Det er vist sat til at være den 4. november
/Martin

Tesla Announces Release Date for Third Quarter Financial Results
PALO ALTO, CA -- (Marketwired) -- 10/21/14 -- Tesla (NASDAQ: TSLA) announces that it will post its financial results for the third quarter ended September 30, 2014, after market close on Wednesday, November 5, 2014. At that time, Tesla will issue a brief advisory release containing a link to the Q3 2014 Shareholder Letter, available on the company website. Tesla management will hold a live question & answer webcast at 2:30pm Pacific Time (5:30pm Eastern Time) to discuss the Company's financial and business results and outlook.
What: Tesla Motors, Inc. Q3 2014 Financial Results Q&A Webcast
When: Wednesday, November 5, 2014
Time: 2:30pm Pacific Time / 5:30pm Eastern Time
Shareholder Letter: http://ir.teslamotors.com
Webcast: http://ir.teslamotors.com (live and replay)
Approximately two hours after the Q&A session, an archived version of the webcast will be available on the Company's website for a period of one year.
For additional information, please visit http://ir.teslamotors.com.
Investor Relations Contact:
Jeff Evanson
Tesla Motors
Email Contact
Press Contact:
Liz Jarvis-Shean
Tesla Motors
Email Contact
Source: Tesla Motors, Inc.
I tirsdags skrev
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille en model X til min kone. Det blev nr. 2.951
Jeg reserverede sent tirsdag aften, og i dag registrerede de min betaling. Jeg fik #2970.
/Søren Thing.
Måske et dumt spørgsmål, men er der nogle der ved ca hvilken månede i 2015 model x lander i Danmark?
Mon ikke Tesla i DK kan få prioriteret levering i DK - da de ellers mister alle de forudbestilte Model X'er.
Personligt er jeg lidt træt af de uendelige udsættelser på Model X, håber de kan nå at levere inden udgangen af 2015 men tvivler meget.
/Martin
Jeg tjekkede lige muligheden for upgrade af model X til signature for at øge muligheden for at få den i 2015, men den option er væk nu?
.....så er det bare at håbe....dog nævner Tesla på teleconf at de forventer at rampe MEGET hurtigt op, når først Model X sidder i skabet (og ikke få hundrede om måneden som Model S i starten).
Årsagen til forsinkelse af X begrundes I falcon døre og adgang til 3 række (+nogle andre ting) som Musk formulerede det. Han sagde, at der kommer løsninger, som aldrig er set før. "cliffhanger" :-)
Det lyder også til at vi vil se generelle prisstigninger da dollaren er steget på det seneste fra Forbes.com:
Tesla suggests that dollar rising against Euro means higher prices for Europeans. Most companies suffer the lower profits from currency at least for a while, but Tesla appears geared up to make customers bear the cost
Lars: Jeg ville egentlig hellere snart se en bil end konstante "cliffhangers", hvorfor ikke gøre som på Model S, og lade de mest smarte funktioner komme til senere og så bare få en bil på gaden.
/Martin
Elon Musk har netop sagt "we are sold out model X for 2015" and will change our web-page to new deliveries early 2016....
Kiefer: Musk sagde også at der nok ville komme prisstigninger i Europa og at man nok skulle skynde sig og bestille sin Model S (mon ikke man prisreguleres alligevel inden levering)
"If someone orders the Model X right now, the car is going to delivered in early 2016." -- Elon Musk
/Martin
Lars72: Sidste gang de prisregulerede, der var det kun nye bestillinger der blev reguleret, havde man bestilt til gammel pris, fik man leveret til gammel pris.
Men en prisstigning kan måske gøre at Jer der er ved at sælge Jeres P85+ modeller måske ikke taber helt så meget alligevel ;-)
Men det er da godt nok noget tvetydigt, mener han at han kan nå at levere de 20.000 styk Model X der er bestilt i 2015...?
/Martin
Det er stadigvæk usikkert vedr levering i 2015, men de forventer at lave 1000 model x om ugen ultimo 2015....så er det bare hvornår de starter prod.
Hvis det er i August - så er vi nok sikre inden jul....
Ikke super glad for prisstigningerne pga USD/EUR på måske +8-10%, plus model X over S +5-10% og ekstra betaling for 3-sæde rækker
....det lader til at de tkr. +/-700 incl tech pakke jeg havde håbet på bliver noget mere :-(