Loading...
dk

Brugt Model S til salg | Tesla Forum

Maho
Maho Dec 10 '14

@MrsLarsen: synes du skrev tidligere i tråden at I selv gav 830.000, har den fået mere udstyr siden da :-)?

Genild
Genild Dec 10 '14

Maho: Patina Martin - du har vist aldrig prøvet at købe en Chesterfield sofa :-)

Maho
Maho Dec 10 '14

:-) Det var også kun for sjov, alle ved at en Tesla er som en god flaske vin, den bliver bedre og bedre med tiden :-)

Genild
Genild Dec 10 '14

Ja - det finder vi jo begge to ud af fra på fredag. Om ikke andet kan vi i det mindste prøve at overbevise de bedre halvdele om den teori :-)

Maho
Maho Dec 10 '14

Ja, det bliver sgu stort! - Konen har forlængst opgivet mig på den front, at man kan få på TyTesla og Forum 20-30 gange om dagen er hende helt uforståelig (og jeg synes endda jeg holder igen :-)

Genild
Genild Dec 10 '14

Ja! - kvinder har bare sværere ved at blive rigtigt begejstret.

Egentlig underligt i lyset af at de har os!!!!

TheBoss
TheBoss Dec 10 '14
Citat fra Kiefer
Der er sikkert også mange der lurepasser og ser tiden an for at se om ikke priserne falder yderligere. Jeg talte med en inde ved Tesla i KAstrup der havde købt en brugt, i (jeg tror det var) Østrig for 590.000,- der havde købt mere end 20.000km og hvor det eneste der var med vist mere eller mindre var tech-pakken. Så sammenlignet med det, er priserne i DK stadig i den høje ende.

TESLA 85KWH
SOLID WHITE
LEATHER NAPPA
BLACK DECOR PIANO BLACK
19“WHEELS
TECH-PACKAGE
PARCTRONIC
ANTI THEFT PACKAGE
TWIN CHARGER
SUPER CHARGER
RED CHARGER CABEL

556.458,-

Den er 6 måneder gammel og har kørt 10.000 km. Så medmindre det var en Performance, synes jeg ikke det lyder billigt. Ved ikke om jeg misforstod det.  Er dog enig i at priserne er i den meget høje ende i dk sammenlignet med Tyskland.

Fik den tilbud i weekenden, står i Tyskland. 

Forummets indlæg er redigeret af TheBoss Dec 10 '14
SuneH
SuneH Dec 11 '14

Har netop fået tilbud en hvid model fra Sebastian i Bredgade til kr. 579.317. Så priserne er på vej ned, også herhjemme.

120281
120281 Dec 11 '14
@sune: hvilken konfig osv ?
SuneH
SuneH Dec 11 '14
Hvid, techpakke, sikkerhedspakke og dobbeltladere. Alt andet er standard så vidt jeg kan se. Det fremgår ikke hvilken årgang og hvor mange km den har kørt.
120281
120281 Dec 11 '14
Ok. Skrev til ham jeg havde prøvekørt med sidst, og intet svar fået. Spurgte om de havde demo biler og om de også afskrev med 2% pr. Mdr. Som i USA.

Men skal minimum have pano, luft og Tech. Så pt. Ligner det en tur til USA. Så det bare om det skal være i år eller 2015.
SuneH
SuneH Dec 11 '14
Jeg skal også have tech og pano. Men kan klare mig uden luft, læder, lyd mm. Men mon ikke der dukker en op?
120281
120281 Dec 11 '14
Jo der er jo en hvid til salg i Tyskland som pr. 31/3 vil sælge sin for 87k euro. Den overvejer jeg seriøst at hente. Har alt i udstyr en P85 med 19" og 21", 7 pers samt 4 år ranger. Den er så lys læder hvor jeg helst ville have sort, men kan jo ikke ramme 100%. Ellers er der en sort til 86k euro. Så det er dem med en alm. 85 der mangler at komme på markedet til ca. 550k. Men nu begynder der at komme P85+ i dk til 750k det er næsten samme pris som i dk. Så mon ikke også danskerne må under 700k inden sålænge. Ligner i hvert fald markedet er ved at ændres til købers marked, hvis man evt. Kigger i EU. Jeg er så heldig at jeg nu har alle pengene sparet op, så kan trykke på knappen any day.
Kiefer
Kiefer Dec 11 '14

120281: Jeg skal lige forstå dig ret, du overvejer at hente en i USA til næste år?

/Martin

TSLAP85D
TSLAP85D Dec 11 '14
@120281 MEGET dårlig ide at importere en fra USA ;-)
Kiefer
Kiefer Dec 11 '14

TSLAP85D: Meget enig, den løberret hurtig tør for strøm uden reel mulighed for at lade den op igen...

/Martin

TSLAP85D
TSLAP85D Dec 11 '14
@kiefer lige præcis ;-) - Jeg tror også man snart ser at markedet vil ændre sig igen, tror hovedsagelig at man har set en del "billigere" biler rundt i EU her på det sidste pga. Ny P85D samt at årsresultatet som snart er omme og derfor gælder det bare om at spytte så mange biler ud som mulig! Aktionærer skulle gerne få lidt for deres penge
Hookmaker
Hookmaker Dec 11 '14

Helt enig, og som jeg skrev tidligere, så er tendenserne fra Finn.no helt klare, antallet af brugte er ved at ebbe langsomt men sikkert ud - udskiftningsbølgen er ved at drosle ned. OG der er stadig flere og flere der leder efter brugt.

120281
120281 Dec 11 '14
Nej henter ikke i USA. Læs hvad jeg skriver. De afskriver med 2% i USA på demobiler. Det jeg spurgte Tesla Dk på om det også galt dk. Men intet hørt på 14 dage. Men demo bil tror jeg stadig ikke kommer langt nok ned i pris. Så hælder pt til en p85 med alt udstyr til ca. 650k. Så har den taget den første store afskrivning samt jeg får en del mere udstyr samt acceleration kontra en ny S85 eller ca. 100k billigere end en S85D.
TSLAP85D
TSLAP85D Dec 11 '14
@hookmaker ja jeg kender ihvertfald mange som er på udkig efter en brugt som snart har opgivet kampen. Men pt. Er der også stadig massere brugte hvor man sparer 100-160.000 på en bil med 7-8 års garanti som er leveret i 2014!!
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »