Gustavsfar1: Ifølge Nasdaq er den højeste kurs indenfor de seneste 52 uger 291.
Så der er da mindst lige så stort potentiale for at smide lidt i kloaken.
Gustavsfar1: Ifølge Nasdaq er den højeste kurs indenfor de seneste 52 uger 291.
Så der er da mindst lige så stort potentiale for at smide lidt i kloaken.
Jeg konstaterede også blot at aktien nu rører på sig igen, og at jeg personligt tror på aktien. Som det stort set forholder sig med alle aktier er investering i aktier en højrisikoaffære hvad enten det gælder Tesla eller så mange andre...
de havde emnet oppe og vende i radio247 i dag. Den lå på ca 174 og har tidligere været oppe over 200 men faldt lidt igen. De ( eksperterne ) syntes selv den var interessant især med den nyhed der kommer den 30 april
Jeg er helt enig. Jeg skriver jo også stort set. Alle aktier går op og ned men nogle aktier så som Novo Nordisk og visse andre aktier er mere "sikre" end andre. Min personlige erfaring er dog at jeg i 2007 kunne læse at rigtig mange aktieanalytikere så positivt på landets største bank. Det var en "sikker" investering med et stort potentiale. Derfor købte jeg ret massivt op i aktien for så 18 måneder senere at kunne konstatere at butikken var tæt på at lukke med et fald i aktien på noget der ligner 80-90 %. Tilsvarende kunne jeg konstatere at folk flygtede fra Pandora i 2011 umiddelbart efter børnoteringen. Aktien faldte massivt og stort set alle aktieanalytikere frarådede at investere i aktien. Jeg købte op i den for nogle få udbyttekroner og kan nu konstatere at aktien er steget mere end 1900 %.
@ 120281
Ja du har ret med solarcity. Har også overvejet den. Har blandt andet Canadian Solar som også har været en super investering med et afkast på ca. 1000 % de seneste 2 år :-)
Aktien er pt. støt stigende og er nu steget ca. 40 % de sidste 2 måneder. Det tegner godt :-)
Aktien er nu steget 50 % siden ultimo april og har på et tidspunkt i dag været meget tæt på all time high :-) i skrivende stund er den oppe med 4 %. Herligt!
Så falder aktien knap 10 % i dag på grund af at Consumer Reports trækker deres anbefaling af Model S tilbage.
http:///...hoo&cm_ven=YAHOO
Ja men er vel ærligt talt også rimeligt nok. Vi er jo en del herinde som har haft en del mindre eller større issues med bilen som dog alle ordnes/forsøges ordnet af Tesla med et smil under garantien.
Og den her sætning er vel nok den der skræmmer aktionærer mest:
And this year's results give CR's Mark Rechtin some concerns over Tesla's future plans. "It's one thing to have a quirky, problematic car that sells 20,000 units per year to wealthy people who probably own at least one backup vehicle," he writes. "It's quite another when Tesla scales up to its 2020 projection of 200,000 U.S. Model 3 buyers, who may not have the luxury of being so forgiving."