Loading...
dk

Køb ny Tesla og få 10.000 kr. i rabat | Tesla Forum

Hilbert
Hilbert Aug 7 '15

@RobertJ. Har vist aldrig refereret til dig.
Interessant at du kalder mig snæversynet, og at du kun støtter velgørende formål, hvis du selv får noget ud af det.

SALGSMETODE PÅ KANTEN AF LOVEN?
Håber at det måske giver lidt stof til eftertanke at Tesla i Virginia har været nødt til at give ”sælgerens” fortjeneste til køber, da staten ikke accepterer denne form for ”plattenslageri”. Californiske Tesla-ejere er frivilligt begyndt at følge samme moralske princip – og giver køben hele sin fortjeneste.
http://my.teslamotors.com/forum/forums/use-my-referral-and-get-2k-your-next-model-s

FÅ 20.000 KR I RABAT
Kan du forklare mig, hvorfor en køber skulle bruge et link for at spare 10.000 kr, når han kan få 20.000 kr, hvis han kigger sig lidt omkring, eller kontakter en Tesla-ven/-bekendt?
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,22716.45.html
Så SuneH´s køber B med 19.999 kr ligger meget tæt.
@Gustavsfar1. Det er vist det man netop har gjort i Norge – måske ingen dårlig ide.

God weekend til alle

DerHansi
DerHansi Aug 8 '15

Hilbert, du - og din selvsmagende egengodhed - giver mig kvalme. Hvad er det for noget plattenslageri du taler om ??. Hvad er det for nogle moralske principper du taler om ??

Kan du forklare mig hvilken naturgiven, moralsk selvfølgelighed der ligger i at en eller anden finansiel mindrebegavelse skulle give sin egen fordel til en evt. køber ??. Jeg går selvfølgelig ud fra at du i din uendelige oplysthed er klar over at den indtjening en evt. linkhaver opnår, er emne for alm. indkomstbeskatning ??. Man kan mene om Teslas tiltag, hvad man vil, men fri mig - og forum - for disse ubegavede, fodformede velmenheder  - tak

Jeg går selvfølgelig også ud fra at både du og Gustavsfar1  ER opmærksom på at disse drøftelser allerede foregår under "Køb/salg"

Forummets indlæg er redigeret af DerHansi Aug 8 '15
BlackPanther
BlackPanther Aug 8 '15

Børn, børn ...........

Jeg var nok klar over at man er som et barn når man venter på / har en Tesla. Altså en passion for Tesla.

Lad os nu komme videre uden at kaste med mudder...

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Aug 8 '15
Abildskov
Abildskov Aug 8 '15

Prøv at ringe til Tesla i USA og se deres fede måde at snakke med kunderne på.
Du ringer op og spørger om du kan komme til at snakke med en person i Presse eller Service afdelingen.

Så bliver røret bare smidt på....
Så bliver man pist....

Dem som har lyst til at prøve på mandag kl. 21-22, så er nummeret til HQ Frontdesk +1 650-681-5000

Giver gerne en Is, hvis der er nogle som oplever god service....

Nu har vi købt 3 stk. P85D og far er meget sur....
Så de kan glemme at jeg bruger deres små links..

Hejgaard
Hejgaard Aug 8 '15

Kære alle med-brugere af Teslaforum.dk

Først vil jeg sige tak til jer alle for at skabe og bidrage til et sted hvor jeg hver dag kan gå ind og finde 5 minutters ro og oplysende læsning i en travl hverdag. Jeg er sikker på at der, udover de meget aktive herinde, er mange som ikke er så aktive til at skrive, men med glæde læser med. Det er fællesskabet, skabt af interessen for vore dejlige biler, som skaber dette fristed. Vor fristed er nu i fare, ikke i sin grundvold, men i den ro der normalt hersker på forum og i læsernes hjerne. Fællesskab og fælles retning skaber belønningsendorfiner, mens konflikt og krig producerer adrenalin og lyst til kamp eller flugt. Således mit forslag - i inspiration af forums vanlige pioneer og stå-sammen mentalitet. Kan vi alle hjælpes ad, ved en tråd eller ark hvor alle links ligges fra interesserede forum medlemmer, og efterhånden som de bruges rykkes sidst i rækken, derved en dele/dele funktion til glæde for de fleste. Start rækkefølgen kan eks. være ved random shuffle.

Med håbet om den fortsatte gode stemning og vor fælles fodslag - god we derude i danske Tesla land. 

Freddy M. Hejgaard  :)   

Kiefer
Kiefer Aug 8 '15

Hejgaard: +1 herfra til den idé, og til din "opsang" til alle brugerne :-)

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Aug 8 '15

Tonen i denne tråd er desværre gået og blevet ulødig i forhold til det vi ønsker os på vores fælles forum. Tråden er derfor lukket. Ønskes emnet taget op igen, så skab en ny tråd, men vær rar at holde en lødig tone.

MVH Hookmaker p.v. a. Moderatorerne

Sider: « 1 2 3
Dette emne er låst