Loading...
dk

Softwareopdatering | Tesla Forum

3450rbt
3450rbt Aug 18 '15
Jeg har lige fået besked om ny softwareopdatering her til morgen.
Den er i gang med at installere nu
3450rbt
3450rbt Aug 18 '15
V6.2 (2.5.36)
Ingen tydelige ændringer og ikke noget i release notes
Kiefer
Kiefer Aug 18 '15

Jeg gik fra 2.5.25 til 2.5.31 i sidste uge, og i dag har Tesla service i Århus så lagt 2.5.36 på nu. Jeg synes der kommer mange nye opdateringer hvor man ikke rigtig kan mærke forskellen i øjeblikket.

/Martin

TSLA
TSLA Aug 18 '15

Fik den i Fredags, men kunne heller ikke konstatere noget nyt. Men skal på langtur til Norge i en forlænget week-end Torsdag aften, så måske/forhåbentligt forbedringer på navigation  - lad os se.

Sithfury
Sithfury Aug 18 '15

Som flere andre har skrevet i anden tråd, så oplever vi at bilen hakker ved ca 6km/t med software 2.5.36

Alle med 85D

Hookmaker
Hookmaker Aug 18 '15

Min P85D er som den plejer efter 2.5.36 - og der ser ikke ud til at være noget nyt under solen - men der kan jo være så mange smådetaljer de ændrer på.

tusla
tusla Aug 18 '15

Der har jo gået rygter om en sikkerhedsopdatering. Mener det blev nævnt, at den ville komme denne uge. Så gad vide om det ikke er det, opdateringen dækker over.

Forummets indlæg er redigeret af tusla Aug 18 '15
EVfan
EVfan Aug 18 '15

2.5.21 August 1, 2015 er DefCon Model S vulnerability hack opdateringen.

2.2.36 August 14, 2015 har som mange af de seneste ingen beskrivelse.

Det kunne være sjovt om der kunne nogle nye funktioner op eller en version 7.

/Jens

Sithfury
Sithfury Aug 19 '15

@Jens7700 V7 er lige om hjørnet, og kommer nok på samme tid som auto steer og auto park

Der var en en P90D 0-60mph på instagram, hvor man kunne skimte v7 på konsollen. Ligner det velkendte men i et flat design. Tænk IOS v7-8

prz
prz Aug 19 '15

Fik 2.5.36 på min 70D i aftes. 

Virker som om TACC laver blidere nedbremsning efter update. Desuden har jeg også bemærket den underlige knurren omkring 5 km/t. 

hhb
hhb Aug 19 '15

Version 2.5.36 ser også ud til at indeholde en bugfix af opsætningen af TUNEIN: Det er nu muligt at logge ind med sin egen konto.

3450rbt
3450rbt Dec 2 '15
Ny softwareopdatering her til morgen. Min er i gang med at installere
Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 2 '15

Spændende :-)

Abildskov
Abildskov Dec 2 '15

Jeg er i dialog med USA om nogle nye features inden for kort tid. Det er nogle ting som vil gøre mange mennesker glade.... der er nye funktioner igang omkring autopilot m.m.

Der kommer 2 nye ting inden for kort til som vil gøre vores hverdag meget bedre....

3450rbt
3450rbt Dec 2 '15
Version 7.0 (2.9.12) installeret. Tog under en time.
Ingen umiddelbare visuelle ændringer.
Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '15

:) Emply, har allerede en fantstisk hverdag :) men noget de gerne må forbedre er evnen til at bruge den på våd vej i mørke.. der er den sku lidt usikker på hvor den er.. :) Emply man kan sku da ikke smide sådan en teaser uden at være specifik.. så er det jo nemt at tage æren for alle de ændringer der måtte komme :) det dur sku ikke :)

Klaus_
Klaus_ Dec 2 '15

Jeg håber Emply's featureforslag er at bilen giver en "buffer" inden den lukker ned når døren lukkes. Det er vildt mærkeligt at hver gang man lukker f.eks. føredøren efter at være trådt ud af bilen, så slukker alting, når jeg så 2 sekunder senere åbner bagdøren for at tage min taske ud, så starter alting igen... for så at slukke når døren lukkes. Giv dog lige en buffer på 5 sekunder e.l. så folk med "2-dørs-rutine" kan blive færdige :)   #firstworldproblems

Og mens jeg skriver dette kommer der en notifikation om at der er softwareupdate klar. Nice!

Abildskov
Abildskov Dec 2 '15

Kristian....

Så får du lige en bid.... Justering af hastighed ud fra skilte, så du kan sætte autopilot på max speed ud fra vejskillte.... Så man ikke skal justere hastighed på autopilot hele tiden.

Kristian70k
Kristian70k Dec 2 '15

når ok :) troede det var dig der var manus forfatter på de løsninger.. men de er jo længe omtalt som kommende features :)

jakobankerhansen
jakobankerhansen Dec 2 '15
Nice Gert... Det bliver rart. Til næste version, kan jeg bestille mulighed for indstilling med fartbegrænsning plus 10%, eller hvad med fartbegrænsning plus DKK 1000,- som en lille kalkuleret risiko ??? :-)
Sider: 1 2 3 »