Loading...
dk

Ku' sgu' godt have brug for en sympati referral - det har været en hård aften | Tesla Forum

P85DK
P85DK Aug 18 '15

En sød dame kom til at bakke sin Honda Civic ud i siden på mig da jeg kom kørende på parkeringspladsen. Hun fik en lille skræmme på venstre hjørne af sin bagkofanger. Jeg har 2 bulede døre, en kraftigt ridset 21" fælg og flæser i dæk, samt ridset bagskærm og bagkofanger :-(

Heldigvis var der flere vidner, men rigtig rigtig kedeligt alligevel ...

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 18 '15

Hvor er det bare sindsygt ærgeligt! Jeg føler med dig. Jeg gruer virkelig for at det sker for mig en dag. Håber det virkelig ikke da det da bare er totalt deprimerende... Øvøv.

tusla
tusla Aug 18 '15

Hvor surt. Kan godt forstå det har været en hård aften. Håber det kan blive ordnet hurtigt og du kan få din flotte Tesla og glæden tilbage.

MrCoffee
MrCoffee Aug 19 '15
Ej, pisse surt, den skal nok blive flot igen. Havde en A5 hvor en dame lavede det samme ved os, bilen var 14 dage gammel og kørt 800 km.
P85DK
P85DK Aug 19 '15

@Morten - troede det opticoat skulle beskytte mod ridser ...

Hvor lang tid skal der gå fra den har været hos maleren til at du kan give den en tur igen?

Klaus_
Klaus_ Aug 19 '15

Så vidt jeg husker var det helst mindst 2 uger fra maling, til opticoat, og gerne 3 uger.

GO4IT
GO4IT Aug 19 '15

Skal også have min bil lakeret efter en påkørsel og har fået at vide at der skal gå 4 uger før malingen er færdighærdet.

P85DK
P85DK Aug 19 '15

Var i dag forbi DAS. Der holdt nogle Model S'ere med smadret front og en enkelt P85 som så ud som om den havde haft pænt med fart på da den kurede sidelæns ind i et eller andet hårdt.

De mener at det vil tage 14 dage at lav min. De skrifter døre og bagskærm. Sporer bilen igen og tjekker ophæng. Hvis inderskærmen også er beskadiget, så bliver det mere end 14 dage ...

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 19 '15

Hehe - ja ok - Kan godt se at opticoaten har giver fortabt her :) Men forestil dig at uden opticoat havde din tesla være totalskadet !!

P85DK
P85DK Aug 20 '15

Ja, det må være den bedste reklame for Opticoat :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 20 '15

Måske noget i retning af denne :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 20 '15

Den her er værre ..http://insideevs.com/...cut-half-fire-video/

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 20 '15
P85DK
P85DK Aug 20 '15

av

DeaconWP
DeaconWP Aug 20 '15

P85DK: Jeg følger med den største empati med i, hvad der er sket med din ellers Opticoat beskyttede bil.

Jeg håber da ikke, at det bliver som det plejer, med den slags uheld, når de skal takseres. Jeg fornemmer, at regres reglerne i mange tilfælde som dit, vil give skyld til begge parter. Selvom din opponent bakkede, var du også selv i bevægelse. Og det takseres ofte som "halv skade". Men nu skal jeg jo ikke male fanden på væggen.

Da jeg første gang læste i denne tråd, kom jeg til at tænke på mine egne oplevelser på p-pladser rundt omkring. Og de har jo absolut gået på, at jeg flere gange har været mere end heldig med, at jeg ikke kom i samme situation.

Håber det løses uden udgift for dig...

Torben_E
Torben_E Aug 20 '15

Hej Christoffer... ej hvor er jeg ked af at høre og se det...

en stor sympati referral herfra...

Torben_E

Louise
Louise Aug 20 '15

Jeg hentede min Tesla hos DAS i går da jeg havde kommet til at lave en liiiiille bitte (der skulle skifts både passagerdør, bagskærm og liste) parkeringsskade :( Det tog DAS 17 dage før bilen var klar igen.

Til gengæld holdt der minimum 6 Teslaer derude igår da jeg hentede min bil, så Det er vist noget værre noget med de biler ;)

Louise

Forummets indlæg er redigeret af Louise Aug 20 '15
Kiefer
Kiefer Aug 20 '15

DAS er ikke længere de eneste i Danmark, nu er Crashpoint i Risskov også med på listen over steder hvor man kan få lavet lak og karosseriskader. Dette ifølge Serviceansvarlig Marius i Århus.

/Martin

KS
KS Aug 20 '15

Christopher, har du snakket med Autoskadestuen om de kan lave det - det tager nok ikke 14 dage derude.

P85DK
P85DK Aug 20 '15

@Deacon - den bør være rimelig lige til. Bakker du ud fra en parkeringsbås, så er det din skyld 100%. Og heldigvis flere vidner, så den del er jeg fortrøstningfuld omkring.

@Ken - har ikke talt med Autoskadestuen. Nikoline hos Tesla nævnte kun DAS. Men som jeg forstod på DAS, så er det tørretid ved udskiftning af dele som tager tid mere end noget andet. Lidt ventetid før de kunne tage den, men den tid bruges på at få dele hjem, så ok. 

Forummets indlæg er redigeret af P85DK Aug 20 '15