@Kiefer, Jeg stødte på Teslas SC projektleder i Middelfart forleden dag. I følge ham skulle Randers åbne de sidste 4 inden for den næste uge eller to, hvis alt går som forventet.
@Kiefer, Jeg stødte på Teslas SC projektleder i Middelfart forleden dag. I følge ham skulle Randers åbne de sidste 4 inden for den næste uge eller to, hvis alt går som forventet.
Bor i Randers, og overvejer meget at få et Tesla S model.. må man benytte SC lige så meget man vil? i så fald kan jeg have en mere eller mindre drift fri bil til mine små 70.000 km pr år? lyder nærmest for godt til at være sandt..
Hvis noget lyder for godt til at være sandt er det det også, bare ikke når vi snakker Tesla og Supercharger :-)
Ja, når du køber minimum en S85 eller en S60 med tilkøbt supercharger, kan du bruge dem lige så tosset du vil.
Det er sku vildt.. tak for svar.. lige men jeg har dig kan du så fortælle mig om der er iso fix på bagsæderne? er en af dem der skal have de to i bagerummet plus en.. så synes det er vigtigt med isofix
Jeps, der er ISOFIX har selv to unger på 2 og 4 der sidder på bagsædet i børnestole. Jeg har også de bagudvendte sæder i bilen. Jeg har dog netop bestilt to seleforlængere i USA på Ebay da selerne er monteret så langt nede i sædet at de er næsten helt umulige at spænde fast. De kostede ikke andet en 100,- DKK stykket + told, moms og fragt til DK.
/Martin
Nej, fra: http://www.teslamotors.com/da_DK/models/specs
/Martin
@marlin - De tidligere Better Place standere er generelt overtaget af e-On og fungerer fint, men dog kun 11 kW (svarende til en normal rød CEE 16A installation). Kræver en "brik" fra e-On at åbne. Det er desværre mange steder sådan at de pågældende pladser bliver brugt af biler som ikke skal lade - også selv om der står "kun el-biler".
@sjensen Der har tidligere været et skilt over standerne hvor der stod 'kun til el-biler'. Det blev faktisk også respekteret, men efter Better place gik konkurs blev skiltet taget ned og der er ikke kommet noget nyt op.
Lidt dumt hvis man kommer i sin Tesla og forventer standeren er ledig. Så må man håbe man har nok strøm til at køre til næste selvom der er langt på disse kanter.
De har været åbne hele ugen, jeg har taget eftermiddagslur hver dag derude siden mandag ;-)
/Martin
Lidt praktisk info vedr. Middelfart supercharger:
1. Som også nævnt af Hookmaker har motorvejsafkørslen fra Odense siden været lukket og er det måske stadig.
2. Lørdag d. 9 fra kl. ca 17.30 til 20.30 må man forvente lidt trafikale udfordringer pga cykelløb (Post Danmark Rundt - Enkeltstart). Den vej man kører ind på Karensmindevej fra er en del af ruten.
Vi var lige forbi Randers i dag, der var masser (flere end to) af Tesla-folk i gang med prøveture for potentielle købere.
/Martin