Loading...
dk

Teslafied.eu - Referral = Tests/Guides m.v. | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Aug 10 '15

Nu da Bjørn har nået sine 10 refferal - og tillykke med det Bjørn :)

Vil jeg gerne byde ind med et forslag.

Hvis jeg får nogle referrals - om det er 10 eller 1 er lige meget - så vil pengene bliver brugt på tilbehør som vil blive reviewet på teslafied.eu

Tilbehøret vil blive solgt til andre Tesla ejere når det er blevet testet og beskrevet til siden.
Pengene vil gå til at teste andre 3. parts produkter til Tesla, og disse vil igen blive solgt osv.

Send PM for link.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Aug 17 '15
Sprite
Sprite Aug 13 '15

FrederikC,

Det lyder som et godt initiativ, til gavn for mange. 

Jeg udstiller sikkert min uvidenhed og mangel på erfaring i dette forum, men undres over at man stilles videre til Tesla's Amerikanske hjemmeside. Kan jeg bestille min Tesla der, og få den leveret i Aarhus eller København ? 

FrederikC
FrederikC Aug 13 '15
Sprite,<br />
Det var ihvertfald ideen at give noget tilbage til ejeren og andre ejere :)<br />
Den skulle gerne linke til den danske shop - er din på amerikansk?<br />
<br />
Du råber selvfølgelig bare højt hvis du har brug for råd og vejledning, hjælper gerne folk om der var et referral system eller ej.

Du er velkommen til at ringe eller sende mig en mail.
Tlf 21 22 50 90 eller info@teslafied.eu
Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Aug 13 '15
KimT
KimT Aug 13 '15
Citat fra Sprite

FrederikC,

Det lyder som et godt initiativ, til gavn for mange. 

Jeg udstiller sikkert min uvidenhed og mangel på erfaring i dette forum, men undres over at man stilles videre til Tesla's Amerikanske hjemmeside. Kan jeg bestille min Tesla der, og få den leveret i Aarhus eller København ? 

Tesla har ingen forhandlere eller importører. De har showrooms og servicecentre. Så de har skåret de fordyrende mellemled væk. Du kan da god bestille en bil i Århus - det vil de da garanteret godt hjælpe dig med. Men du bliver placeret foran en PC og bestiller den selv på samme måde som hvis du selv gør det derhjemme -> altså direkte hos Tesla i Fremont.

Det er kun hvis du vil købe en demo model eller ikke ønsker at vente ca.3 måneder inden bilen leveres at de kan være dig behjælpelig med at se om der skulle være en "inventory"/lager model et sted i europa. (dvs. hvis der er en der har fortrudt sin bestilling inden bilen er blevet leveret, så kan den stå på lager et eller andet sted).

PS du skifter sprog/land i bunden af siden

Forummets indlæg er redigeret af KimT Aug 13 '15
PeterC
PeterC Aug 21 '15

Re.: Refferal til allerede bestilt bil

Jeg har bekræftet min 90D d. 19/7 og endnu ikke fået VIN-nr. (har RN nummer). Er der stadig mulighed for at hjælpe en kommende Tesla ven (og selv blive hjulpet med 10.000,- kr, i rabat) gennem en refferal når bilen allerede er bestilt og depositum på 15K er betalt?

Hvis ja, så er jeg kandidat :-) Tak for jeres fine forum - det bliver næsten brugt mere end fb når man er i "vente mode" på sin bil 

Kiefer
Kiefer Aug 21 '15

PeterC: Jeg er ret overbevist om, at du skal have leveret bilen inden du får tildelt et link. Husk også på at kampagnen udløber den 31.10. Så det er nok tvivlsomt om du når at få bilen leveret inden da.

/Martin

PeterC
PeterC Aug 21 '15

@:Kiefer: Tak for info :-)

Min bil er bekræftet til November - December (jeg bad selv om "sent på året levering", så det vel OK.

DeaconWP
DeaconWP Aug 21 '15

PeterC. Se i din indbakke for besked.

DeaconWP
DeaconWP Aug 21 '15

renedyhr.

PeterC vil gerne i kontakt med dig.

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Aug 21 '15