og jeg var en af dem der fik en prøvetur.. og efterfølgende bestilte en :) mega lækker bil i har jer der.. glæder mig til at jeg bliver udstyret med sådan en :)
Larsen: Ruten i dag hed Hinnerup -> Hirtshals -> Hjørring SC -> Randers SC -> Hinnerup, så man kan godt sige at i dag var det berettiget, ellers har det hele ugen heddet eftermiddagslur på Randers SC inden "ulvetime" derhjemme ;-)
/Martin
@Marlin: Muntert. Jeg var i den røde Tesla og vi var netop på vej hjem fra sommerhus i Trend. Lidt opladningstips til den del af landet: Clever har p.t. gratis opladning i Haverslev (lige vest for Rold Skov) og der skulle også være gratis opladning på Clever-administrerede ladere i Skive og Thisted (ikke afprøvet). Alle kræver type2-type2 kabel.
Sommerhus-opholdet blev i øvrigt også den første anledning til at prøve 220V opladning fra et almindeligt el-udtag.
@christer: Vil jeg også gerne vide, jeg går ikke ud fra den er åben inden jeg skal bruge den fredag...?
/Martin
@Marlin tror ikke teksten smutter.. tror den er der for dine indlæg kommer en tre gange :)
Tesla har opdateret deres Supercharger kort til at være en anelse mere interaktivt:
http://www.teslamotors.com/da_DK/findus
/Martin
Er den sat præcis den nye i århus (service og butik) eller er det bare midtby ?
Pointer er sat ved Samsøgade i Århus, det tror jeg er helt tilfældigt og ikke noget man skal lægge noget i.
Rygtet gik på at Tesla skulle have valgt en placering ud af Grenåvej.
/Martin