Loading...
dk

Bachelor projekt på IT universitet: "Hvem køber Tesla?" | Tesla Forum

Louise
Louise Aug 5 '15

Kære alle sammen

Jeg er selv Tesla ejer og har været det siden 05.01.2015 :-)

Jeg er også studerende inde på IT-Universitetet på linjen design og Interaktion og i den forbindelse er jeg nu gået igang med mit bachelor projekt i faget målgruppe analyse og mit projekt hedder "Hvem køber Tesla?".

Derfor håber jeg at rigtig mange af jer har lyst til at hjælpe mig igennem forløbet. Projektet skal afleveres den 01.12.2015 og fra nu af og indtil slut dato vil jeg fra tid til anden have brug for lidt input fra jer. Der vil bla. på et tidspunkt blive sendt et spørgeskema ud på max. 30 spørgsmål som jeg også håber I vil tage jer tid til at svare på, for jo flere der deltager jo mere nøjagtig vil min analyse blive.

Lige nu har jeg dog bare brug for at vide hvor mange medlemmer der er her på Tesla forum. Er der nogen der ved det eller som kan fortælle mig hvor jeg kan se det henne?

På forhånd tak.

Mvh

Louise

Forummets indlæg er redigeret af Louise Aug 6 '15
KimT
KimT Aug 5 '15

http://teslaforum.dk/users/

Comeback
Comeback Aug 5 '15

1193

Louise
Louise Aug 5 '15

Tusind tak :)

fmm1000
fmm1000 Aug 5 '15

Damn jeg gad godt at være studerende i dag :-)).

Kiefer
Kiefer Aug 5 '15

fmm1000: Er SU'en ikke bare for høj siden Louise har råd til en Tesla som studerende? ;-)

Det samme gør sig gældende for pædagogerne de tjener også alt for meget, bare se på min hustru, pædagog og venter på sin Tesla.

/Martin

nicom
nicom Aug 5 '15
Super initiativ. Spændende hvilken spørgsmål der dukker op fra Louise. Fordi man ejer en tesla kan man godt gå på universitetet og blive klogere!;-) Og problemstillingene om hvem der køber tesla er særdeles interessant. Netop fordi typerne er vidt forskellige... Det er i hvert fald hvad jeg forventer.eller tror ..jeg håber at vi får en form for konklusion / resumé af hendes undersøgelse ... Ja, man skulle være studerende... Alle disse penge.. Suk.....not
Busimiss
Busimiss Aug 5 '15
Louise, du siger bare til, så er jeg klar til at besvare spørgsmål /Helle
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 5 '15

Det samme gør sig gældende for folkeskolelærerne. Min bedre halvdel er endda på nedsat tid... Det gav da også lidt snak på lærerværelset da hun parkerede Teslaen på skolen første dag... :-)

PChr
PChr Aug 5 '15

Jeg vil også gerne besvare spørgsmålene

Nommensen
Nommensen Aug 5 '15
Deltager gerne
Damhoej
Damhoej Aug 6 '15

Vil også gerne deltage.

MrCoffee
MrCoffee Aug 6 '15
Me too
Comeback
Comeback Aug 6 '15

deltager også gerne :)

RobertJ
RobertJ Aug 6 '15

Deltager også gerne i dit projekt.

- R

Louise
Louise Aug 6 '15

Kære alle sammen

I drømmer ikke om hvor meget man som studerende får i SU, det er heeeeeelt vildt :).

Desværre får jeg slet ikke SU, da jeg også har et fuldtidsarbejde ved siden af ;-)

Jeg lover jer at min endelige rapport vil blive lagt op eller sendt ud til dem af jer der er interesserede.

Men til at starte med vil jeg meget gerne have at I går ind og svare på 5 korte spørgsmål (Quick & Dirty, som vi så fint kalder det herude på ITU), så jeg lige har en idé om hvordan jeg skal bygge min endelige spørgeskemaundersøgelse op.

Hvis der er nogen at jer der kommer til Tesla træf på Kirstinehøj den 19.09 vil jeg meget gerne bruge nogle af jer til en lille fokusgruppe hvor vi kan tale om vores lækre biler :)

Link til Q&D:

https://da.surveymonkey.com/r/QP3MKN6

På forhånd tak.

Louise

Forummets indlæg er redigeret af Louise Aug 6 '15
MS
MS Aug 6 '15

Deltager også gerne - har lige svaret via linket på de 5 korte spørgsmål.

Louise
Louise Aug 6 '15

I er super gode :)

Tak for den hurtige respons. Jeg lader lige 3 besvarelser mere gå ind så lukker jeg denne Q&D, for så har jeg nok til at få et lille overblik over hvor jeg skal bevæge mig hen.

Tusind tak :)

gw
gw Aug 6 '15
Har besvaret spørgsmål og vil også gerne hjælpe dig.
MT
MT Aug 6 '15

Deltager også gerne - har netop konstateret, at linket er lukket :-(

Michael

Sider: 1 2 3 4 »