@MrsLarsen: synes du skrev tidligere i tråden at I selv gav 830.000, har den fået mere udstyr siden da :-)?
@MrsLarsen: synes du skrev tidligere i tråden at I selv gav 830.000, har den fået mere udstyr siden da :-)?
:-) Det var også kun for sjov, alle ved at en Tesla er som en god flaske vin, den bliver bedre og bedre med tiden :-)
Ja - det finder vi jo begge to ud af fra på fredag. Om ikke andet kan vi i det mindste prøve at overbevise de bedre halvdele om den teori :-)
Ja, det bliver sgu stort! - Konen har forlængst opgivet mig på den front, at man kan få på TyTesla og Forum 20-30 gange om dagen er hende helt uforståelig (og jeg synes endda jeg holder igen :-)
Ja! - kvinder har bare sværere ved at blive rigtigt begejstret.
Egentlig underligt i lyset af at de har os!!!!
Der er sikkert også mange der lurepasser og ser tiden an for at se om ikke priserne falder yderligere. Jeg talte med en inde ved Tesla i KAstrup der havde købt en brugt, i (jeg tror det var) Østrig for 590.000,- der havde købt mere end 20.000km og hvor det eneste der var med vist mere eller mindre var tech-pakken. Så sammenlignet med det, er priserne i DK stadig i den høje ende.
TESLA 85KWH
SOLID WHITE
LEATHER NAPPA
BLACK DECOR PIANO BLACK
19“WHEELS
TECH-PACKAGE
PARCTRONIC
ANTI THEFT PACKAGE
TWIN CHARGER
SUPER CHARGER
RED CHARGER CABEL
556.458,-
Den er 6 måneder gammel og har kørt 10.000 km. Så medmindre det var en Performance, synes jeg ikke det lyder billigt. Ved ikke om jeg misforstod det. Er dog enig i at priserne er i den meget høje ende i dk sammenlignet med Tyskland.
Fik den tilbud i weekenden, står i Tyskland.
Har netop fået tilbud en hvid model fra Sebastian i Bredgade til kr. 579.317. Så priserne er på vej ned, også herhjemme.
120281: Jeg skal lige forstå dig ret, du overvejer at hente en i USA til næste år?
/Martin
TSLAP85D: Meget enig, den løberret hurtig tør for strøm uden reel mulighed for at lade den op igen...
/Martin
Helt enig, og som jeg skrev tidligere, så er tendenserne fra Finn.no helt klare, antallet af brugte er ved at ebbe langsomt men sikkert ud - udskiftningsbølgen er ved at drosle ned. OG der er stadig flere og flere der leder efter brugt.