørderi i den nogle gange efter mit temperament. Hahaha....
Lidt som at høre en mødregruppe af førstegangsfødende tale om hvordan man skal pudre ungen. Og det kan godt bekymrer os lidt mere ubevidste mennesker..... Smil. Men charmerende og hyggeligt at møde dedikerede mennesker.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 1 '14

FrederikC: Mener der er 3 ugers ventetid nu og jeg skal have bilen mindst 24 timer fx fra 08 til 08 næste dag - mht to fluer med et smæk, så kontakt boski herinde fra - hans firma ligger ikke andet end 2 min fra mit, så man kunne godt lave noget dér. Han toner også ruder, alt i folie sådan ca

TSLA
TSLA May 3 '14

@michael: Jeg har skrevet en meddelelse i din postkasse. Lad os lige snakke sammen i løbet af wek-enden. Jeg kikke i postkassen, men ellers er du velkommen til at ringe 31 41 05 60 så vi kan koordinere Mandag. 

TSLA
TSLA May 3 '14

Hej Michael, Jeg har ikke modtaget nogen SMS, men nr. er 31 41 05 60. Ring bare imorgen. Jeg er på hele dagen fra kl. 9.

Michael
Michael May 5 '14

Idag var en rigtig god Tesla-dag. Først 160 km fra Lyngby over til Morten i Odense i TSLA´s Roadster, og derefter retur i min Model S, efter endt skønhedsbehandling.

Det er lidt af en oplevelse at køre de to biler så lang en tur på samme dag. Roadsteren er ren Mr. Hyde, med sin rå personlighed, og Model S er Dr. Jekyll, med sin overlegne elegance. Eller sagt på en anden måde, turen over til Odense var som at flyve en lavtgående F-16, og turen tilbage var så ombord på en Gulfstream Business Jet. Fantastisk!!

Se fotos fra "Dr. Jekyll og Mr. Hyde"-træf hos Morten.

TSLA
TSLA May 5 '14

Det var en fin beskrivelse Michael. Mange tak for hjælpen!!

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 21 '14

Så er der pt lagt 158 billeder ind af tesla i mit fotoalbum - kig med her https://www.facebook.com/...677503122&type=1

Retrofit
Retrofit May 31 '15

Just ordered coating for my 1 Y.o T.  in   -   http://www.bilplejecenter-odense.dk/

Is this the same place? Both in Odense , both claim to have exlusivity on Opticoat....

If not - does anybody have experience with them?

Forummets indlæg er redigeret af Retrofit May 31 '15
Skaarup
Skaarup May 31 '15
Yes, same place. After reading comments after comments about this place, I think you wont be disappointed. :-)
gw
gw May 31 '15
Var derhenne torsdag, endnu en god oplevelse kan skrives på scoreboardet til Morten :)
Købte også vaskegrej der, som eksperten brugte selv, så må jeg igang selv. Du må gerne ligge vaskeguide op snart Morten.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 31 '15

GW - opdatere min vaskeblog så hurtigt jeg kan, og skriver herinde ligeså snart det er sket

 

Retrofit: www.detailing-bilplejecenter.dk and www.bilplejecenter-odense.dk are the same thing - The last adress are my ugly "landing page" with some adwords attached - The first one are my real webpage with loads of text and fotos

sjensen
sjensen Jun 2 '15

Kørelejlighed: København-Odense. Jeg kører fra Kbh til Odense (detailing bilpleje) d. 23/6 kl. 10.30 for at aflevere bil og skal hente den igen enten d. 25/6 eller 26/6.

Er der nogen der skal den modsatte vej er du/I velkomne. Omvendt tager jeg gerne imod kørelejlighed fra Odense -> Kbh d. 23/6 eller Kbh -> Odense d. 25/6 eller 26/6.

Forummets indlæg er redigeret af sjensen Jun 2 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6