Loading...
dk

HomeLink (port åbner) | Tesla Forum

Krogh
Krogh Mar 3 '14

Er der nogen af jer der har haft held med at få HomeLink funktionen til at virke, og i så fald hvilken port/portåbner benytter i?

Har selv en Hoermann port, men kan ikke få det til at virke...:o(

 

supergaard
supergaard Mar 3 '14

Ja, jeg har med held fået sat HomeLink op, det krævede nye modtagere, hvilket vi heldigvis skulle have alligevel i min ejendom. (Vi fik sat Berner Torantriebe op af MultiPorte som er vældigt hjælpsomme med dette). Vores sendere var ikke HomeLink men nogle lidt billigere kloner så da jeg først fik fremskaffet rigtige HomeLink sendere, parret dem med modtageren så ville bilen lege med, en parring tager 20 sekunder.

 

Der er to sider i vedhæftede jeg fik af Tesla support med Hörmann supporterede sendere, er din åbner/modtager mon på listen?

Krogh
Krogh Mar 3 '14

Ok, tak for det, vil se på det når jeg kommer hjem i næste uge, kan se at der er en del nye der er kommet på med software v. 7

 

supergaard
supergaard Mar 3 '14
V6 vel? ;)
Uploader du ikke release notes til os der er bagud? :)
Kiefer
Kiefer Mar 3 '14

Ah, husk på at Homelink software v7 ikke er helt det samme som Tesla software version 6 :-)

 

/Martin

RT
RT Aug 16 '14
Homelink virker OK til min garage...
Det krævede en del forsøg at få aflæst signalet fra garageåbneren, og lykkedes først efter jeg skiftede dens batteri til et nyt.
Det viser sig at Teslaen har brug for flere sekunders helt ubrudt signal fra garageåbneren, for at kunne aflæse det - og med et gammelt batteri, så sendte min garageåbner ikke helt kontinuert. Man kunne faktisk se at sendelampen blinkede, før jeg skiftede batteriet.
Nu virker det fint - men Teslaen har ikke mere end højest 10 meters rækkevidde. Den håndholdte åbner rækker 2-3 gange længere.
Min garageåbner er fra http://seip.de/
Chris
Chris Aug 17 '14
Har kun kørt 1.500 km på de første to uger, men det virker som om Homelink kun popper automatisk op hvis navigation er sat til destinationen home. Hvis det ikke er tilfældet skal jeg først vælge homelink og derefter trykke for at åbne porten. Andre der oplever det samme ? Chris
FrederikC
FrederikC Aug 17 '14
Hos mig popper den op hver gang jeg kommer hjem også uden at nav er sat til.
Chris
Chris Aug 17 '14
Mærkeligt. Må lige prøve igen imorgen når jeg får den tilbage fra Opticoat. Tak Frederik. PS har du fortsat dit fine skilt til salg ?
kajakaj
kajakaj Aug 17 '14

Virker upåklageligt her. Popper selv op når jeg nærmer mig indkørslen. Har ikke noget med navigation at gøre da den er GPS-styret.

FrederikC
FrederikC Aug 17 '14
Chris skiltet er desværre solgt, solgte det gennem dba men tror faktisk det er endt hos en her på forummet :-)