Man må da sige at BMW tænker "nyt" efter at have produceret biler mere en 80 år....
Så kompliceret har det aldrig været før at åbne en kølerhjelm.
Og det latterlige design af mekanisk nød-åbning af døren... som han selv sagde vores mest solgte reservedel... Sikke en bruger oplevelse.
Torben_E
Hm - jeg ville nødig løbe tør for sprinklervæske en våd vinterdag. Det er jo lige før den skal til service for at få fyldt på...
Men den er fed at køre i! Stille som en Tesla, men det der 1,8 MDKK brøl der kommer hvis man sparker til fra hagen, det er riiiimelig lækkert!....;-)
Så lige en i8 m danske nr.plader på en nyleverings-autotransporter. Kikkede lige på BMW.DK - der står den til ca 3 mill.!
Hvis man har 3 mio så er man nok lige glad... hvis jeg havde 3 mio i overskud så havde jeg da nok også købt en i8 mfl.
Har de ingeniører der har designet motorhjelm, dørkontakter m.m. haft en hjerneblødning !
Hmm, er der nogen af Jer der har kørt i den? Det er jo som sagt en smagssag, jeg ville til enhver tid hellere have min P85D, men det er altså bare en fed bil alligevel. Men for 2,8-3 MDKK kan man jo få så meget lækkert - feks en Bugatti type 35B til genopbygning!...;-)
Har tidligere kørt BMW i mange år, men dette her er en joke. Hvad pokker tænker de på.
Tjek evt. denne video.
BMW i8 vs.Tesla Model S by Consumer Reports
https://youtu.be/XoFw1Wpns8k