Loading...
dk

Solcelleanlæg til Powerwall Garantipris | Tesla Forum

Thomasap
Thomasap Oct 8 '15

Kære Tesla ejere.

Her er nu de nye priser på solcelleanlæg med tilknyttet Powerwall, fra www.billigtsolcelleanlæg.dk ;

I er meget velkomne til at kontakte os både her i dette forum, og på billigtsolcelleanlaeg@outlook.dk  eller  41231100 Thomas Ahola Pedersen.

Vi har været i dialog med Fronius, der i samarbejde med Tesla laver de nye invertere, som har samme design som Powerwall. Disse invertere er snart på markedet. Prisen er incl. ny invertertype. 

Powerwall er pt. sat til levering primo 2016. Denne køber i som udgangspunkt selv, men vi kan også hjælpe med det. Montering af Powerwall er inkluderet i prisen. Pris pt. 7KWh 3000 USD & 10KWh 3500 USD.

Vores anlæg bliver på taget monteret af tømrere der er medlem af Dansk Byggeri og har Byg Garanti ordning. Tilslutning og tilmelding til el-nettet, samt montering af Powerwall laves af aut. elektriker. I har mulighed for ansøgning om forhøjet tilskud inden 31. oktober, der giver 1,02 kr for den strøm i ikke selv bruger de første 10 år i stedet for 60 øre. Hvis ikke i bliver tilmeldt denne, kan i til gengæld søge håndværker fradrag på vores løn som ca udgør 16.000,- kr. 

Hvis der er min. 10 ordret anlæg ved udgangen af Dec. 2015, giver vi yderligere 2.000,- i rabat pr. anlæg.

 

Pakkeløsning 2600W:

10 stk monokrystallinske solcellepaneler fra Luxor  Eco line FullBlack(Tyskland) 260W, sort antiflex behandlet overflade, og sorte rammer. 25 års ydeevnegaranti (se dataark).

1 stk Fronius/Tesla hybrid inverter 3,0 

Sorte alu skinner med profil på 4 sider og sort endeklap.

Ståltagkroge til tagsten/paptag og stålbolte til eternit og pladetag.

Sorte beslag til fastgørelse af solcellepaneler.

Sort kabel fra solcellepaneler til inverter.

Kabel fra inverter til målertavle og Powerwall. 

Montering af solcellepaneler på tag af tømrer medlem af Dansk Byggeri tilknyttet Byg Garanti ordning.

Montering og tilslutning af inverter og Powerwall (Powerwall leveres af kunde) laves af aut. elektriker.

Tilmelding af anlægget til energinet.dk laves af aut. elektriker. 

Pris samlet inkl. montering og moms 64.000,- kr

 

Pakkeløsning 5200W (samme montering som ovenstående):

20 stk monokrystallinske solcellepaneler fra Luxor  Eco line FullBlack(Tyskland) 260W, sort antiflex behandlet overflade, og sorte rammer. 25 års ydeevnegaranti.

1 stk Fronius/Tesla hybrid inverter 5,0 

Pris samlet inkl. montering og moms 89.400,- kr

 

Forbehold og Garanti:

Tømrer er byggesumsforsikret ved arbejde på tag.

Byg Garanti ordning, der sikrer fejl og skader på tag 25 år.

Ydeevne garanti på solceller 25 år.

Højde til tagfod max 3,5 meter.

 

 

Luft/luft varmepumpe fra Bosch 5000 EHP 5,0AA:

Det kan være en god investering, at få dækket lidt af sit varmeforbrug med den strøm man selv producerer, derfor også lige en tillægspris på denne.

Varmepumpe fra Bosch incl. vægbeslag og drypbakke. 

Pris samlet inkl. montering og moms 13.800,- kr 

Energitilskud kan søges i forbindelse med montering af ovenstående ca. 1.500-2.000 kr.

 

 

Thomasap
Thomasap Oct 8 '15

Hej igen,,,

Den første køber har meldt sig på banen, og vi er dermed "oppe" på 1 anlæg med pakkeløsning 2600W.

:-)  

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 8 '15

Er det kun hybridinverteren som adskiller sig fra en traditionel solcelleløsning og som gør at Powerwall kan tilkobles?

Thomasap
Thomasap Oct 8 '15

Hej Gustavsfar1.

I princippet ja,, Det er jo et solcelleanlæg med solpaneler og inverter tilkoblet el-måleren, som så i dette tilfælde er en hybrid inverter, hvor elektriker så også skal tilslutte batteriet, så dette fyldes først, inden der sker salg til el-nettet, såfremt man ikke selv bruger strømmen inden da ;-)

Mvh Thomas

Gustavsfar
Gustavsfar Oct 8 '15

Perfekt. Så er det jo bare sådan en fætter plus powerwall jeg skal have fat i år 2032 når den gamle ordning for mit vedkommende udløber :-)

Thomasap
Thomasap Oct 8 '15
Citat fra Gustavsfar1

Perfekt. Så er det jo bare sådan en fætter plus powerwall jeg skal have fat i år 2032 når den gamle ordning for mit vedkommende udløber :-)


;-)  ;-)  Du er velkommen til en hver tid. Jeg kontakter dig i efteråret 2031.
MartinPedersen
MartinPedersen Oct 8 '15

Gør i jer også i integrerede solcelleanlæg?

Thomasap
Thomasap Oct 8 '15
Citat fra MartinPedersen

Gør i jer også i integrerede solcelleanlæg?


 
Hej Martin.
Tænker du på solceller integreret plant i tagfladen?
Mvh Thomas
MartinPedersen
MartinPedersen Oct 8 '15

Ja, jeg skal have ny 1.sal og tag på til næste sommer, jeg har kigget på noget fra bl.a. Komproment, men de ved godt hvad de skal have for dem, og det lyder jo til at i er i tilbuds humør =)

Thomasap
Thomasap Oct 8 '15
Hej Martin. Vi har før lavet disse løsninger, og mulighederne er mange. Hvis du har mulighed, så giv mig et kald i morgen, så kan vi tale om hvordan det kan gøres ;-) mit tlf nr er 41231100 mvh Thomas
KimKaagaard
KimKaagaard Oct 9 '15

Hej Thomas

Tak for snakken tidligere. Jeg vil meget gerne skrives op til en Pakkeløsning 5200W til 89.400,- kr

Synes det lyder som en rigtig spændende løsning som er interessant for vores husprojekt som skulle gå i gang her Q1 2016.

Thomasap
Thomasap Oct 9 '15
Citat fra Thomasap
Citat fra Gustavsfar1

Perfekt. Så er det jo bare sådan en fætter plus powerwall jeg skal have fat i år 2032 når den gamle ordning for mit vedkommende udløber :-)


;-)  ;-)  Du er velkommen til en hver tid. Jeg kontakter dig i efteråret 2031.

Hej igen,,
Lige en tilføjelse:
Skillelinjen går d. 20 november 2012. Er du nettilsluttet efter det må du gerne udskifte inverter og tilslutte Powerwall ifølge energinet.dk, som administrerer solcelleanlæg. Hvis du har fået det før den dato er det sværere, men du kan kontakte dem og høre ad hvad der præcis gælder for dit anlæg. Hvis du gerne vil have jeg undersøger det, så gør jeg det gerne med en fuldmagt fra dig, jeg kan fremsende en blanket til dig hvis du giver mig din mail adr. På sms 41231100 eller mail billigtsolcelleanlaeg@outlook.dk Håber det gav dig svar. Mvh Thomas
Thomasap
Thomasap Oct 9 '15

Vi er nu oppe på 3 stk komplet monterede hybrid solcelleanlæg, pt. 1 stk 2600W 64.000,- kr , og 2 stk 5200W 89.400,- kr.

Når og hvis vi runder 10 anlæg inden dec. giver vi 2000,- kr yderligere i rabat til alle :-)

Thomasap
Thomasap Oct 11 '15
Citat fra MartinPedersen

Ja, jeg skal have ny 1.sal og tag på til næste sommer, jeg har kigget på noget fra bl.a. Komproment, men de ved godt hvad de skal have for dem, og det lyder jo til at i er i tilbuds humør =)


Hej Martin,
...skriver ca pris på intregreret solcelleanlæg i din tagflade primo kommende uge, set ud fra et 5,2 kw anlæg.
Mvh Thomas
MartinPedersen
MartinPedersen Oct 11 '15

Det er et større projekt jeg skal have lavet, så jeg skriver dig lige en mail senere.

 

Thomasap
Thomasap Oct 14 '15

Mange af jer har spurgt om om/udbygning af nuværende solcelleanlæg,og det laver vi også. 

Vi kan på vegne af jer med fuldmagt, ansøge energinet.dk om ændring af anlæg, eksempelvis hvis man skal have en hybrid inverter og Powerwall tilknyttet nuværende anlæg.

Kontakt os for en pris. ;-)

Mvh Thomas Ahola Pedersen

Mail  billigtsolcelleanlaeg@outlook.dk  

Tel 41231100

Thomasap
Thomasap Oct 15 '15
Få del i forhøjet tilskudsordning indtil 31 oktober. Hvis i ønsker kan vi på vegne af jer søge tilskuds ordning, der gør at i de første 10 år får 1,02 kr i stedet for 60 øre pr kw af den strøm i ikke bruger fra jeres solcelleanlæg. Også selvom Powerwall først kommer til foråret. Alternativt kan man få del i håndværker fradrag inden udgangen af i år, hvilket også er en rigtig god løsning. Kontakt os og hør nærmere på 41231100 eller mail billigtsolcelleanlaeg@outlook.dk
Thomasap
Thomasap Oct 16 '15
Kort opdatering,,,, Der er nu solgt 5 anlæg og flere undervejs ;-) Når vi runder 10 anlæg for alle med tilbagevirkende kraft 2000 kr i rabat, gælder både de der har ordret og efterfølgende ordrer.
Thomasap
Thomasap Oct 18 '15
Så er vi oppe på 6 anlæg og en hel del mere på vej
Asger
Asger Oct 18 '15
Citat fra Thomasap inden 31. oktober, der giver 1,02 kr for den strøm i ikke selv bruger de første 10 år i stedet for 60 øre.
 

Man bør tænke sig rigtig godt om inden man vælger abonnement med elselskabet. Her er en kopi af priserne fra Nyfors.:

Hej Asger

Det koster kr. 417,30 i abonnement i gr. 4 og kr. 4.350,00 i abonnement i gruppe 2.

Derudover er der et fast abonnement på kr. 850,00.

God weekend.

Med venlig hilsen
xxxxxxxxxxxx
Kundekonsulent  

http://www.nyfors.dk/Files/Images/Nyfors.png  

Det giver sig selv, at abonnementet i gruppe 2 helt vil "spise" incitamentet til at have solceller - også selv om der er en højere afregningspris. Der kan selvfølgelig være andre priser for andre elselskaber som giver en mere/mindre gunstig afregning.

 

Sider: 1 2 3 4 »