Loading...
dk

Firmware 7.0 | Tesla Forum

SQLCPH
SQLCPH Oct 14 '15
Jeg kan næsten ikke vente. Den første sw update var selvfølgelig helt speciel. Husker da de aktiverede TACC. Det var godt nok syret. Den var lidt hidsig i starten men nu er den min daglige ven ;-) hvis du kan bruge app en til at parkere med fremover så overgår de sig selv igen ;-)

6.2 til 7.0 bliver lige så sjovt er jeg sikker på
T3S7A
T3S7A Oct 14 '15

Er det Torsdag, altså i morgen, eller Torsdag US tid, dvs. fredag morgen og frem vi snakker? 

Kristian70k
Kristian70k Oct 14 '15
Mon ikke det er start i morgen og løbende over de næste uger
Hookmaker
Hookmaker Oct 14 '15

Blev der ikke skrevet at det rulles ud til alle over 5 dage?

Renedyhr
Renedyhr Oct 14 '15

@TSLA: Vil du ringe mig op når du får tid.

Mvh. René 53652115

bestfind
bestfind Oct 15 '15
#66 #67

USA i morgen og fem dage frem. Per Elon Musk: forhåbentlig næste uge i Europa og Asien

... Og vi ved alle hvad det betyder, når den mand siger forhåbentlig. Der må være en forhindring. Et andet sted har jeg læst "et par uger" var blevet nævnt i dag angående Europa.
Kiefer
Kiefer Oct 15 '15

Tesla har ALDRIG kunne udsende en opdatering på under en måned, hvorfor skulle det pludselig være anderledes nu?

Og det ved Elon også godt når han siger "forhåbentligt".

/Martin

Klaus_
Klaus_ Oct 15 '15

Det lugter ikke af v7 i DK indeværende uge, når UK "hopefully" får i slutningen af næste uge...

https://twitter.com/elonmusk/status/654405293959327744

Kiefer
Kiefer Oct 15 '15

Husk nu på at UK biler har en lidt anden firmware end EU bilerne. Så det behøver ikke hænge sammen med udrulningen de to modeller indbyrdes.

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Oct 15 '15

Klaus_ : Det synes jeg du har ret i. Når man kigger på det han skriver, så afhænger det jo af :"Regulatory approval."

Det betyder jo, at det afhænger af, om det bliver godkendt.

Og så kommer det store spørgsmål. Bliver det godkendt i DK?

T3S7A
T3S7A Oct 15 '15

Efter som der har kørt Beta tester med det i DK, må det vel være godkendt? 

BlackPanther
BlackPanther Oct 15 '15
Citat fra BlackPanther

Jeg håber ikke der er nogen der bliver skuffet her i uge 42 ;-)

Forventningerne er skruet alt for højt op...............

Ikke fordi jeg normalt er en negativ person (tværtimod), men jeg tror desværre jeg får ret i #47 ;-)

T3S7A
T3S7A Oct 15 '15

Som jeg kan forstå på dig BP, så forventer vi mere, end hvad der kommer. Eller vi forventer det virker bedre end det gør. Den eneste grund til man forventer det, er jo fordi Tesla har meldt ud for over 1 år siden, hvad deres biler kan/skulle kunne - og det for lang tid siden. 

Tror Tesla Aktien får et kæmpe smæk den kommende tid. Deres X model har længere udsigter, Autopilot osv. De har hypet deres aktier, det kommer til at mærkes nu her. 

BlackPanther
BlackPanther Oct 15 '15

Nej jeg tror de ting kommer som Tesla lover. Men jeg tvivler stærkt på det bliver i denne uge ;-)

Tesla's tidsregning ikke den samme som vores. Det er nærmest lige som i gamle dage at komme til det sydlige Europa på ferie....

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Oct 15 '15
gw
gw Oct 15 '15

Et tweet fra Daniel Sparks 

#tesla7: goes out to North America tonight, over 5 days.. Europe and Asia hopefully next week.

Kilde : http:///...topilot-version-7-0/

Michael84
Michael84 Oct 15 '15

Er der andre end betatesterne der har modtaget den endnu? :-)

Hvordan fordeles de egentligt? Er det lotteri eller efter VIN-nummer?

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 15 '15

Hvordan er det med auto parkering ved Supercharger. Kommer det også først i v 7.1?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Oct 15 '15
Bilen
Bilen Oct 15 '15

Må sige at Tesla hype maskinen virker. En række medier kommunikerer det som om Tesla er den første bil med dette. I virkeligheden er det jo mere catch-up. E.g. Mercedes E og S klasse har haft dette i 3+ år. Og dette fra den nye Audi A4:

Der hvor tyskerne er langt bagud er med Firmware opdateringer af deres biler...

Forummets indlæg er redigeret af Bilen Oct 15 '15
Kochen
Kochen Oct 15 '15

Tesla skriver på deres blog at Firmware 7.0 skulle komme idag, er der nogen der har modtaget den??

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »