Loading...
dk

Nogle der mangler en OnePlus2 invite? | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Oct 19 '15

Først til mølle - har kun 1.

Silent_Ghost
Silent_Ghost Oct 19 '15

Yes sir :)

Comeback
Comeback Oct 19 '15

ØV

Jessla
Jessla Nov 7 '15
Har 3 stk. One Plus 2 inviteres hvis nogen et interesseret
DavidS90D
DavidS90D Nov 7 '15

???...og hvad er en "ONEPLUS2 INVITE" ?

KimT
KimT Nov 7 '15

En oneplustwo er en android telefon med top spec. som sælges til billige penge som stort set kun er solgt via inviteringer.

DeaconWP
DeaconWP Nov 7 '15

Okay. fine specifikationer. De matcher min Pentagram Monster X5 Pro. som kostede 180 €.

Hvad skal man slippe for sådan en oneplus2?

MartinPedersen
MartinPedersen Nov 7 '15

Du har fundet specifikationerne, men ikke prisen?

Jessla
Jessla Nov 7 '15

Pris 2999,- for 64 GB version + ekspresforsendelse 187,- Fås også i en 16 GB version til 2499,- alle beløb i DKK

Forummets indlæg er redigeret af Jessla Nov 8 '15
KimT
KimT Nov 7 '15

De har skrevet en hel del om den her : http://www.recordere.dk/2015/07/her-er-oneplus-2-med-pris/

Personligt synes jeg de er for store til at rende rundt med, men har også kun en firma iPhone 5s

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 7 '15

Jeg kunne godt være interesseret - nogle der kender nogle negative sider ved denne telefon?

JL
JL Nov 7 '15
Kun én...det er ikke en iPhone <flame begin> :-D
KL
KL Nov 7 '15

Har vidst også et par invites i min mail.. Kan kan klart anbefalede den.  Især hvis man søger en fed dual-sim mobil.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 7 '15

DualSim er genialt, men er den holdbar? Tænker på om den smadres første gang man taber den. Nogle der ved hvilken version af gorillaglas den har?

MartinPedersen
MartinPedersen Nov 8 '15

Var selv i tvivl om jeg skulle bestille Oneplus 2, men jeg valgte at bestille den nye Lumia 950XL i stedet, den koster godt nok 2.000 kr. mere, men i forhold til hvor meget man bruger sin telefon, så skal det ikke være det der afgørende det.

Den alt afgørende grund til at det ikke blev Oneplus 2, er at den ikke sælges i DK, og at den så vidt jeg ved, skal sendes retur til producenten i Asien hvis du vil bruge din garanti.

Så står man der og mangler sin mobil i flere uger, og skal slås med Skat om at den ikke skal fortoldes når den kommer retur, det er sku mere bøvl end jeg gider.

I øvrigt var Iphone aldrig inde i overvejelserne!

Jessla
Jessla Nov 8 '15
Gorillaglass version 4
Comeback
Comeback Nov 8 '15

@Morten jeg har en OnePlusOne og en OnePlus 2 og det er de bedste telefoner jeg har haft meget robust men tåler ikke saltvand :( begge købt i DK og prisen er 2999,- for One+2 de har også en OtterBox Case for OnePlus 2, hvilke gør den meget robust og prefekt arbejds telefon for håndværkere :)

https://oneplus.net/dk/otterbox-case-for-oneplus-2

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Nov 8 '15
Flemming
Flemming Nov 8 '15
Hej Comeback
Hvor har du købt dem i Danmark ?
Jeg har ikke kunne finde nogen Danske forhandlere på nettet.
FrederikC
FrederikC Nov 8 '15
Jeg kan kun anbefale one+2 bruger den med 2 simkort og det spiller bare!
Comeback
Comeback Nov 15 '15

jeg har 2 invite til One+2 hvis nogle er intreseret

Sider: 1 2 »