Loading...
dk

TESLARATI - læser i med? | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Jun 8 '15

Hej,

Jeg har et meget simpelt spørgsmål.

Læser i med på TESLARATI.COM?

Jeg vil gerne gøre TESLARATI til et mere international site med mere information til europæiske brugere og har derfor brug for en identifikation af hvor mange herinde der læser med på siten.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Jun 8 '15
Klaus_
Klaus_ Jun 8 '15

Jeg ville gerne læse med, hvis jeg kunne få f.eks. en ugentlig mail med nyhedsopsamlinger (overskrift, evt. billede, kort tekst, og så LÆS MERE link). Jeg får ikke tjekket derinde dagligt (og tænker ikke der er nok indhold til at opdatere den hver dag, året rundt, alligevel?).

Icelord
Icelord Jun 8 '15

Jeg er på fra tid til anden... også + til Klaus's ugentlige mail

Damhoej
Damhoej Jun 8 '15

Jeg er der inde ca. et par gange om ugen.

Lborch
Lborch Jun 8 '15
Jeg gør fra nu af...
Forummets indlæg er redigeret af Lborch Jun 8 '15
Ap
Ap Jun 8 '15
1-2 gange ugentligt
mkiaer
mkiaer Jun 8 '15

Samme her - et par gange om ugen.

TwoChops
TwoChops Jun 8 '15
Følger Teslarati på Twitter
Kiefer
Kiefer Jun 9 '15

Læser den meget sjældent, kun hvis der er nogen der giver et specifikt link dertil. Jeg synes flere af deres artikler har været næsten rip off af TMC indlæg...

/Martin

Genild
Genild Jun 9 '15

Må nok også ærligt erkende at jeg som oftest kommer til at hænge på et andet spændende Tesla site (Teslaforum.dk), måske fordi der her er bedre mulighed for at forulempe andre med sine dumme kommentarer og lommefilosofier :-)

Måske man i ny og næ skulle prøve noget nyt og finde andre græsgange at genere.

/L@rs

AFH
AFH Jun 9 '15
Jeg kigger med en til to gange om ugen.
DeaconWP
DeaconWP Jun 9 '15

Jeg kjigger, når den er nævnt, fordi det er der jeg bliver mindet om, at den eksisterer. Plejer dog kun at bruge de direkte links her i forum. Men i dag prøvede jeg at gå derind direkte. Og fandt noget interessant i investors. Smart viden, jeg nok skulle have reageret på.

tintin
tintin Jun 9 '15

Hej alle

En interessant  artikel som en kær fætter har sendt til mig

http://waitbutwhy.com/2015/06/how-tesla-will-change-your-life.html?utm_source=pocket&utm_medium=email&utm_campaign=pockethits#part3

FrederikC
FrederikC Jun 9 '15
Det er en fin artikel - men hvad har den med min tråd af gøre?? ;)
TvBH
TvBH Jun 10 '15
Jeg besøger Teslarati en 2-3 gange om måneden. Et flot site, jeg ofte har vist til andre Tesla interesserede. Har netop haft 20-20-20 mærkedag (20 dage, 20 timer og 20 minutter til min baby skal hentes), så det kan godt tænkes det bliver et site jeg fremover vil besøge oftere!
Hookmaker
Hookmaker Jun 10 '15

Jeg læser på det ihvertfald én gang om ugen..;-)

Daduck
Daduck Jun 11 '15

Læser vist kun derinde når der nævnes noget interessant via reddit eller lign.

Grasberg
Grasberg Jun 13 '15

Jeg er også mest én, der kigger derover, når nogen her nævner noget interessant. Men jeg er bestemt med på en ugentlig nyhedsmail.