Jeg tror jeg lige nu må stå over. Jeg regner først med, at det bliver aktuelt til næste år.
Jeg vil dog sige tak for engagementet i at skaffe fælge til en skarp pris.
Jeg tror jeg lige nu må stå over. Jeg regner først med, at det bliver aktuelt til næste år.
Jeg vil dog sige tak for engagementet i at skaffe fælge til en skarp pris.
Jeg er super game.
@Thor de bliver jo først leveret til Januar, og du løber risikoen for ikke at kunne få dem, til den her pris igen. Det er selvfølgeligt op til dig selv, men det er et godt tilbud det her.
Det samme her. (til Thors indlæg)
Jeg tør simpelthen ikke at vente til januar med at putte vinter dæk på dytten ;-)
Tak til dig Frederik.
@Sithfury
Jeg er helt enig. Men der er bare nogen omstændigheder, som gør jeg gerne vil udskyde det. Det er en udgift som ikke er "need to have" men mere "nice to have" ;) Og det er faktisk grunden til min beslutning.
Jeg er heller ikke fuldkommen afklaret med om det skal være 19" eller 20". Og når det så ikke er need to have, så vil jeg gerne udskyde beslutningen lidt. Prisen er rigtig skarp, når man tænker på at Metallic Grey står til 18-18.5 på Teslafied.eu/dk.
Bare husk når i hopper fra - at det bliver nok sidste gang at jeg kan tilbyde dem til de priser...
Både jeg og Wheelshop.dk har hævet online priserne, da vi ikke længere kan få dem til de samme priser. Der er for stor efterspørgsel.
Det er ikke grundet prisen at jeg hopper fra. Men som skrevet er det leveringstidspunktet :-)
BlackPanther - du kunne jo vælge at få dem hjem med fly for +1500 kr, det er jo stadig billigt
Hej Gryp
Du går ind på side 3 i denne tråd. I indlæg nr 55 er der et link, som du skal bruge for at bestille de fælge du ønsker.
De er flotte.
Er der flere der skal nå at have et sæt med?
Priser m.v. her:
http://teslaforum.dk/...9-anden-runde?page=7
Bestilling sker her:
http://goo.gl/forms/CYI35DSshj
:)
Så når jeg vist lige at komme med.....har lige oprettet bestilling på et sæt metallic grey. Tænker farven går fornuftigt til en perlemorshvid multicoat. Det bliver så sommerhjulene, da bilen forhåbentligt kommer før fælgene :-)
@FrederikC
Jeg går ud fra at der også bliver sendt en faktura til dem der måtte have bestilt (som undertegnede) mellem fredag og deadline d.15.nov.kl.23.59? - eller var deadline for bestilling rykket frem til fredag?
@nshjul
Hvis du skal bruge TPMS sensore, om du så har den "gamle" model S uden Autopilot hardware eller den med, da Sensorene findes i 2 udgaver.