Loading...
dk

GO' ELON - GØR SOM DU GØR BEDST :-) | Tesla Forum

Maho
Maho Sep 21 '15

http://pleasure.borsen.dk/bilen/artikel/1/311375/mr_tesla_vil_give_danmark_en_overhaling.html

Knudsen
Knudsen Sep 21 '15

Enig...!

Måske nettop han kan proppe lidt sund fornuft ind i vores regering... Hvilket er yderst tiltrængt  ;-)

SimonHN
SimonHN Sep 21 '15
Skal vi lave et lille Tesla træf ved den Amerikanske ambassade? :D
Skaarup
Skaarup Sep 21 '15

Jeg er frisk på at mødes på onsdag ved ambassaden! Hvornår er det?

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 21 '15

Det synes jeg er et glimrende initiativ. Der er efterhånden også den del "lokale " teslaer som har mulighed for at vise fanen på ambassaden :-)

NOELON
NOELON Sep 21 '15

Er også med!

MrCoffee
MrCoffee Sep 21 '15

Ville også overveje at finde tid, er der et tidspunkt ? Fedt hvis andre modeller også kunne kigge forbi...

Comeback
Comeback Sep 21 '15

1+

Skaarup
Skaarup Sep 21 '15

Jeg har ringe til ambassaden og spurgt dem om vi må vide hvornår det er - så jeg vender tilbage såsnart jeg har hørt noget. 

Lborch
Lborch Sep 21 '15
Fedt - jeg er også på, hvis det passer ind i programmet...
PChr
PChr Sep 21 '15

Jeg vil også se om det kan passes ind i arbejdsdagen. Kunne være fedt at bakke Elons besøg op

Werge
Werge Sep 21 '15
Den er jeg også med på.
Kunne være fedt at køre ham i kortege fra lufthavnen til ambassaden.
Hejgaard
Hejgaard Sep 21 '15

+1

Torben_E
Torben_E Sep 22 '15

Hmmm... Gert har lige fortalt mig at han så en høj slank fyr gå rund om min Røde P85D med en stor skruetrækker .... Gert kunne ikke nå at se om han var ved at sætte en 1.500 A sikring i eller om have ville skrive sin signatur på førerdøren.... med skruetrækkeren...

Jeg er nok i bad standing ved den amerikanske ambasade imorgen...

cheers.

Skaarup
Skaarup Sep 22 '15

Nåh, de vender ikke tilbage og tager ikke telefonen. Så jeg kan desværre ikke få fat i det rigtige tidspunkt de skal mødes derinde. Hvad siger I til at mødes kl. 10? Hvor mange er friske?

Hilbert
Hilbert Sep 22 '15

Har du spurgt Tesla (Esben)?

Hilbert
Hilbert Sep 22 '15

Og hvad med tid for modtagelse i lufthavnen?

Skaarup
Skaarup Sep 22 '15
Jeg har ikke Esbens nummer. Men det virker også som om vi er for få, eller hvad?
Hilbert
Hilbert Sep 22 '15

Synes at initiativet og Werges forslag var rigtigt fint, også med blot 4-5 Teslaer i og fra lufthavnen, som velkomst til DK. Det ville jeg i hans sted da skønne på.

Selv kan jeg desværre ikke deltage, så min mening er nok ikke vigtig.

Torben_E
Torben_E Sep 22 '15

Jeg er på hvis der skal køres parade. text bare med tid og sted 20 91 93 04.

Sider: 1 2 »