Loading...
dk

TESLAFORUM.DK | Tesla Forum

KS
KS Sep 14 '15

Som nogen nok har bemærket har forum været lukket til aften.

Dels grundet ikke accepteret opførsel og gentagne brokkerier, dels grundet klargøring til omlægning af sitet.

Først og fremmest vil jeg sige at jeg ikke accepterer at folk hakker på hinanden - respekterer at der er forskellige holdninger, men har nogen et problem med andre, så tages det i en PM. Ikke i en tråd. Hellere en PM for meget end en sviner i en tråd. Dette accepteres ikke!. Og kan nogen ikke acceptere dette - så smut et andet sted hen og leg!

For det andet, så arbejder jeg som sagt på en omlægning af sitet - og da jeg ikke har et udviklings / test / produktionsmiljø, så tager jeg en backup og arbejder på sitet om aftenen.

Jeg arbejder på at skifte over til WordPress, med et væld af extensions på. Wordpress er et program til at lave hjemmesider og blogs, men kan udviddes med maget andet.

Der bliver lagt et par udviddelser på:

bbPress -> Forum funktionalitet som i dag - med mulighed for at rate tråde og indlæg

BoddyPress -> Socialt Medie - PM'er, notifikationer og abonner på indlæg m.v.

Avatar -> Nye muligheder for at uploade profilbilleder

Footers -> mulighed for at reklamere lidt for jer selv - info om bil m.v.

AntiSpam -> vi vil ikke have spam - så vi må beskytte os

Galleri -> mulighed for at lave gallerier fra f.eks events.

Events -> Mangler p.t. men kommer som kalender funktion

Herudover muligheden for at bygge et website op omkring forummet - med faste artikler som samler vores guld.

Så lad nu være med at brokke jer, og glæd jer til lidt at det nye der kommer. Se det på www.teslaforum.dk/web/, hvor noget virker - andet kommer til det. Registrer jer gerne her også - så har jeg lidt at teste med.

p.s. meningen var at sitet var oppe igen 03.00 da jeg var færdig. Sorry manglede at blive fjernet et flueben i vedligeholdelsestilstand.

Forummets indlæg er redigeret af KS Sep 14 '15
Mack
Mack Sep 14 '15

Thumbs up :-)

Sthing
Sthing Sep 14 '15
Tak for indsatsen.
3450rbt
3450rbt Sep 14 '15

Glæder mig til det nye forum ! 

Knudsen
Knudsen Sep 14 '15

+1

Flot arbejde - og tak for indsatsen.

HRH
HRH Sep 14 '15
Tak for indsatsen. Troede faktisk, at Tesla stod bag Forum.
Michael84
Michael84 Sep 14 '15
Tak for indsatsen!
Klaus_
Klaus_ Sep 14 '15

Har du fundet en måde at overføre gamle tråde på?  Eller laver du måske et read-only arkiv, så Google osv stadig kan finde de gamle tråde? Der er jo mange guldklumper der vil være synd hvis de går tabt :)

Genild
Genild Sep 14 '15

Det lyder godt Ken og venter med glæde samt spænding på det nye. Jeg melder mig også gerne og yder min del, hvis du skal have "en dum fætter" til at forvilde sig ind i hjørnerne af systemet.

Mvh L@rs

AxelEmil
AxelEmil Sep 14 '15

tak for det store arbejde du lægger i dette forum Ken !!

6100Kreiberg
6100Kreiberg Sep 14 '15

+1

Kiefer
Kiefer Sep 14 '15

Har du brug for et dev/test miljø siger du bare til, så opretter jeg noget et eller andet sted enten i en public eller private cloud.

/Martin

jpkofoed
jpkofoed Sep 14 '15

+1

Skaarup
Skaarup Sep 14 '15
+100
TvBH
TvBH Sep 14 '15

Tusind tak til Ken for at være manden bag Danmarks bedste brugerforum - og for ikke at hvile på laurbærene! :-)

/Thomas

mortenhomann
mortenhomann Sep 14 '15
Enig!
Tue
Tue Sep 14 '15
+2
Teslasse
Teslasse Sep 14 '15
Godt gået og tak, Kenn. Sjældent at os brugere lige tænker over hvad der egentlig ligger bag af arbejde.
MEN en god tone er da det mindste!
Comeback
Comeback Sep 14 '15

:-) +1 :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 14 '15

+1

Sider: 1 2 »