Loading...
dk

Model bil. Tesla Model S. | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Jul 8 '15

Så er der legetøj til drengene.

http://shop.teslamotors.com/collections/apparel-accessories/products/model-s-p85-diecast-1-18-scale

Er der en der tager på ferie i USA, der vil købe en rød med hjem til mig?

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jul 9 '15
FrederikC
FrederikC Jul 8 '15
Ja sælges bare kun i USA og ville blive mega dyr med told og moms. Har undersøgt det med kirstinehøj. Øv!
Kiefer
Kiefer Jul 9 '15

Den er allerede mega dyr inden den er kommet til Danmark ;-)

Der findes på ebay.de nogle 1:43 modeller af en Tesla Model S, den er så bare ikke designet af Tesla selv. Jeg har desværre endnu ikke kunnet finde en fjernstyret model af en Tesla Model S, det tror jeg hellere mine unger vil have...

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Jul 9 '15

Jeg synes ikke at 210 $ er dyrt.

Og er der en på ferie i USA, der vil bære de 1,25 kilo legetøjsbil med hjem til mig, vil jeg være glad.

PeterE
PeterE Sep 3 '15

210 usd er ok, trist at fragten er næsten 300...heldigvis finder den i min farve :)

FrederikC
FrederikC Sep 4 '15

Jeg syntes slet ikke jeg kan få den til at komme med en fragt pris.

PeterE
PeterE Sep 4 '15
Du skal hele adressedelen igennem Frederik, så kommer fragten som vist var 281,noget
FrederikC
FrederikC Sep 4 '15

Baahhh

PeterE
PeterE Sep 4 '15

Underligt, jeg havde ingen problem - og var klar til at betale med PayPal men blev så grebet af sund fornuft...

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 4 '15

Jeg har nogle gange oplevet at hvis man vælger Paypal som betalingsløsning så får man ikke altid meddelelsen som Frederic viser. Derimod bliver man kontaktet af firmaet kort tid efter som så kan fortælle at der ikke sendes til adressen..

PeterE
PeterE Sep 4 '15

Det er jo transporten som ødelægger den gode ide om en fantastisk modelbil - hvad med at overveje et fælleskøb? Frederik? :)

DeaconWP
DeaconWP Sep 4 '15

Er der nogen der tager på ferie i USA, og vil købe en bil med hjem til mig?

FrederikC
FrederikC Sep 4 '15

Jeg overvejede tanken... meen tror jeg har rigeligt med jern i ilden lige p.t.... Et fælles køb gennem shopusa var måske en nem mulighed?

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Sep 4 '15
Supercharged
Supercharged Sep 4 '15

Deacon: Skal faktisk på rundtur (forretning) i USA om 10 dage. Måske måske min rejseplan (når den er klar) leder mig forbi Fremont. Tager gerne en med tilbage....

DeaconWP
DeaconWP Sep 4 '15

Supercharged, du er sgu en guttermand.

Mit hint kan være, at man vel kan bestille den til afhentning i enhver Tesla Sales Store.

Og da jeg ikke kan bestemme mig for, hvilken farve der er pænest vil jeg oplyse, at de kun vejer 1,25 kilo pr styk..... ;-)

PS. Ser du bor i Randers. Så kommer jeg og viser min Tesla frem, når jeg får den.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 4 '15
FrederikC
FrederikC Sep 4 '15

Er vi ikke 3 der gerne vil have?? ;o)

Klaus_
Klaus_ Sep 4 '15

De har min farve (Midnight Silver), men fælgene er både forkert type og farve :(

FrederikC
FrederikC Sep 4 '15

Jeg overvejede 2 også bytte rundt på hjulene ;)

PeterE
PeterE Sep 4 '15

I mangel af bedre, er de da meget sjove: 

https://www.youtube.com/watch?v=PQ0pWrV52yQ

Supercharged
Supercharged Sep 4 '15

Jeg ser hvor mange der er plads til i baggagen :)....når min rejseplan er på plads siger jeg lige til, så kan vi se om vi kan bestille nogen til afhentning i en butik på vejen....

Tror dog Tesla snyder jer, der er næppe batterier i ! Altså vægt 1.25 kg scala 1:18, så skulle en fuld størrelse veje 22.5 kg. :)

@Deacon....fint, lyder som en aftale ;)

Forummets indlæg er redigeret af Supercharged Sep 4 '15
Sider: 1 2 3 »