Loading...
dk

T sportline tst | Tesla Forum

The_Stig
The_Stig Aug 24 '15

Ja! så er der jo "kun" en effektiv forhandlingspower tilbage, og mon ikke 80-100 fælge kan udløse en rimelig rabat :-)

Det samme må jo kunne laves med tryksencorene?

Og så skal du nok også ha´ risiko og ulejlighed dækket ind -

Jeg glæder mig til at se resultatet af de fælles anstrengelser :-)

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Aug 24 '15
Sithfury
Sithfury Aug 24 '15

@FrederikC

Du kan jo evt. også høre wheelshop, om de kan give en rabat ved x bestillinger. Det må de da næsten også være interesseret i.

Så fælgene på en belgisk Tesla i sommers, de er vildt fede.

BlackPanther
BlackPanther Aug 24 '15

@Sithfury +1
-----------------------------

Eller / og måske var wheelshop også interesseret i at give Tesla-gruppen (os) en fast rabat for hvad vi køber hos dem :-)

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Aug 24 '15
Lau
Lau Aug 24 '15

Mjaaa, regner ikke med at Wheelshop vil sælge dem uden fortjeneste hvilket betyder at der kommer et ekstra led som skal betales, men det skaber vel ikke at presse både producent og forhandler :-)

FrederikC
FrederikC Aug 24 '15

Blot til info så er forhandlingen nu igang med Tsportline, men der går lige lidt tid inden jeg ved mere da der også skal indhentes/forhandles fragtpriser.

Jeg ønsker ikke at gå gennem wheelshop, da direkte kontakt med producenten giver bedre muligheder for valg af speditør og bedre pris forhandlinger.

Pharma
Pharma Aug 24 '15
Er også med på noget pris, 4x Metallic gray står jo flot til perlemorshvid.
FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Vi er nu oppe på 19 stk. (Pharma du er nr. 19).

Indtil videre er det lykkes mig at opnå en fornuftig rabat, syntes jeg selv.

Så det skulle være muligt at få dem leveret hos mig inkl. told, fragt og moms:

(Besparelsen er ift. prisen hos Wheelshop)

Matte Black 16.500 kr
Besparelse 3.020 15,47% 

Metallic Grey 16.000 kr
Besparelse 3.520 18,03%

Brilliant Silver 16.000 kr
Besparelse 3.520 18,03%

Lugnut cover set: 300 kr.

Da jeg ikke lige kan ligge så mange penge ud, vil der være tale om forudbetaling til mit firma (Teslafied).
Der vil blive udstedt regning og givet de iht. loven 2 års reklamationsret.

Lige nu arbejder jeg på at finde en billigere fragt, da fragten pt. udgør  56.000 kr, prisen vil selvfølgelig blive reguleret hvis det lykkes at finde en billigere mulighed.

Der vil komme et mindre fragtgebyr fra min adresse til jer, med mindre vi kan distribuere internt.

De 19 der nu er på listen bedes sende mig en PM hvor de bekræfter at de er med på ovenstående pris samt betingelser og samtidig sender mig deres adresse samt email+tlf.

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Aug 25 '15
FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Venligst giv besked tak!

Som sagt de 16.000/16.500 er max prisen som man binder sig på.
Får vi fragten ned, får i en bedre pris på mail inden forudbetaling.
Skulle det vise sig når alt er betalt at der er penge til overs, så udbetaler jeg dem til jer. (Det syntes jeg er fair!)

RobertJ
RobertJ Aug 25 '15

har du prøvet at tale med bonvu.com, de har nogle heftige aftaler med diverse int. speditører.
jeg får det til ca. 40.000kr ved 19stk af 4x 45x45x30 á 12kg. Ved brug af skibsfragt kan du vel få det til ½-1/3.

God pris ellers på absolut fede fælge.

- R

kender ikke kassestørrelserne, størrelse og vægt er så'en ca.

Forummets indlæg er redigeret af RobertJ Aug 25 '15
priess
priess Aug 25 '15

Godt arbejde, Frederik! Sender PM med info.

The_Stig
The_Stig Aug 25 '15

@FrederikC

Det er en meget fin og absolut fair model for alle parter og en god samhandel.

Jeg kunne fristes til at spørge om nogen her på forum som har gode forbindelser til TESLA DK? Det kunne jo være, at de vil yde til samme gode fællesånd med ekstra "kontant rabat" , hvis vi der spurgte på 70-80 TPMS enheder?

Jeg er med - Frederik! og jeg fraskriver mig gerne de alm. forbrugergarantikrav ved, at vi kan handle B2B

//The_Stig

FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Der er indtil videre 4 der er hoppet fra hvilket jeg syntes er meget skuffende taget i betragtning af den gode pris som der er forhandlet frem. Man får intet gratis i denne verden, og slet ikke et produkt som der har stor success.

Jeg mangler stadig at høre fra en del, så jeg håber at de sidste lige giver mig en PM.

FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Jeg arbejder selvfølgelig stadig videre med forhandlinger og fragt.

Det er allerede lykkes mig at få lidt mere fra Tsportline, så nu skal fragten barberes.

Så til dem der sagt "nej" nu, vent nu lige lidt med at køb noget andet indtil vi har den færdige pris.

kr
kr Aug 25 '15

Jeg synes ikke det er fair først at melde ud at der ikke er nogen købetvang og bagefter at melde ud at du er skuffet over at folk melder fra - det hænger ikke sammen.

Jeg selv skal lige gange og dividere løs for at få den totale pris - melder tilbage senest i morgen.
Det er ganske rigtigt en fornuftig besparelse.

Ud over fælgende så skal vi regne med dæk + TPMS sensorer + evt. tesla center cap + montering/sporing af dæk, så vidt jeg kan finde ud af ligger sensorer på ca. 1500, montering af dæk typisk på 800 og center cap er selvfølgelig optional.

Er sæt kvalitetsdæk ligger vel på små 2k stykket, dvs. i alt 26-27k - enig ? eller har jeg regnet galt ?

Forummets indlæg er redigeret af kr Aug 25 '15
tvete
tvete Aug 25 '15
Jeg kunne absolut også være interreseret i 4 stk metallic grey. Prisen bør vel også være inklusive TPMS sensorer tilpasset Model S.
FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Kr - Jeg er skuffet over at folk melder fra pga. prisen når der er opnået en rimelig fornuftig rabat, men folk har givet haft for høje forventninger til hvad vi kunne opnå med 80 hjul.

Jeg er dog fortsat optimist, og kæmper stadig med fragten og med at få lidt ekstra rabat.

Dine beregninger er nok ik helt skæve, dog kan dæk prisen nok variere efter smag og behag.

priess
priess Aug 25 '15

Har nogen en løsning på center cap til Metallic Grey? Der passer mine original fra 19" jo ikke...

Chris
Chris Aug 25 '15
Den må Frederik vist lige tage med Sportline, på billederne er de vist med grå center cap. Mon ikke den følger med ?
JL
JL Aug 25 '15
@Priess: TSportline har skrevet det her: http://www.teslamotorsclub.com/...r-Sale-Tesla-Model-S

FrederikC
FrederikC Aug 25 '15

Jeg følger lige op på det med Tsportline.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »