Er der nogen der ved hvorfor diverse politikere har kørt rundt i en lige netop en Tesla her de sidste par uger? Nogen speciel grund til de har valgt en Tesla/elbil ?
Er der nogen der ved hvorfor diverse politikere har kørt rundt i en lige netop en Tesla her de sidste par uger? Nogen speciel grund til de har valgt en Tesla/elbil ?
Kunne ellers være et godt syn, en politiker der skubber mens en anden styrer bilen hen mod nærmeste stikkontakt...
Fik lige en besked fra konen i dag: "Hvordan #€%& kan det være at bilen efter 5 timer kun har ladet 44km". Det var så om hendes nye Evalia :-)
Så jeg forstår politkerne, hvem gider køre rundt i en Nissan hvis man kan vælge en Tesla.
/Martin
De få gange jeg har set den på TV, synes jeg det har lignet TV2's "Valg"-grafik på Tesla'en, så jeg tænker måske det er et eller andet de har stillet an...? Eller har Tesla Danmark mon tilbudt?
Var på SuC i Køge i dag og se hvad jeg mødte :-)
Den hold også ved SuC i Århus onsdag middag da jeg var forbi for at få en prøvetur med konen. Hun blev køresyg af den vilde accelration da jeg skulle teste et par gange..........