Jeg har også hørt fra en kollega at i hans omgangskreds var der allerede 3 solgte Model X i DK. Ved godt der er solgt flere - forventede bare ikke folk i DK gik og ventede på en SUV 4x4. Har mailet Tesla DK og spurgt om man kan se den ? For det sagde de 3 der havde købt at de havde set og kørt den i DK.
Kan være der har været prøvetur for de tidligere reservationer - nogen der kan be- eller afkræfte dette her ?
@Kiefter: Mht. salget har jeg det kun fra aktieforum hvor der skrives om stagnerende efterspørgelse i USA og Norge er nedadgående. At de udvidere produktionen er jo en no brainer når de skal til at producere to bil typer - så det tal kan vi ikke udlæse så meget af.
Det spændende pt. er vel om Musk kan få Panasonic til at ligge 1 mia til en fabrik og han så selv finde 2-4 mia til resten - så operation Model III kan blive en virkelighed. Jeg kan bare ikke bruge en bil der er 20% mindre end Model S da jeg pt. har 2 små børn. Dog ville jeg gerne se Model X i virkeligheden, da jeg syntes Model S var federe da jeg så den, end på billeder.