Loading...
dk

Bachelor projekt på IT universitet: "Hvem køber Tesla?" | Tesla Forum

Louise
Louise Aug 5 '15

Kære alle sammen

Jeg er selv Tesla ejer og har været det siden 05.01.2015 :-)

Jeg er også studerende inde på IT-Universitetet på linjen design og Interaktion og i den forbindelse er jeg nu gået igang med mit bachelor projekt i faget målgruppe analyse og mit projekt hedder "Hvem køber Tesla?".

Derfor håber jeg at rigtig mange af jer har lyst til at hjælpe mig igennem forløbet. Projektet skal afleveres den 01.12.2015 og fra nu af og indtil slut dato vil jeg fra tid til anden have brug for lidt input fra jer. Der vil bla. på et tidspunkt blive sendt et spørgeskema ud på max. 30 spørgsmål som jeg også håber I vil tage jer tid til at svare på, for jo flere der deltager jo mere nøjagtig vil min analyse blive.

Lige nu har jeg dog bare brug for at vide hvor mange medlemmer der er her på Tesla forum. Er der nogen der ved det eller som kan fortælle mig hvor jeg kan se det henne?

På forhånd tak.

Mvh

Louise

Forummets indlæg er redigeret af Louise Aug 6 '15
KimT
KimT Aug 5 '15

http://teslaforum.dk/users/

Comeback
Comeback Aug 5 '15

1193

Louise
Louise Aug 5 '15

Tusind tak :)

fmm1000
fmm1000 Aug 5 '15

Damn jeg gad godt at være studerende i dag :-)).

Kiefer
Kiefer Aug 5 '15

fmm1000: Er SU'en ikke bare for høj siden Louise har råd til en Tesla som studerende? ;-)

Det samme gør sig gældende for pædagogerne de tjener også alt for meget, bare se på min hustru, pædagog og venter på sin Tesla.

/Martin

nicom
nicom Aug 5 '15