Loading...
dk

Brugt Model S til salg | Tesla Forum

Stidsholt24
Stidsholt24 Feb 28 '14

Overskriften har vist lidt ekstrabladet over sig, men hvad gør man ikke for at få opmærksomhed!!!!

Hvornår kommer den første brugte Model S til salg i danmark?

Jeg tror at Model S har sat rekord med at være den bilmodel der har været længst tid på markedet uden at der er nogen brugt sat til salg.

Bilbasen.dk kunne sikkert nemt trække en statistik over dette!

FrederikC
FrederikC Feb 28 '14

Jeg så på et tidspunkt en på biltorvet.dk, men den var væk hurtigere end man kunne sige TESLA.

120281
120281 Feb 28 '14

Lige på det punkt stinker bilbasen. De har slet ikke oprettet Tesla som producent.

De skrev at det var fordi det var en elbil - nå ja det jo ikke en rigtig bil så !!!! :-(

De har så heller ikke Nissan Leaf osv. Men syntes det er lidt snæver syntes ikke at have dem oprettet, når man kan vælge Tata, UAZ, Geo, Lada og en masse andre producenter som måske slet ikke findes i DK.

Dem jeg har set til salg har været Roadstere eller biler fra udlandet.

For jeg er en af dem der godt kunne være interesseret i en brugt Model S når de kommer ned i en 500K men ved ikke hvor man skal finde dem, andet end på mobile.de

Hookmaker
Hookmaker Feb 28 '14

Synes jeg så Nelleman annoncerede en til salg til en vild pris for noget tid siden, tror faktisk det var på  bilbasen - men den stod vist under roadster. 

120281
120281 Feb 28 '14

Kan ikke være bilbasen for de har ikke Tesla oprettet. Heller ikke BMW i3 osv.

Nellemand har jeg kun set Leasing priser. Det de lever af jo.

Tror det er biltorvet og så linker de til en eller anden side.

120281
120281 May 22 '14
Her små 3 mdr senere stadig ingen til salg i dk. Dem i udlandet er ikke meget billigere end en helt ny. Ved godt man så spare vente tid, men brugt for man komikken måske lige den farve eller udstyr man vil have. Hvis i andre ser nogen til salg i eu for ca. 500k for en Model S 85 så skriv gerne i tråden her eller en pm.
Hookmaker
Hookmaker May 22 '14

Jamen, det varer længe inden der kommer noget "billigere end nyt" til salg. De brugte der sælges tjener stadig godt på at der er stor efterspørgsel...;-) 

Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker May 22 '14
Kiefer
Kiefer May 22 '14

Jeg tror stadig den relativ lange leveringstid er årsagen til der ikke er nogen til salg, og så ikke mindst det faktum at der trods alt ikke er solgt ret mange Teslaer uden for Holland og Norge, Norge tager jo ca. 30% af deres totale salg i år.

Der er dog nogle stykker til salg deroppe, så hvis du vil lægge lidt told og moms oven på kan du finde dem deroppe.

/Martin

NOELON
NOELON May 22 '14

Men måske du skal kikke på Luxemburg. Hørte lige at der var parallel importeret ca 130 til Finland fra Luxemburg. 

Kiefer
Kiefer May 22 '14

Er der ikke noget med de har en meget lav moms i Luxembourg?

/Martin

NOELON
NOELON May 22 '14

jo, moms og selskabsskat. Husk Goldman Sachs og Dong. Den investering er jo via Luxemburg.....

120281
120281 May 23 '14
Ja har selv funder nogen på Mobile og autoscout24 i Luxembourg men blev i tvivl om de talte som eu land. De har vidst 15% moms hvor Tyskland har 19 og dk 25%.

640.000kr er vidst det billigste jeg har set. Ikke indregnet besvær og transport.
mikkeltorsting
mikkeltorsting May 27 '14

Se evt. mit indlæg under bestilling af Tesla Model S hvor jeg sælger min Tesla som er sat til levering i Juli måned.

120281
120281 May 27 '14

Held og lykke med salget. Hvorfor annullere du ikke bare ordren hos Tesla ?

Kiefer
Kiefer May 27 '14

Så mister man de 15.000 i depositum, så må det alt andet lige være en god idé at beholde ordren og se om man ikke kan få bilen solgt. Jeg ville kontakte Tesla DK, de kan helt sikkert hjælpe dig med at komme af med bilen til en anden.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer May 27 '14
120281
120281 May 27 '14

Kan man kun annullere "gratis" indtil man har bekræftet konfiggen ? Altså de der 14 dage man har ?

Kiefer
Kiefer May 27 '14

Jeps

/Martin

120281
120281 Jul 21 '14

Nogen der kan finde brugte til salg i f.eks. Norge ?

Jeg har på autoscout fundet nogen i EU - men tænkte der måske var flere til salg i Norge da de jo har købt flest.

Har være på finn.no som skulle være ala DBA.dk i Danmark men der kom ikke noget op.

Håber i kan hjælpe.

120281
120281 Jul 21 '14

Nå det hjalp at spørge om hjælp...fandt det 2 sek. efter:

http://www.finn.no/finn/car/used/result?carmodelmake=0%2F8078&;

supergaard
supergaard Jul 21 '14

Er netop kommet hjem fra en dejlig roadtrip på 4500 km rundt i centraleuropa, baseret (næsten) udelukkende på Superchargers. Mødte en norsk dude i den helt nyåbnede (på dagen) SC i Rhüden, han fortalte at hans MS var hans 3., simpelthen fordi det så godt kunne betale sig at bestille dem og så sælge dem videre igen brugt med fortjeneste...

Er det samme tilfældet herhjemme mon? :)

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »