Som vi har snakket om i en anden tråd, så kunne det være en idé med en teslabrik, som kan lægges i forruden hvis man forlader sin bil under opladning.
Her er et oplæg:
Som vi har snakket om i en anden tråd, så kunne det være en idé med en teslabrik, som kan lægges i forruden hvis man forlader sin bil under opladning.
Her er et oplæg:
Skal der så være en forklarende tekst på bagsiden? Så folk kan se, hvad formålet med brikken er?
Vi kan godt få trykt på bagsiden også.
Prisen er ca. 15,- pr. stk, hvis vi bestiller 50 med bagsidetryk.
Prisen er ca. 12,- pr. stk hvis vi bestiller 100 med bagsidetryk.
Prisen er ca. 11,- pr. stk, hvis vi bestiller 50 uden bagsidetryk.
Prisen er ca. 9,- pr. stk hvis vi bestiller 100 uden bagsidetryk.
Jeg skriver ca. pris fordi der er et startgebyr på opgaven og porto ikke er medregnet. Priserner er uden moms.
Ser super ud, men jeg kunne nu godt se forsiden uden kontaktinformationsfeltet og et stort kontaktinformationsfelt på den anden side - eventuelt garneret med en rød kant a la flagets farve på forsiden.
Spøjst nok vil man jo snildt også kunne anvende den på kufferten, hunden, ungerne og alle andre steder hvor det kan være relevant at opgive kontaktdata. I det viste format er den jo på ingen måde låst til ladning af Tesla :-)
Hilsen Lars, som nu vil overveje mængden der kan blive behov for på parcellen.
Jeg har måske misforstået, men som jeg så ”den Schwejtziske” brik, var den dobbelt, så man skulle bryde ”låsen” for at se telefonnummer mv.
http://teslaforum.dk/ow_userfiles/plugins/forum/attachment_1261_55b647c111ad7_55b6479ebdd74_Teslabrik2.jpg
Hvis oplysningerne vises umiddelbart tilgængelige vil jeg stadig foretrække kun at påføre QR-kode, da jeg principielt ikke ønsker at lægge mit telefonnummer frem ”til offentlig skue”. Derfor fandt jeg et dobbelt kort interessant.
Det enkelte kort med label med QR-kode, vil for mig at se være mere upraktisk end min nuværende ”seddel bag forruden”. Jeg ville også helst undlade Dannebrog – da det måske kan misforstås.
Ingen af disse løsninger er dog optimale – men indtil en bedre evt. findes så fint, hvis folk vil bruge kortet (med eller uden QR-kode). Det vigtigste er muligheden for kontakt.
Så held og lykke med ”projektet” – initiativet er fint.
Tesla Dk kendte i øvrigt intet til Tesla-kortet.
Hilbert. Jeg fik et kort magen til det viste, da jeg i august 2014 var til demo/prøvetur i Odense.
@Hilbert Vi kan sagtens lave individuelle kort, så du kan få et uden flag osv. Vi kan også lave dobbeltkort, men så må de nødvendigvis også være lidt dyrere, da de efterfølgende skal samles. Jeg ved dog ikke lige hvor man kan få dem lavet, men det kan jeg undersøge hvis der er stemning for det.
Her er lige et oplæg mere med eksempler på en side 2 samt en forsiden uden dannebrog.
Flot forside, den sidste nederst. Men den er nu også flot med flaget på.
Forslag: If You by any reason want to contact the owner of this name tag,
Så kan den bedre bruges til en kuffert. Og andet.
Bagsiden med den store firkant, uden resterne af Dannebrog, vil nok se pænere ud.
Jeg stemmer på 2, 3, (4), i parantes, fordi jeg synes resterne af flaget forstyrrer.
@NeWT Tak for tilbudet, som måske kan bruges af andre (med individuelle ønsker). Mit indspark var mere tænkt som en ide til at få størst mulig køberskare til et standardkort.
Enig med DeaconWP. Designmæssigt er den sidste (uden flag) den flotteste (enkel, ren og harmonisk).
Tror i øvrigt, at de fleste vil synes det samme.
Jeg synes såmænd vældig godt om nummer 2 + 3 og kan såmænd snildt leve med resterne af flaget på kontaktdatasiden (kan også leve med en ren rød ramme).
Jeg køber Deacons argument med at det alen skal være ".... contact the owner.....", for selvom der er hjul på kufferten føler jeg mig ikke som Driver af den.
Hygge Lars