Loading...
dk

Model 3 | Tesla Forum

MS
MS Sep 3 '15

Rygterne har været der et stykke tid. Nu er det officielt. Havde den været på gaden i dag ville jeg have købt den i stedet for i3'eren.

http://pleasure.borsen.dk/bilen/artikel/1/310329/elon_musk_afsloerer_ny_tesla_til_under_halv_pris.html

Forummets indlæg er redigeret af MS Sep 3 '15
priess
priess Sep 3 '15
Øv, ikke noget nyt ifh.t. hvad Elon tidligere har sagt. Måske lige at produktionen først starter i 2017-18, og dermed lidt senere end tidligere antydet. Selvfølgelig rart med en bekræftelse - har lovet konen en :-)
T3S7A
T3S7A Sep 3 '15

Hvad med Supercharge. Var det ikke snak om det skulle koste på den model.

Kiefer
Kiefer Sep 3 '15

Rollig nu, de 35.000 er formodentlig grundprisen, så den endelige pris med rat og moms ender nok en del højere. Og husk så lige på Tesla Time 2 Market. At de annoncerer en bil i 16 og tror den er på markedet i 17, den har jeg vist tilgode at se endnu ved Tesla. Jeg tror det går lige som de andre to gange, at bilen kommer på markedet en 3-4 år efter annoncering. Så forvent ikke nogen Model 3 før tidligst en gang i 2019...

Tallet 2017 er vist mere Elons håb og drømme end en reel dato for produktion ;-)

/Martin 

MS
MS Sep 3 '15
Ja - fruen må leve med i3'eren i mange år endnu - men det går nok :)
Lau
Lau Sep 4 '15

Det er fandme en billig PR-afdeling de har, 140 tegn på Twitter så kører pressen :-)

BlackPanther
BlackPanther Sep 4 '15

@Lau
Ja, du har ret.
Det smarte er jo de har et produkt der næsten sælger sig selv. :-)
Da jeg var ude på den store prøvetur, sagde sælgeren også at det var et nemt job for ham.
 

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 4 '15

Man skal også huske at en anden årsag til at de ikke bruger en krone på reklame er,  at de reelt produktionsmæssigt  ikke ville kunne følge med efterspørgslen hvilket ville give en masse utilfredse kunder. Såfremt at de begyndte at reklamere massivt ville ventetiden på bilen nok blive øget så markant at det ville give bagslag for dem, og de ville drukne helt og aldeles i deres egen succes... 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 4 '15