Vi er oppe på 23, så det er meget fint.
Hvis der er flere der skal være med så er det NU!
Jeg er igang med forhandlingerne, så vi kan få nogle gode priser....
Dog lidt op af pakke da efterspørgslen på fælgene er høj.
Hej Frederik - hvad er dit forecast på et sæt turbine 19" i metallic gray inclusive alles
Jeg har et sæt du kan få med det samme. Med TPMS ventiler.
Kom du bare til RØDKÆRSGRO og hent det.
Hej Frederik Har netop fået at vide at min 85D mod forventning (og flere gange bekræftet af min DS...) ikke leveres med de købte vinterdæk. Med mindre de på onsdag garanterer meget hurtig levering vil jeg forsøge at få ordren annulleret til fordel for et par af dine i metal grey. Regner med at bestilling via formularen på torsdag stadig er ok?
fmm1000: Det er sørme et godt spørgsmål.
Du kan se et billede at den medfølgende kapsel i min salgs annonce.
De kan udskiftes med originale centerkapsler der købes ved Tesla til vistnok 150 kroner pr styk. Eller dukan flytte dem du har, hvis det er samme farve.
De passer lige i. Ja alt ved fælgen passer lige på din Tesla.
Nu er billedet med her.
Der er beskyttelsesfolie på kapslen.
For at komme nye spørgsmål i møde, kan jeg oplyse, at de originale "bolt/møtrik" plast dækkapsler også passer til disse fælge. De sidder jo på de samme møtrikker. ;-)
Så den lille pakke med Lug nut covers er kun anbefalelsesværdig, hvis man kun har de sølvgrå.
Så er de sidste forhandlinger ved at være på plads - priserne kommer senere idag!
Her kommer priserne!
Brilliant Silver: 14.700 kr
Matte Black: 15.200 kr
Metallic Grey: 14.700 kr
Tesla Taxi Gold: 17.200 kr
Gloss Black: 15.200 kr
Lug Nut Covers: 375 kr
TPMS: 1400 kr (Normalpris 1535 kr)
Alle priser er inkl. moms.
Alle leverancer tillægges 400 kr. inkl. moms i fragt. (Afhentning er ikke muligt).
Som i kan se er priserne 700 kr dyrere end sidst, det skyldes primært efterspørgslen, så jeg har fået mindre rabat på fælgene end sidst, også den stigende dollarkurs som både har indvirkning på fælg prisen og på fragt prisen.
Prisen er beregnet på SKIBS fragt da de fleste har ønsket at få den bedst mulige pris, ønsker man at få dem hurtigere indenfor 1-2 uger, så er mer prisen 1500 kr. Giv besked herom ASAP hvis dette ønsker.
Alle priserne er beregnet udfra USD dags dato, så for at vi kan få dem til ovenstående pris skal vi handle lidt hurtigt. Jeg udsender derfor fakturaer til de tilmeldte i denne uge, også skal betaling gerne falde hurtigst muligt, da vi ikke bestiller hos T Sportline før alle har betalt.
Ønsker man at hoppe fra grundet prisstigningen skal jeg vide det hurtigst muligt.
Kontroller venligst jeres faktura, står der den bestilte/ønskede farve og er det de rigtige sensorer. Når først der er betalt kan ordren IKKE ændres eller annulleres.
Bemærk der er INGEN fortrydelses/returret.
Der er selvfølgelig 2 års reklamationsret jvf. købeloven gennem Teslafied.eu
Hvis der er nogle der brænder for at få en bestilling med - SÅ ER DET NU!!