Loading...
en

Tesla-brik

Busimiss
Busimiss Aug 4 '15

Er det målet, at vi har et fælles design? Det synes jeg ville være det mest elegante. Jeg kan bedst lide E - alternativt D eller F (dem uden flag).

krabbe
krabbe Aug 4 '15
Jeg er på E eller F
JL
JL Aug 4 '15
Super initiativ - tak for det. Et par forslag:

1) Kunne man bytte om på logo og tekst (på D, E og F), så logoet ikke kommer til at være der hvor der er et hul i mærket?
2) Kunne du lave en med hvid baggrund og sort tekst/logo og/eller hvid med rød tekst/logo (til os med hvide Tesla'er :-)

/Jacob
NeWT
NeWT Aug 4 '15

@Busimiss Målet var vel en eller to varianter, men det har i den grad grebet om sig.

Hilbert
Hilbert Aug 4 '15

~~Arme Nicolai – det er vist temmeligt umuligt at lave noget som tilfredsstiller alles individuelle ønsker.
Er det ikke rigtigt at den samlede pris for 200 stk kun er meget lidt højere end for 100 stk osv.? Prisen ved 500 stk bliver således under under ¼ - altså 5 kr/stk.
Derfor synes jeg også, at du skulle skære igennem og beslutte ét standard lay-out – så må de der ønsker individuelle kort vente og betale merprisen for dette – ellers kan vi nok blive ved i det uendelige.
Som bestillingerne ligger nu udgør C og E de klart foretrukne (106 stk). Da forskellen på disse to kun er teksten på bagsiden, må det for mig at se være logisk at vælge E som ”standard” med ”Contact information” eller slet intet i bagsidens skrivefelt (så må vi selv skrive den tekst som vi ønsker).

Vi mangler stadig at vide: kortets materiale, ca. tykkelse, off-set/digitalt trykt m/u strop.

@JL: Mon ikke at det var bedre blot at flytte hullet til den anden side?

N.B. Det er synd at farverne er lavet helt om i design F, som efter min mening virkede meget eksklusivt i de originale farver (se vedlagte).

Hilbert
Hilbert Aug 4 '15

For at hjælpe NeWT med at beslutte og komme videre og så vi kan få brikkerne leveret og til en god pris, vil jeg gerne opfordre de interesserede, som endnu ikke har indlagt bestilling og foretrukket design til Tesla-brikken (under Bestil stickers), til at gøre dette.
Designforslag pt. se indlæg #57 og #47 for design F.
Listen mangler opdatering fra: Comeback, TSLA, Skaarup, Kramer, Busimiss og og følgende har tidligere vist interesse, men mangler på listen: JL, krabbe, chris, Hejgaard, DeaconWP, SimonHN, Nommensen, clausr, KimT, SQLCPH, Mack, Jakob Solvognen, fmm1000, griffel.

NeWT
NeWT Aug 4 '15

Materialet er plastkort (vist nok en anelse tykkere end Dankort).
De bliver trykt digitalt.
Hul til keyhanger eller elastik er 14x3 mm.

Det er UDEN medfølgende keyhanger.

NeWT
NeWT Aug 4 '15

OK - der er simpelthen for mange ændringer og forslag :-)

Jeg kigger på regnearket i onsdag aften, og vælger de tre designs med flest bestillinger onsdag kl. 20:00.
Det er kun de tre designs der går videre som fællesproduktion.
Når de tre designs er fundet, justerer jeg bl.a. den røde farve til den korrekte røde, og flytter hullet, så det ikke rammer logo, og ændrer evt. bagside tekst til "Contact Information:"
----------------------------------------

HVIS nogle vil have andre løsninger bliver det som en individuel bestilling, dvs. opstartsgebyr og porto kommer oveni din kortpris.
Design af individuelle kort laver jeg gerne GRATIS, men det bliver med direkte kontakt med mig.

Genild
Genild Aug 4 '15

Så er det måske ikke nu jeg skal foreslå at brikkerne også kunne være runde eller måske superellipseformede Nicolai? :-) 

Kunne ikke nære mig

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 4 '15

Ja det er nok ikke en let opgave at tilfredsstille alle os superprætentiøse  teslaentusiaster som stort set alle idividuelt har konfigureret vores Tesla hjemme fra sofaen ned til mindste detalje... :-)

NeWT
NeWT Aug 4 '15
@Genild og @gustavsfar1. Jo alt kan lade sig gøre og jeg laver det gerne gratis. Eneste omkostninger er til tryk og porto. Hvis I vil må I gerne selv sørge for tryk, så får I bare en færdig fil. Det koster gratis.<br />
Laver i øvrigt alt inden for tryk og Grafisk design (ikke gratis), så tag fat i mig hvis I (eller firma) har andre ønsker. Og spred gerne budskabet ...
The Forum post is edited by NeWT Aug 4 '15
Kiefer
Kiefer Aug 4 '15

NeWT: Kunne design A så evt være uden den fortrykte QR kode´, så man selv kan skrive en på?

Jeg kan se, der ikke er så mange der synes design A er så fedt igen. Så inden jeg ændrer mit valg, ser lige hvad fællesbestillingen bliver, så kan det måske godt være jeg lige tager fat i dig for et individuelt design :-)

/Martin

NeWT
NeWT Aug 4 '15
@kiefer du kan få det ligesom du vil have det
Kramer
Kramer Aug 4 '15

Blot en kommentar til de af jer der synes om den sorte version.

Glem ikke formålet med brikken; om det er på en kuffert i lufthavnen eller til at have ved laderen når der lades - Den skal kunne ses og gerne på afstand.For andre ved ikke hvad skiltet er, hvorfor en Nordmand der kører forbi skal kunne spotte at der hænger noget ved ladeporten, for at han overhovedet går over og læser på det.

Det sorte er lækkert, men tror rød er en god ide, for at fange opmærksomheden.

Hilbert
Hilbert Aug 4 '15

@Kramer. Enig med rødt til ladebrik, men ikke til kuffert og visitkort mm. (skal ikke fange opmærksomhed på afstand). Hvad betyder C, med simpel bagsidetekst - er det ikke blot E?

@NeWT:Jeg har tilladt mig at indsætte link til designforslagene i selve bestillingsarket, for at undgå misforståelser - håber at det er OK, Nicolai?

Kramer
Kramer Aug 4 '15

Korrekt.

Ændret til E.

NeWT
NeWT Aug 4 '15
Helt ok, Hilbert
kr
kr Aug 4 '15
God ide... Sætter mig gerne på 10 E'er
The Forum post is edited by kr Aug 4 '15
NeWT
NeWT Aug 5 '15

Så er stemmerne gjort op.

A=10
B=36
C=55
D=14
E=137
F=20

Dermed går vi videre med B, C og E.
De personer der ikke har bestilt B, C eller E bedes ændre eller fjerne deres bestilling.
De personer der ønsker andet end disse tre, kan skrive en pb til mig.

Nommensen
Nommensen Aug 5 '15
Denne her kunne godt have lagt en besked - den står ulåst og uden charger i på Kirstinehøj - flere har måtte forgæves køre igen - der er bare ikke i orden. Det er også utroligt at man forlader en bil ulåst
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 »