Loading...
dk

3 dage efter Opticoat | Tesla Forum

Makova06
Makova06 Aug 15 '15

Er lige kommet hjem fra Odense i onsdags. Morten har lavet et flot stykke arbejde og min Tessie strålede. Jeg havde lovet en prøvetur til min mor og mine bedsteforældre og dette er så hvad jeg opdager, da jeg parkerer........hun er kun knap 3 uger gammel :-(

Forummets indlæg er redigeret af Makova06 Aug 15 '15
Junior
Junior Aug 15 '15

Det er jeg sgu ked af at se :-( Fik selv en ridse i døren forleden.

Er det en dyb ridse? Umiddelbart svært at se på billedet, men hvis du er i nærheden af Kbh en dag, så vil jeg gerne se, om ikke den kan poleres væk.

VH
VH Aug 15 '15

Hold da op hvor ærgerligt. Bortset fra skaden ser den ellers fin ud i lakken. Er det standard lakeringen?

Makova06
Makova06 Aug 15 '15

Jeg er bare så ked af det :-( Kan slet ikke forstå at mennesker kan finde på sådan noget.

Så vidt jeg kan se er alt lakken væk, så han/hun har gjort et rigtig fint stykke arbejde

Makova06
Makova06 Aug 15 '15

Det er sort metallic :-)

VH
VH Aug 15 '15

Ok, tænkte det nok, men viste ikke om det var behandlingen der havde givet det flotte look.

P85DK
P85DK Aug 15 '15

ja, det er en klassisk misundelsesnøgle. Man skal godt nok have det skidt med sig selv for at gøre sådan noget.

Du er dog sluppet 'heldigt', de 3 gange jeg har prøvet det på helt nye biler der har det været fra bagskærm til frontskærm uden at misse et panel på vejen

lysmanden
lysmanden Aug 15 '15

Jeg sidder og bliver så harm inden i når jeg ser sådan noget. Er virkelig ked af det på dine vegne. Jeg skal selv på job i nat inde i Kbh og alligevel vælger jeg at tage fruens skoda alene af frygt for handlinger som disse.

Makova06
Makova06 Aug 15 '15

Jeg synes selv farven er rigtig flot. Det var lidt et sats, da de ikke have en hos Tesla endnu. Den får lidt et blåligt skær.

Jeg lærer aldrig at forstå sådan noget.....kunne spade da ikke have gjort det i mandags :-(

MS
MS Aug 15 '15
Folk der gøre sådan noget med vilje lider af en alvorlig sygdom. Alle der bliver udsat for den slags bliver som dig både kede det og vrede. Der er nok steder i København hvor risikoen er større end andre - og tidspunktet på dagen. Har for nogle år siden oplevet noget lignende - det var dog forårsaget af en cyklist, det ikke overholdt nogensomhelst regler.
Makova06
Makova06 Aug 15 '15

Jeg bor i Viborg....her sker jo ikke en skid. I KBH havde jeg nok mere forventet det :-)

MS
MS Aug 15 '15
Nå for pokker - troede det var sket i København. Det gør det kun værre....
Kiefer
Kiefer Aug 15 '15

Makova06: Har selv boet i og omkring Viborg, og jeg er egentlig ikke overrasket. Jeg synes janteloven lever et fortrinligt liv derinde. Jeg har mistet flere frontstjerner på mine tidligere biler derinde, møgirriterende, men heldigvis ikke så dyrt som en ridse.

Eneste du kan glæde dig over er, at den første ridse er altid den værste :-)

/Martin

griffel
griffel Aug 15 '15
Hvor er det kedeligt at se! :-(

Jeg hat netop i dag siddet og funderet over, om TMS mon kan forventes at være mere udsat for misundelseshærværk end andre 'almindelige' biler. Jeg er lidt netvøs over at min vil blive udsat for det samme, når jeg får den leveret. Jeg parkerer nemlig indimellem ved Kolding Banegård, også om aftenen, men måske jeg skal finde et sted at gemme den når den tid kommer...
Er det noget det sker tit for os...?
Comeback
Comeback Aug 15 '15

Husk forsikringen dækker også ny OptiCoat.

Michael84
Michael84 Aug 15 '15
Føj, hvor er det surt! Og virkeligt ærgerligt at man gang på gang skal bekræftes i at det ikke er til at ha noget i fred for misundelige røvhuller! Håber det blir eneste gang det sker for dig!
Hejgaard
Hejgaard Aug 15 '15

Kære Makanova og sorte TMS.

Øv følelsen sidder helt ind i benet. Lad dig ikke begrænse, hvis der er en tarvelig person, kan du ikke gardere dig. Få lavet skaden fuldt ud og fortsæt med at glæde dig i sind og (ved pedalen i bund), også fysisk. Magten og æren er din.  ;)

Dette kalder på en ekstra god vino og f*** den latterlige nar.  

God aften Hejgaard og Defiance

andersh
andersh Aug 15 '15
Det er bare så sølle en person der kan finde på den slags, at det ikke er til at begribe hvad der foregår i hovedet på vedkommende. Og det er vel egentlig også det der gør den slags ekstra frustrerende. En ridse man selv har lavet med riven kan man bedre leve med.
120281
120281 Aug 15 '15
Ked af det på dine vegne. Har lige lavet nyt indlæg min blev ridset igår aftes i Kbh ø. :-(
PerL
PerL Aug 15 '15

Og lad mig lige supplere med en træls oplevelse fra Nørrebro for 3 uger siden, hvor min bil fik en lang ridse langs hele højre side.. Tesla Århus henviste til Crashpoint ved IKEA Århus, som så på skaden, tog bilen direkte ind på værksted, og efter 10 minutters polering var "skaden" fikset. (uden beregning!!). Super service. Kan kun anbefale disse fantastiske mennesker ved Crashpoint

Sider: 1 2 »