Loading...
dk

Bmw | Tesla Forum

MrCoffee
MrCoffee Jun 23 '15
Torben_E
Torben_E Jun 23 '15

Man må da sige at BMW tænker "nyt" efter at have produceret biler mere en 80 år....

Så kompliceret har det aldrig været før at åbne en kølerhjelm.

Og det latterlige design af mekanisk nød-åbning af døren... som han selv sagde vores mest solgte reservedel... Sikke en bruger oplevelse.

Torben_E

MS
MS Jun 23 '15

Hm - jeg ville nødig løbe tør for sprinklervæske en våd vinterdag. Det er jo lige før den skal til service for at få fyldt på...

SimonHN
SimonHN Jun 23 '15
Man skulle ikke tro BMW havde lavet biler i så mange år med sådan noget skrammel. Især ikke når man ser hvad Tesla har opnået på så få år.

Skulle jo næsten tro at I8 var lavet af et nyt bilmærke. Skam jer BMW :(
Hookmaker
Hookmaker Jun 23 '15

Men den er fed at køre i! Stille som en Tesla, men det der 1,8 MDKK brøl der kommer hvis man sparker til fra hagen, det er riiiimelig lækkert!....;-)

Bianco
Bianco Jun 23 '15

Så lige en i8 m danske nr.plader på en nyleverings-autotransporter. Kikkede lige på BMW.DK - der står den til ca 3 mill.!

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 23 '15
Så er man i min optik godt nok stivnakket hvis man er villig til at betale mellem 3 og 5 gange mere for en I8 end for model s
FrederikC
FrederikC Jun 23 '15

Hvis man har 3 mio så er man nok lige glad... hvis jeg havde 3 mio i overskud så havde jeg da nok også købt en i8 mfl.

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 23 '15

Det havde jeg ikke. Jeg bryder mig faktisk ikke om designet. 

FrederikC
FrederikC Jun 23 '15

Det er jo så en smagssag.

KimT
KimT Jun 23 '15

Har de ingeniører der har designet motorhjelm, dørkontakter m.m. haft en hjerneblødning !

MrCoffee
MrCoffee Jun 23 '15
Var også rystet over den mangel på brugervenlige features, når man tænker på hvor meget de gennemtester modeller generelt. Man risikerer at bule hjelmen, eller trække kontakter i stykker pga dårligt design - grineren i mine øjne. Kan også høre på tilhørende at de undres temmelig meget....
Hookmaker
Hookmaker Jun 23 '15

Hmm, er der nogen af Jer der har kørt i den? Det er jo som sagt en smagssag, jeg ville til enhver tid hellere have min P85D, men det er altså bare en fed bil alligevel. Men for 2,8-3 MDKK kan man jo få så meget lækkert - feks en Bugatti type 35B til genopbygning!...;-) 

mkiaer
mkiaer Jun 23 '15

Har tidligere kørt BMW i mange år, men dette her er en joke. Hvad pokker tænker de på.

Tjek evt. denne video.

BMW i8 vs.Tesla Model S by Consumer Reports
https://youtu.be/XoFw1Wpns8k