Loading...
dk

Valg2015... hvorfor kører de rundt i en Tesla? | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Jun 17 '15

Er der nogen der ved hvorfor diverse politikere har kørt rundt i en lige netop en Tesla her de sidste par uger?  Nogen speciel grund til de har valgt en Tesla/elbil ?

lysmanden
lysmanden Jun 17 '15
Det er politikere!!!!!. De vil sku da ikke nøjes , selvom det vil klæ dem i en Nissan

En anden årsag kan også være samme årsag som vi andre har valgt, nemlig pga distancen
Kiefer
Kiefer Jun 17 '15

Kunne ellers være et godt syn, en politiker der skubber mens en anden styrer bilen hen mod nærmeste stikkontakt...

Fik lige en besked fra konen i dag: "Hvordan #€%& kan det være at bilen efter 5 timer kun har ladet 44km". Det var så om hendes nye Evalia :-)

Så jeg forstår politkerne, hvem gider køre rundt i en Nissan hvis man kan vælge en Tesla.

/Martin

Klaus_
Klaus_ Jun 17 '15

De få gange jeg har set den på TV, synes jeg det har lignet TV2's "Valg"-grafik på Tesla'en, så jeg tænker måske det er et eller andet de har stillet an...?  Eller har Tesla Danmark mon tilbudt?

Kiefer
Kiefer Jun 17 '15

Klaus_: Det er et valgprogram på TV2 hvor den bliver brugt.

/Martin

Busimiss
Busimiss Jun 17 '15
De kalder det "Det rullende studie" på TV2
AE
AE Jun 17 '15

http://beep.tv2.dk/nyheder/2015-06-11-se-tesla-forvandlet-til-rullende-tv-studie

Klaus_
Klaus_ Jun 18 '15

Tak for linket :)

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 18 '15

Var på SuC i Køge i dag og se hvad jeg mødte :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 18 '15
KimT
KimT Jun 18 '15

Den hold også ved SuC i Århus onsdag middag da jeg var forbi for at få en prøvetur med konen. Hun blev køresyg af den vilde accelration da jeg skulle teste et par gange..........

Kiefer
Kiefer Jun 18 '15

Har lige set den foran Tivoli her i København for 20 minutter siden.

/Martin