Loading...
dk

Tesla pressemøde i aften (17/7, 2PM EST.) kl. 20.00 dansk tid. | Tesla Forum

HH
HH Jul 17 '15

http:///...g-something-tomorrow

http:///...ent-tomorrow-2pm-est

.

Lige fået min bil for 3 uger siden, så det er vel også på høje tid de gør den forældet! lol.

.

Forummets indlæg er redigeret af HH Jul 17 '15
NeWT
NeWT Jul 17 '15

Der er intet der tyder på ændringer i TMS, så mon ikke det er TMX nyheder?

SuneH
SuneH Jul 17 '15

Håber på TMX og Model 3 nyheder :-)

NeWT
NeWT Jul 17 '15

Kan man se pressekonference live på nettet ?

Jesperbang
Jesperbang Jul 17 '15

nogle der ved hvad en en TMX eller Model 3 vil komme til at ligge i, samt hvilken performers de kan fåes i?

bestfind
bestfind Jul 17 '15
Citat fra Jesperbang

nogle der ved hvad en en TMX eller Model 3 vil komme til at ligge i, samt hvilken performers de kan fåes i?

Der er nok ikke så mange der ved det. Og slet ikke som skriver på dette forum.

Her er noget spekulation omkring model 3s konfigurationer og pris. Du kan læse meget mere her

Sithfury
Sithfury Jul 17 '15
@newt

På de amerikanske sider er der spekulation omkrin tMS opdatering. Eksempelvis 100-110kwh batt, da man har lagt mærke til at den nye 70d vejer kun marginalt mere end den gamle 60kwh.

Derudover vil det nok også være svært at sælge tms, uden nogen af de indtil videre hemmelige "killer features" som tmx skulle have.

Elon har også tidligere sagt at de har en nyhed mht. Service de kalder invisble love, de ikke har annonceret endnu, samt at de har en "efterspørgsels bombe" som de kan kaste hvis de har behov.
Empty
Empty Jul 17 '15

Jeg gætter på en gennemgribende opdatering af navi systemet hvor Tesla benytter mere af deres egen indsamlede data end data fra Google.

Måske en mere realistisk ETA på TMX, tvivler på nyt omkring Model3.

Efterspørgsels bomben er forhåbentligt release af developer kit så vi kan få Spotify og andre tredie parts apps på skærmen.

Kiefer
Kiefer Jul 17 '15

Det er sjot som hver gang Tesla holder pressekonference, så går TMC helt i selvsving med alle mulige hjemmelavede rygter. Hvornår lærer folk det dog. Tesla introducerer sjældent de helt store omvæltninger. Bare se sidste gang de holdt en pressekonference, hvor de ville fjerne "range anxiety".  Og det eneste der blev introduceret var en opdateret og meget fejlbehæfter trip-planner. Men det havde ikke holdt mange tilbage fra at rygte om atl fra ophævelsen af diverse matematiske love, til udvidelser af batteripakker osv :-)

Jeg ved godt jeg lyder som en gnaven gammel mand, men kald det erfaring ;-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 17 '15
SQLCPH
SQLCPH Jul 17 '15
Jeg drømmer om et større batteri til min s60 eller en opdatering der giver mig 10 kWh mere mod betaling osv osv. Men jeg er som kiefer efter "end of range anxiety" mere afmålt i min forventningsglæde :-) jeg tænker at den nye 7.0 sw skal præsenteres. Endelig autopilot fuld blown. Det var jo her i juli det skulle ske ik? Men sommerfugle har jeg altid før en Press conf. Hvor kan den ses live?
Forummets indlæg er redigeret af SQLCPH Jul 17 '15
BlackPanther
BlackPanther Jul 17 '15
Mit "gæt"
- X med datoer prod. og lev. og fremvisning af den færdige udgave
- nyt om 3
- ny version af firmware til S med frigivelse af flere ting med autopilot
JL
JL Jul 17 '15
+1 til lave forventninger efter range-anxiety gate :-)

Mine gæt:
- Man kan nu bestille i brun metallic igen
- Next gen bagsæder kommer tilbage, øh kan ikke længere bestilles - vent...kommer tilbage igen
- Front center konsollen kommer alligevel i carbon, obeche osv.

;-)
Bentzilmer
Bentzilmer Jul 17 '15

Elon har tweetet for en time siden:  Model S product call at 11 today. Rocket discussion at noon on Monday.

Så der kommer nok ikke noget angående model X...

Bentzilmer
Bentzilmer Jul 17 '15

1: Upgraded battery pack to 90 KWh for $3,000 

2: Offering 70 kWH single motor for $70k

3: Upgrade for the high-performance Model S to a Ludacris mode. 0-60 of 2.8 seconds. 

Mugge
Mugge Jul 17 '15
Ændringer er allerede Opdateret på:

http://my.teslamotors.com/models/design
Comeback
Comeback Jul 17 '15

Kramer
Kramer Jul 17 '15

Lyder som om vi(85kwh ejere) kan opgradere til 90kwh?

Og vigtigst, skifter de så skriften på bagklappen ved denne upgrade så der står 90D? :-)

The battery pack upgrade from 85 to 90 kWh will provide  up to 15 miles of additional range. This takes Tesla’s current longest range model, the 85D, to almost 300 miles of highway range at 65mph.

SQLCPH
SQLCPH Jul 17 '15
Man kan sige at nu åbner Tesla for de kWh som indtil nu har været "usynlige" på 85 kWh. Så vidt jeg har ingen 85 kWh ladt 85 kWh op i én ladning? Jeg håber stadig på at de tilbyder samme upgrade fra 60 kWh til 70 kWh.

Hvordan så priserne ud før? Eller sagt på en anden måde hvor meget er de faldet? Entry level pris på 70'eren er faldet ved igen at std være RWD.
JL
JL Jul 17 '15

@Kramer: Det tror jeg desværre ikke :-(

MEN, hvad er det - koster det 10.000$ for at få den ned på 2.8 sek fra 0-60 mph? Godt nok får man så 15 miles længere rækkevidden, men alligevel. Og jeg troede de 2.8 ville komme i en softwareopdatering til alle P85D'ere?

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »